Hikaye sizce nasıl? Düşüncelerinizi merak ediyorum.
Keyifli okumalar...
Not: Bugün iki bölüm atacağım. Diğeri birkaç saate gelir.
-"Hey! Ekip bana bakın size haberlerim var. Bugün sizi biriyle tanıştıracağım. Önemli biri." dediğimde hepsi merakla beni gözetliyordu. Pelin dayanamayıp sordu.
-"Kimmiş bu önemli biri?"
-"Henüz burada olmadığı için size söyleyemem. O gelince aklınızdaki sorular gidecek merak etmeyin" derken bu oyunu oynamak bana inanılmaz bir haz veriyordu.
Bende olmasam onların sıkıcı hayatını kim hareketlendirecekti ki.
Onların daha fazla soru sormasına izin vermeden Aylanın yanına gideceğini söyleyip yerimden fırladım.
Aylanın odasına girip seslendim.
-"Ayla?"
-"Abi" deyip gülümsedi.
Güzel kardeşim.
-"Güzelim. Korkut abin geldi. Tabi diğerleri de. Hadi ikinizde aşağı gelin birazdan yemekleri de yeriz" dediğimde ikiside ayaklanıp peşim süre odadan çıkmıştı.
-"Siz gidin ben Azraya bakacağım...yani uyanmış mı diye"
Lafımı ikiletmeden ikiside koşar adım merdivenlerden inerken ben çoktan Azranın odasındaydım. Yeni uyanmış ve sanki duş almış gibiydi. Saçları nemliydi.
-"Güzelim...uyandın mı?" dedim onu kollarıma alıp severek.
Başını korkak hareketlerle göğsüme koyup gülümsedi.
-"Evet uyandım. Biraz başım ağrıyordu. Kendimi iyi hissetmiyorum"
Duyduklarım endişelenmem için yeterliydi.
-"Azra noldu? Hasta mısın yoksa? Bir şeyin varsa söyle güzelim hemen hastane-"
-" sadece başım fazlasıyla zonkluyor" deyip belime daha çok sarılmıştı. Sanki bana sığınır gibiydi. Bir tuhaflık sezmiştim.
-"Güzelim...bir şey olduysa söyle bana"
Gözlerindeki çaresizliği görmüştüm. Bir şey vardı. Onun canını sıkan bir şey. Ve bana söylemiyordu.
-"Tamam Kerem" deyip gözlerini kaçırdı. Artık pek sıkı sarılmıyordu.
-"Peki Azram...bana her şeyi anlatabilirsin. Biliyorsun"
-"Biliyorum ama merak etmeni gerektirecek bir şey yok" deyip buruk bir gülümsemeyle beni kandırmaya çalıştı.
Aklıma gelen şeyin olmaması için dua ediyordum.
-"Peki canım....o zaman aşağı gel istersen...Korkut geldi birkaç gün burada kalacak. Bizim ekipte var. Küçük bir kutlama yemeği olacak"
Uzun süre beni izleyip karar vermeye çalışıyor gibiydi.
-"Pek aç değilim ama Korkutu görmeyi de isterim. Sen git ben hazırlanıp gelirim birazdan"
-"Peki Azra " deyip onu yanağından öperek odadan çıktım.
Odadan çıkarken belli etmek istemesem de gerilmiştim. Lütfen bu olmasın. Tam da her şey yolundayken...
Aşağı inip bizim ekibin atışmalarını izledim. Onlarla nasıl başarılı bir ekip olabildik hala anlayamıyordum.
Can ve Ayla yemek masasını hazır ev yemekleri ile donatmışlardı. Burak da önceden çıkardığım içecekledi masaya koymuştu. Melis viskileri görünce yine parti moduna girmiş ve eğleniyordu bile. Onlara birkaç şeyde yardım ederken aynı zamanda da Korkutla konuşuyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYKIRI SEVGİLİM +18(TAMAMLANDI)
عاطفية#gençkız1. (03-03-2022) #romantizm18. (07-03-2022) -"Hadi güzelim...onu yuvasından çıkar ve sev...seni istiyor" dedi gözleri zevkle kapanmış halde gülerek. Boxerından içeri ürkek bir hareketle elimi soktuğumda sıcak ve sert erkekliğini hissetmiştim...