Oldukça uzun ve keyifli bir bölüm oldu. Umarım beğenirsiniz.
Yıldıza dokunmayı ve yorum yapmayı unutmayın lütfen.⭐
Keyifli okumalar...
Uzun süren yolculuğa rağmen hala biraz daha yolumuz vardı. Mesafe göründüğü kadar çok değildi ama yolların engebesi ve yağış zorluyordu.
Azraya baktığımda ise iki saatir oturmaktan sıkıldığını anlamıştım.
-"Güzelim. İstersen şarkı açayım. Az bir yolumuz kaldı zaten"
-"Yok Sadece yoruldum. Burada gerçekten de kısa mesafe bile beni çıldırtacak derecede uzun sürüyormuş."
-"Burayı sevmedin mi güzelim?"
-"Sevdim tabi ki. Ama biraz yolları çamurlu ve kötü işte"
-"Evlenince burada yaşamaya ne dersin?" dedim göz ucuyla bakıp gülerek.
-"Gerçekten evlenecek miyiz?"derken şaşırdığı belliydi.
-"Tabi ki güzelim. Ben seni seviyorum. Sende beni seviyorsun. Ee bu durumda yapmamız gereken iki şeyden birisi evlenmek"
-"Diğeri ne peki?"
-"Çocuk yapmak" dedim sırıtarak.
Bunu demem hoşuna gitmiş olacak ki gözlerini kaçırıp küçük bir tebessüm etmişti.
Onun aklımı başımdan alan o esmer tenindeki kızarıklıklar hoşuma gidiyordu. Bayılıyordum.
Göz ucuyla uzun ve zarif bacaklarını baktım.
Elimi vitesten çekip bacağına koymamla küçük bir çığlık attı
-"Kerem elin soğuk. Senin neden hep ellerin soğuk anlamıyorum" dedi kızarak.
Yoldan gözümü ayırmadan konuştum.
-"Diyabet hastasıyım güzelim. Ellerim ve ayaklarım zor ısınıyor. Alışmalısın ya da bundan sonra sen ısıtırsın" dedim yandan bir gülüşle.
Bunları derken elimle Azranın iç bacağını okşuyordum. Pürüzsüz bacağı elimin soğuğuyla titremişti. Ya da başka bir sebepten...
Elimi Azranın dün gece gözlerimi alamadığım ince iç çamaşırına dokundurduğum zaman Azranın sert müdahalesine maruz kaldım. Elimi itekleyip çekmeye çalışıyordu.
-"Kerem rahat dursana be adam"
Gözlerimi yine yoldan ayırmadan konuştum.
-"Olmaz. Yaramazlık yapmak istiyorum belki. Hem sanane kızım"
-"Benim bacağım ya hani. Ondan diyorum elini çeksen mi?"
-"Azra şurada senin bacağın benim bacağım mı var ya? Çok ayıp. Hem İstersen sende benimkine dokun ses çıkarmam hiç" dedim tüm dişlerimi gösterip sırıtarak.
-"Çok komik Kerem. Çek elini hadi"
Ellerimle bacağının son kez okşayıp konuştum.
-"Bacağındaki morluk acımıyor değil mi?"
Ciddi bir ifadeyle sorduğum soruya şaşırmıştı. Sürekli cırlayıp bağıran Azra bir anda susuvermişti.
-"H-hayır ama...ama morluğu bir süre kapatmam gerekecek"
-"Özür dilerim bir daha olmayacak. Sana zarar vermemek için sanırım kendimle savaşmam gerekecek. Yani...en azından şey yaparken işte-" ben daha fazla konuşamadan Azra beni susturştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYKIRI SEVGİLİM +18(TAMAMLANDI)
Romance#gençkız1. (03-03-2022) #romantizm18. (07-03-2022) -"Hadi güzelim...onu yuvasından çıkar ve sev...seni istiyor" dedi gözleri zevkle kapanmış halde gülerek. Boxerından içeri ürkek bir hareketle elimi soktuğumda sıcak ve sert erkekliğini hissetmiştim...