Merhaba 🌸🌸 hayatınız nasıl gidiyor? Yks sınavına girenleriniz var mı? Sonuçlar umarım isteğiniz gibidir. Eğer istediğiniz sonuç olmasa bile üzülmeyin hiçbir şey sizden değerli değil 🐥💅
Bu özel bölümde 2. Bölümün gerçek bakış açısını yazdım. Sanırım Azra ve Keremle ilgili baya özel bölüm atmam gerekecek.
Not: "Bir Faniye Aşık" adlı ikinci kitabıma göz atarsanız sevinirim. Onu da beğeneceğinizi düşünüyorum.
Keyifli okumalar 🌸🐤😚
Duyduğum çığlık sesi ve koşuşturmaları korku içinde dinliyordum. 18. Kattaydım ve sanırım 13. ya da 14. Katta bir terslik vardı.
Korktuğumu kendimden bile gizleyip titrek ellerimle telefonu elime aldım. Ancak ellerimdeki titreme telefonu tutmamı engelleyecek boyuttaydı.
Sakin ol Azra. Bu görev senin için çok önemli. Ne olursa olsun planın dışına çıkma.
Sakinleşip Erdem Komiserin numarasını tuşladım ve kısa sürede komiserimin sesini işitmeyi bekledim.
Heyecanla 18. kattaki boş koridorda bir ileri bir geri yürürken sonunda telefon açıldı ve heyecanla konuştum.
"Alo? Komiserim şey-" deyip yutkundum. "Her şey yolunda mı? Birkaç çığlık sesi duydum" derken aklıma bu gizli çetedeki patronun ne kadar acımasız olabileceği ile ilgili senaryolar geliyordu.
Kerem Akabay...insanları tüm şirketn önünde öldürüyor olamazdı değil mi?
Erdem Komiser benim aksime rahat bir tonda konuştu "Endişelenme Azra. Asansör arızalandı ve birkaç kişide asansörde kaldı."
Merakla sordum. "Bu arızanın bu çeteyle ilgisi var mı sizce-"
Erdem komiser lafımı bitirmeden atıldı. "Hayır hayır onlarla ilgili değil. Merak etme. Sadece bir arıza işte. Sen 18. Kattan ayrılma. Güvenliğin için. Ben sana harakete geçeceğin zaman haber veririm"
İçim rahatlamış halde konustum.
"Peki komiserim sağ olun. Bu arada polis arkadaşlar yerlerini aldılar mı?"
Erdem komiser bi anlığına dalgınca sordu "Ha? Polisler mi? Ah evet evet yerlerinde herkes. Sen plana dahil olduğun sürece sıkıntı çıkmaz ve onlar da müdahale etmek zorunda kalmaz. Sadece planı uygula yeter"
Erdem komiser sanki karşımdaymış gibi başımla onaylayıp konuştum.
"Tamam efendim merak etmeyin. Ancak-" duraksayıp düşündüm. Onu nasıl açıkça eve davet edebilirim ki?
"Efendim şey...yani o çete liderini nasıl eve davet edeceğim. Henüz bunu-"
"Bir şeyler yap işte Azra. Hem araştırmalarımıza göre bu adam esmer kadınları seviyor. Sen onun mutlaka dikkatini çekersin"
Bende ondan korkuyorum ya zaten!
"Tamam efendim."
Erdem komiser biraz sessiz kalıp ardından konuştu "Rahat ol Azra. Emin ol plan tıkırında gidiyor" derken bunu gülerek söylediğini anlamıştım.
Aslında plana tam anlamıyla başladığımız söylenemez. Bunu söylemesini garip bulsam da yine de beni rahatlatmıştı.
"Efendim planın iyi gittiğini duymak beni rahatlattı. Teşekkür ederim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYKIRI SEVGİLİM +18(TAMAMLANDI)
Lãng mạn#gençkız1. (03-03-2022) #romantizm18. (07-03-2022) -"Hadi güzelim...onu yuvasından çıkar ve sev...seni istiyor" dedi gözleri zevkle kapanmış halde gülerek. Boxerından içeri ürkek bir hareketle elimi soktuğumda sıcak ve sert erkekliğini hissetmiştim...