24. Gizli Kod

33K 1K 55
                                    

Keyifli Okumalar...

Korkutun odasına ilk giren ben olmuştum. Arkamdan gelen Azra benim bir anlık duraklamam ile sırtıma çarpmıştı. Gördüğüm şey karşısında ne yapacağımı bilememiştim. Bedenim buz kesmişti.

Bu da neydi?

Ani bir hareketle arkamı dönüp Azranın gözlerini elimle kapattım.

-"Azra sakın bakma güzelim" derken Azra çoktan elimden kurtulup Korkut ve Pelini neredeyse koyun koyuna uyurken görmüştü. Pelin Korkutun yarasına dokunmadan üzerine yatmış sanki bir koala gibi sarmıştı.

Korkutun üzerindeki hastane önlüğü kesinlikle şehvet dolu bir saldırıya uğramış ve omzu açıkta kalmıştı.

Ben onları uyandırmak amaçlı sert bir şekilde boğazımı temizlerken Azra ise onların bu haline romantik gözlerle bakıyordu. Korkut gözlerini aralayıp gür sesiyle konuştu.

-"Lan...Kerem kapıyı çalsana öküz" diyerek bağırdığında Azra dudaklarını kapatıp kıkırdamıştı.

Bu kadın dikkatimi dağıtıyor.

-"Bize diyene bak sen. Size kimse hastanede böyle kıç kıça yatılmayacağını söylemedi mi?" dediğimde Azrayla göz göze gelip gülüşmüştük.

Biraz önce hastanede öpüşmemiz dışında sorun yoktu.

Pelin konudan uzaklaşmak adına yattığı yerden (korkutun kucağından) kalkarak uykulu bir sesle konuştu.

-"Ben en iyisi birkaç telefon edip bizimkilere haber vereyim. Eminim çok mutlu olacaklar Korkutun uyanmasına" deyip hızlı adımlarla odadan çıktığında Azra da gülücükler saçarak onu takip etmişti.

-"Korkut neredeyse tahtalı köye gidiyordun hala kız peşindesin. Ne zaman akıllanacaksın sen?" derken yanına oturup onu sinirlendirecek bir Kahkaha atmıştım.

Korkutsa yaralı haline aldırış etmeden yumruğunu yüzüme sallamaya çalışıyordu.

-"Kerem sen ne işe yaramaz adamsın lan. İşimiz olunca bulunmazsın ama sana ihtiyacım olmadığı anda da içeri girip her şeyi mahvedersin" dedi sitemle. Haksız da sayılmazdı.

-"Korkut söz veriyorum bana sövmene daha sonra müsaade edeceğim. Sen şimdi yorma kendini" deyip onu sakinleştirdim.

Korkutsa aklına bir şey gelmiş gibi bana bakıyordu.

-"Kerem...sana bir şey soracağım. Hani Pelin...aşk işlerini sevmezdi...hani bu sevgililik onun hoşuna gitmezdi" derken tek kaşını kaldırmış ve yumruğunu çoktan sıkmıştı.

Gözlerimi ondan kaçırıp küçük bir tebessümle konuştum.

-"Aslında şöyle bir durum var ortak...belki küçük bir yalan söylemiş olabilirim" derken hala Korkuta bakmıyordum. Sonra hızlandırılmış bir konuşmayla ekledim.

-"Ama bak en sonunda Pelinle berabersiniz. Ne güzel değil mi?" deyip kocaman gülümsedim.

Korkut dudağının arasından küfürler yağdırıyordu.

-"Evet Kerem! Birlikteyiz...tam olarak 1 yıl gecikmeli olarak birlikteyiz" dedi

-"O kadar oldu mu ya?" diye şaşırdığımda Korkut sağlam tarafıyla koluma yumruğu çakmıştı bile. Kaçmasaysım büyük ihtimalle gözüme indirecekti.

Bana sürekli bildiğim şeyleri söyleyip duruyordu. Şerefsiz bir piç olduğuma dair birkaç güzel söz işte. Anlarsınız ya.

Biz bu hararetli tartışmayı yaparken kurtuluşum yine Azranın elinden olmuştu. Kapıyı açıp içeri girdiğinde şaşkın gözlerle kavga eden iki çocuk görmüş gibi bize baktı. Sonra hızla kendini toplarlayıp konuştu.

AYKIRI SEVGİLİM +18(TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin