80. Nergis

23.3K 749 155
                                    

5 Yıl Sonra...

#O simsiyah abanoz gözlere baktım. İçinde kaybolduğum kara deliklere, uçurumlara ve güzelliklere...

Nergisim...güzel kızım.#

Yanımda uyuyan minik bedeni izledim. Elleri koluma tutunmuş halde uyuyordu. Alnını örten siyah saçlarını okşadım.

Minik dudakları ve burnuyla annesine çok benziyordu.

Annesinin kızı Nergis...

Gözlerini aralayıp küçük  elleriyle yüzünü ovuşturdu.

-"Günaydın kızım" dedim alnını öperken.

Yatakta oturur pozisyona gelip kocaman gülümseyerek konuştu.

-"Günaydın baba!"

Baba...

-"Acıktın mı? Söyle bakalım ufaklık" dedim küçücük bedenine sarılarak.

Kıkırdaması bile Azraya benziyordu. Şımarık birkaç gülüş atıp cevap verdi.

-"Biraz acıktım baba. Bana...hmm...şey yapar mısın? Hmm"diye düşünüp bekledi.

Vereceği cevabı çok iyi biliyordum.

Pankek!

-"Hmm pankek yapar mısın baba? Lütfeeen. Çikolatayı...çok sürmem. Üzerine...reçel sürerim. Söz"

Seni küçük yalancı. Beni her sabah böyle kandırmaya çalışıyordu. Yanıma gelerek  pankek  isteyip böyle ikna edici konuşmalarla  beni gafil avlıyordu.

-"Ama kızım olmaz ki-"

-"Baba lütfen...lütfeeen" dedi sanki yetişkin biri gibi ellerini birbirine dokundururken.

-"Tamam seni ufaklık hadi kalk bakalım" diyerek kucakladım.

Üzerimizdeki pijamaları bile çıkarmadan aşağı katın merdivenlerine kadar onunla kahkahalarla gülerek inmiştim.

Aklıma gelen şeyle duraksayıp konuştum.

-"Nergis...kızım bak bu pankek mevzusu aramızda sır. Sakın söyleme-"

-"Sır olan neymiş söyleyin bakalım bana da" diyerek mutfaktan çıkan Azrama hayranlıkla baktım.

Ah yakalandık.

-"Nergis koş çabuk annen bizi yakaladı. Birazdan terliği fırlatır totoma"

Nergis kıkırdayıp yaşına uygun hareketlerle koşarak salona gitti.

Peşi sıra bende giderken Azra bizi çoktan yakalamıştı.

-"Siz her sabah benden gizli pankek yiyorsunuz değil mi? O kadar kahvaltı hazırlıyorum size bende"

Nergis saklandığı yerden çıkıp Azranın yanına giderek bacağına sarıldı.

-"Ama anne...yumurta yemek istemiyorum." dedi üzgün bir ifadeyle. Şımarıkça dudak büzüp iyi rol kesiyordu.

Hemen ardından fısıldayarak konuştu. Sesinin duyulduğundan bihaberdi.

-"Zaten babam...çok iyi yapamıyor pankeki" dedi eliyle ağzını kapatarak.

Vay satıcı Nergis. Bu kesin halasına çekti.

Azra söylediğiyle gülümseyip onu kucakladı.

AYKIRI SEVGİLİM +18(TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin