53. Sabah Güneşim

21.1K 647 38
                                    

Bu bölümü ikiye ayırmıştım. Diğerini de atacağım birazdan.

Keyifli okumalar...

Büyük bir özenle dizdiğim odunlara bakıp nefes nefese alnımdaki teri silerken aklım hala Azradaydı.

Annemin ona mutfakta ne çeşit bir sınama yöntemi yaptığını bilememek beni korkutuyordu. En azından yanlarında olsam müdahala edebilirdim. Birkaç kez mutfağa adımımı atmamla annem tarafından kovalanmam bir olmuştu.

Görebildiğim kadarıyla Azra öğürerek hamsi ayıklıyordu. Yüzündeki kurtar beni diyen ifadeyi görsem elimden bir şey gelmedi.

Elimdeki baltayı fırlatıp attım. Bir saatir odun kesmekten kolumda uyuşma olmuştu. Kapıda dikilen Serkan yanıma mahçup bir hareketle gelip konuştu.

-"Kerem Bey isterseniz ben yapayım"

Kesik nefesimle konuştum.

-"Yok aslanım yok...annemin bir gazabına daha uğrayamam. Zaten bitti sayılır. Sen gözünü dört aç yeter. Durumları biliyorsun Rananın adamları buraya yaklaşmamalı"

-"Merak etmeyin Kerem bey Maçkanın girişine de adamları yerleştirdik. Eğer onları yakalarsak dediğiniz gibi belgelerle beraber ekiplere teslim edeceğiz"

-"Tamam aslanım....ama unutma. İllaki kodese tıkacağız diye uğraşmaya gerek yok. Eğer zorluk çıkarırlarsa işlerini bitirin. Buraya yaklaşmasınlar da nasıl hallederseniz halledin işte"

-"Tamam Kerem bey. Merak etmeyin her şey kontrolümüz altında"

-"Sana güveniyorum Serkan...biliyorsun Rana...Metini yaraladı. Her neyse işte. Dikkatli ol"

-"Peki Kerem Bey. Şimdi yerime gitmem gerek izninizle"

-"Tamam Serkan"

Serkan hızlı adımlarla yerine geçerken bende yerdeki kütüğün üzerine oturmuştum. Etrafımdaki güzel manzaraya bakıp derince bir nefes aldım. Bu güzel havaya kan kokusu karışmasını istemesem de zor durumda kalırsam öldürmekten çekinmeyecektim.

Rananın burayı bulamayacağını düşünsem de her türlü tedbiri almıştım. Ancak buraya gelmek gibi bir hata yaparsa...işte o zaman cehennemine gelecekti.

Cebimde titreşip duran telefonu çıkarıp baktım. Şaşırmadığım üzere Doğu cıvık hareketleriyle gruba parazit gibi çökmüştü..

Evleneceksen Gel Grubu

Zevzek Doğu: Ne yapıyorsunuz?

Zevzek Doğu: iki gün yazmıyorum gruba. Kimse yazmıyor. Bu nasıl iş? Herkes beni mi bekliyor?

Ortak: Doğu her ne kadar grubun adını 'evleneceksen gel' yapsan da hatırlatayım bu iş için açtığımız ekip grubu

Ortak: Ergen muhabbeti yapman için açmadık lan

Zevzek Doğu: Napıyorsunuz diye sordum. Gördüğüm muameleye bak. Gavur gibi ezdin beni.

İşsiz Burak: Doğu...aynı evdeyiz. İn aşağı konuşalım.

Zevzek Doğu: Olmaz inemem. Melisimin regl günü olduğu için karnı ağrıyormuş. Ballı çöreğimle ilgilenmem lazım.

Ortak: Lan! Kızın her şeyini bize anlatmasana.

İşsiz Burak: Melis görünce dübüründen kan alacak :)

Psikopat Kardeşim: Melisi tanımamışsınız. Böyle şeyleri takmaz

AYKIRI SEVGİLİM +18(TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin