6. Azranın Yatağında Uyanmak

80.5K 1.9K 170
                                    

Meraba☺ Meleğimsi duruyor olabilirim ama yorum yap artık aslanım. Yoksa Keremi üstüne salarım bak sjsjjsjzj ☺

Biraz önce yaşananların şokunu üzerimden atamamışken içimde tuhaf bir duyguyla eve geldim. Ayağımdaki küçük topuklu ayakkabıları çıkardım. Banyoya gidip küveti doldurdum ve üzerimdeki elbiseyi çıkarıp attım. Çok gergindim. Beni öpmüştü. Hayal ettiğimden bile güzel bir öpücüktü ama...

Ama hazır değildim böyle bir şeye. Ve şaşırdım, afalladım. Beni her istediğinde öpmesine izin veremem tabi ki.

Küvete girdiğimde titreyen vücudum biraz sakinleşti. Gözlerimi kapatıp olanları düşünmemeye çalıştım.

Ancak aklıma gelen tek şey sıcak dudakları. Beni öpmeden hemen önce gözlerindeki karanlığı gördüm. Gözü dönmüş ve kendine engel olamıyor gibiydi.

Korkutucu.

Beni bir kez daha ararsa veya karşılaşırsak nasıl tepki vereceğimden emin değildim. Büyük ihtimalle onu kovduğum için bir daha aramazdı beni ve bu konu da böylece kapanırdı.

Bunu düşünmek içimde bir boşluk oluşmasına sebep oldu.

Neden öpmüştü ki? Oysa ne güzel yemek yemiştik ve güzel vakit geçirmiştik.

Bende de biraz dengesizlik var sanırım. Bana verdiği hisle heyecanlandım hem de neden öptü ki diyorum.

Tebrikler kızım dengesiz olduğunu 25 yaşına gelince anlamış oldun dedi iç sesim.

İç sesim kanlı canlı karşımda duruyor olsa büyük ihtimalle kafasına geçirirdim bir tane.

Küvetteki su eski sıcaklığını kaybetmeye başlayınca olanları düşünmemeye çalışarak küvetten çıkıp havlumu bedenime sardım. Sabah ki bornozum yatak odasında kaldığı için onu giyemedim. Sahi sabah beni bornozla görünce ne düşündü acaba? Gerçi oldukça uzun bakmadı ama ah bilemiyorum yine saçmalamaya başladım.

Dolaptan şortumu ve uzun kollu bluzumu alıp giydim. Saçlarımı kurutma ihtiyacı bile hissetmeden yatağımda depresyon moduna girdim. Şimdi akşama kadar olanları düşünüp kendimi yiyip bitirecektim. Çok iyi bir aktivite.

Bir saat kadar sadece tavanı izleyerek yatarken aklıma telefonum geldi. Hızla telefonuma uzanıp baktım.

Aramamış.

Tabi aramayacak kızım yine tokatladın adamı.

Bu iç sesimde fazla olmaya başladı.

Tekrar yatağa uzandım ve defalarca beni öptüğü anı hatırlayıp durdum. Yüzümü tutup kendine çekmesi ve dudağımı emmesi.

Hiçbir sevgilimden böyle etkilenmemiştim. Bu resmen başımı döndürmüştü. Bu arada gerçekten başım dönmüştü. Sanki hızlıca dönen bir dönme dolaba binmişim gibi hissettirdi.

Yine de gerginim. Yeni tanıştığım bir erkekle öpüşmek tuhaf. Yine de o tokadı hak etti.

Uyduruk televizyon programlarını izleyerek kendime eziyet çektirip biraz içerek zamanımı öldürdükten sonra tekrar telefonuma baktım.

Ah, aptal Azra telefona bakıp durmasana.

Kendimi engellemek için telefonu dolabım en yüksek yerine koyup tekrar mükemmel televizyon aktiviteme döndüm. Hayır telefona bakmayacağım.

Birkaç saat sonra saat epey geç olmuştu. Kendime çektirdiğim eziyetin yeterli olduğunu düşünüyordum.

Saatin 22.55 olduğunu görünce uyku vaktimin çoktan geldiğini anladım. Şimdi güzelce uyuyabilirim. Sıcak ve huzurlu yatağım.

AYKIRI SEVGİLİM +18(TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin