77. Kahve...

17.7K 663 125
                                    

Arkadaşlar beğendiyseniz yıldıza dokunup desteklemeyi unutmayın lütfen ⭐

Bu geceye kadar diğer bölümleri yayınlamış olurum.

Keyifli okumalar...

Azra üzerindeki salaş ve şık isteme  elbisesiyle çıkık karnını belli etmemeye çalışıyordu.

Hamilelik ona o kadar yakışmıştı ki. Her hafta biraz daha büyüyen ufaklık onun güzelliğine güzellik katmıştı. 

Hafiften de kilo almış olacak ki minik dudakları tombik yanaklarınn arasında sıkışmıştı. Her dakika o dudakları öpme isteğim uyanıyordu.

Beline sarılıp karnındaki küçük çıkıntıyı okşadım. Üzerindeki toz pembe elbiseyi Melisin seçtiği çok belli oluyordu. Simsiyah saçlarını açık bırakmıştı. Yüzündeki hafif makyajı ve ayağındaki sandaletlerle çok güzeldi.

Her zamanki gibi...

-"Güzelim" dedim onun isteme elbisesini incelerken.

-"Canım"

Konuşmak istiyordum ama onu izlemekten aklımdan geçenleri kelimelere dökemiyordum.

-"Sen çok güzelsin...biliyorsun değil mi?" diyerek kızarmış yanaklarını öptüm.

Utanıp uzun kirpiklerini kırpıştırarak kapattı.

Ah güzelim...

Onu belinden tutarak aşağı kata kadar yavaşça indirdim.

Melis ve Doğu isteme tepsisini hazırlarken annem de karadenize özgü kıyafetini giyinmişti. Başındaki yazmayı sıkıp kollarına altınlarını taktı. Cebinde kocaman bir kutu duruyordu. Bana kuyumcuyu satın aldıracak derecede harcama yaptırmıştı. Ama annem tam bir anadolu kadını olduğu için bir şey demedim. Kaldı ki o altınlar Azrama gidecekti. Feda olsun güzelime... :)

Ayla simsiyah giydiği metalci kıyafeti ve piercingleri ile salona girince annemin görüş alanına takılmıştı

-"Ayla  bu ne hal? Kızım alkarısı gibi gezmesene evde. Bak sana çiçekli elbise getirdim onu giyiversene. Hem ne bu cincik boncuklar kuzum. Yapma öyle şeyler" derken cincik boncuk dediğinin aslında piercing oldugunu anlamışsınızdır

-"Anne bıraksana burnumu o öyle çıkmaz ah"

Onların tartışmasını izlemeyi bırakıp mutfağa girdim. Can ve Burak aldığım çikolataları gizli gizli gömmekle meşgullerdi.

-"Lan bırakın onları Azraya aldım"

-"Abi isteme çikolatası değil mi ya yerim işte yerim"

Buraka öfkeyle bakıp yarıya indirdikleri paketi elinden aldım.

-"Lan tamam yeme mi diyoruz? Herkes gelsin ikram edilecek işte"

Can ve Burak sessizce slaona gidip otururken bende çikolataları Melise  emanet etmiştim.

Geriye burada olmayan  iki kişi kaldı. Korkut ve Pelin...

Bu ikiliye zamanında çok kök söktürmüş olabilirim, hatta kavuşmalarını haklı sebeplerden engellemiş de olabilirim .Ama bu  bana zorluk çıkarmaları hakkını onlara tanımaz.

Tamam fazlasıyla eğlendim ama sadece ben mi güldüm lan?  Sizde eğlendiniz.

Kapının çalmasıyla Azra gidip kapıyı açmıştı. Normalde erkek tarafının evinde olmazdı bunlar ama bizimkisi biraz bize özgü oldu.

AYKIRI SEVGİLİM +18(TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin