5 Ay Sonra...
#O simsiyah abanoz gözlere baktım. İçinde kaybolduğum kara deliklere, uçurumlara ve güzelliklere...
Azram...güzel karım.#
Karnındaki yuvarlaklığı okşayıp bir öpücük kondurmamla Azra yattığı yerden kıkırdayıp kafasını kaldırdı.
-"Çok mu seviyorsun kızını" dedi yeni uyandığı belli olan çatallaşmış sesiyle.
Sevmek...ben bu bebeğe aşığım. Daha görmeden aşık oldum.
Azranın karnındaki dudaklarımı kaldırıp onun minik burnuna götürdüm. Azrayı aylardır böyle uyandırıyordum. Karnına öpücükler koyup sonrada onun burnunu öperek. Çok alışmıştı bu hallerime.
-"Acıktın mı güzelim" derken onun saçlarınu okşuyordum.
-"Kurt gibi hemde" deyince yattığım yataktan kalkıp üzerimi değiştirdim. Azra da yattığı yerden kaplumbağa gibi zor hareketlerle kalkarken onu gülerek izliyordum
Gidip ona yardım etmezsen o büyük karnı ile sinir krizi geçirebilirdi.
Onu tutup tek hareketle yattaktan kaldırıp beline sarıldım. Aşağı inene kadar ona sarılmayı hiç bırakmıyordum.
Mutfaktaki sandalyenin birisini çekip Azrayı oturttum. Dolaptan çıkardığım portakal suyunu verip omlet hazırlamaya koyuldum. Dere otlu omletini hazırlayıp önüne koymamla kocaman sırıttı. Hamileyken iştahı açılmıştı. Önüne yemek gelince böyle gülümsüyordu.
O kahvaltısını yaparken bende kendime bir sandviç hazırlayıp kahveyle beraber yiyordum.
Ayla da hala bizimle kalıyordu. Azra onun gitmesini istememişti. Ben Azrayı yalnız bırakmak istemesem de dışarıda olduğum zamanlarda Ayla onunla beraber kalıyordu.
Biz kahvaltımızı yapana kadar Ayla da çoktan hazırlanmış halde aşağı indi.
-"Günaydın"
Onun bu kadar hazırlık yapmış halde bu saatte nereye gittiğini merak etmiştim.
-"Günaydın Ayla...bir yere mi gidiyorsun?" dedim merakla.
-"Canla buluşacağız da. Belki sinemaya gideriz"
Canla çıktıklarını biliyordum ama Aylaya sorsan inkar ederdi.
Hızlıca bir şeyler yeyip evden çıkana kadar onu izledim.
Umarım Cana bir şey yapmazsın Ayla.
Canı da o kadar uyardım benim kardeşim tehlikeli diye...çocuk nasıl aşık olduysa umursamadı bile.
Ayla evden çıkınca güzelimi kollarımın arasına alıp tv karşıdaki büyük L koltuğa oturttum. Başını göğsüme yaslamış halde Tv ekranına bakarken bende birkaç film arıyordum.
-"Ne izleyelim güzelim?"
Azra benim söylediğimi duymamış gibi yüzünü buruşturup başını omzuma saklarcasına sokmuştu.
-"Azra iyi misin?"
Azra elleriyle karnını sarıp konuştu.
-"İyiyim...sadece doğuma az kaldı ve..sancılarım bu aralar arttı"
-"Hastaneye gidelim"
-"Gerek yok Kerem her sancıda hastaneye mi gideceğiz? Sadece sarıl bana"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYKIRI SEVGİLİM +18(TAMAMLANDI)
Romance#gençkız1. (03-03-2022) #romantizm18. (07-03-2022) -"Hadi güzelim...onu yuvasından çıkar ve sev...seni istiyor" dedi gözleri zevkle kapanmış halde gülerek. Boxerından içeri ürkek bir hareketle elimi soktuğumda sıcak ve sert erkekliğini hissetmiştim...