18 Mart Çanakkale zaferimiz kutlu olsun. Aziz şehitlerimizi rahmetle anıyorum.
Bugün hissettiğim duygunun tarifi yok. Onur ve hüzün bir arada.
Keyifli okumalar...
Hastanenin koridorunda öfkeyle ileri geri yürüyüp sakinleşmeye çalışıyordum.
Ortağım Kerem hiçbir zaman yetişkin gibi davranmıyordu. Yaptığı saçma işlere katlanmaktan başka çarem de yoktu.
Gidip Azrayla yüzleşeceğini söylediğinde ona engel olmadım. Artık bitmesini istiyordum.
Zaten aramıza bile isteye soktuğu polis yetmezmiş gibi bir de şimdi yaralanmıştı.
Sikik beyinli.
Bunların hepsini planladığına eminim. Yoksa yanına gerçek silahını alıp giderdi. Neyse ki Doğunun kuru sıkıyı aldığı için yarası yüzeyseldi. Ama bıçak yarası gibi küçük bir yarık açılmıştı.
Doktor selim otomatik kapının açılmasıyla görüş alanıma girmişti.
-"Selim Bey, nasıl oldu Kerem?"
-"Merak etmeyin iyi...sadece yarasının etrafında küçük yanıklar olmuş ve epeyce açılmıştı. Dikiş attık. Neyseki silah kuru sıkıymış. Ancak uyarmam gerekiyor bu silahlar insan yaralamaz gibi gelsede bedenle diret temasta açık yara oluşturur. O yüzden o silahla böyle şakalar yapmamanızı tavsiye ederim"
Keremin bok kafası yüzünden zan altında kalan ben oluyordum. Sırf Azranın polislik sicili etkilenmesin diye doktora Korkutla şakalaşıyorduk dedi.
Adam beni gerizekalı sanacak.
-"Haklısınız Selim bey...ben Kereme gösteric- yani konuşacağım" dedim zoraki gülümseme ile.
-"Peki Korkut bey geçmiş olsun. Son bir pansuman daha yapılsın sonra çıkabilirsiniz. Dikişler iki haftaya dökülür. Geçmiş olsun"
-"Teşekkürler Selim bey"
Doktor yanımdan uzaklaşınca otomatik kapıya dönüp açılmasını bekledim. Ancak açılmadı. Tam da sağdaki şifreli korumayı görünce etrafıma bakındım.
Bir hemşireyi durdurup şifreyi girmesini istesem de kadın beni dinlemedi bile.
Sinirle birkaç tuşa basarken kapı açıldı ve Kerem üzerinde ceketiyle yarı çıplak çıktı. Bir eliyle bandajlı yarasını tutuyordu.
-"Lan bok kafalı Kerem...beni çıldırtmak için mi varsın oğlum sen? Gel hadi geberip gideceksin gel." diyerek omzuna destek olarak yürümesine yardım ettim.
-"Ortak beni bu kadar merak ettiğini bilmiyordum" deyip buruk bir gülümseme ile bana baktı.
Onunla beraber acilden çıkıp dışarda bekleyen arabaya bindim.
-"Serkan sür"
-"Nereye Korkut Bey?"
Kerem benden önce davranıp öne atıldı.
-"Önce bir mağazaya uğrayalım. Üzerime bir şey almalıyım. Sonra bir restorana gideriz"
Serkan aldığı talimatla en yakın erkek giyim mağazasına gidip Keremin beden ölçülerinde bir gömlek alıp getirdi.
Yarasına dikkat ederek gömleğini giyen Kereme baktım. Lan ben kaç gün yoğun bakımda yattım gıkım çıkmadı. Adama bak kuru sıkıyla yaralandı paşa gibi davranıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYKIRI SEVGİLİM +18(TAMAMLANDI)
Roman d'amour#gençkız1. (03-03-2022) #romantizm18. (07-03-2022) -"Hadi güzelim...onu yuvasından çıkar ve sev...seni istiyor" dedi gözleri zevkle kapanmış halde gülerek. Boxerından içeri ürkek bir hareketle elimi soktuğumda sıcak ve sert erkekliğini hissetmiştim...