26.-Önemli Biri

33.7K 1K 72
                                    

Selam aykırı okuyucular.

Okuyucularım bile aykırı😂 Dün okunma sayısı bir güne göre fazlasıyla arttı. Ancak bu okuyucular hayalet okuyucu. Lütfen beğendiğiniz bölümleri oylayın ve yorumlayın. Bende sizleri görebileyim 💝

Yorumlarınızın her birini okuyorum🐤

Saat beşe yaklaşmışken Can ve Aylayı yanıma çağırdım. Onları Korkutun yaralanması konusunda daima geri planda tutmaya çalışsam da sorularının ardı arkası kesilmiyordu.

-"Demek Cüneyt pisliği yüzünden oldu ha?" dedi Can. Yüzündeki kızgınlık ve sabırsızlık gözlerinden okunuyordu. Çenesi gerilmişti. Tekrardan öfkeyle yumruğunu sıkarak konuştu.

-"Abi izin ver adamın bankasını çökerteyim...hemen şimdi"

İşte bu yüzden bu ikisine olayları anlatmak istemedim. Çünkü birisi kaçık bir hacker diğeri de biricik psikopat kız kardeşim.

-"Can! Sakın benden habersiz bir şey yapayım deme. Lan biz onun bankasını çökertince başımız belaya girmeyecek mi sanıyorsun? Biliyorsun sadece-"

-"Abi ben üstlenirim."

-"Lan sus! Onun üç kuruş parası neyimize yarayacak. İkinize de söylüyorum. Benden habersiz bir iş yapayım demeyin"

Ayla sıkıntıyla oflayarak konuştu.

-"Ne abi ya? Yani adamı bulup birkaç yerinden bıçaklamak da mı yasak?" dedi alt dudağını küçük bir kıvrım haline getirip büzerek. Bu haliyle Chuck'ye benziyordu.

Kendi kardeşimden korktum lan!

-"Aylacığım, güzelim sen bir şey yapma tamam mı birtanem? Ben zaten o Cüneyt piçinin defterini düreceğim" derken ona yapacağım işkence planları aklıma geldiği için sinsice gülmüştüm.

Bu sırada bu iki bacaksızı sakinleştirip konuyu değiştirmeye çalıştım.

-"Hey! Tamam yeter bu kadar dil döktüğüm. Benden izinsiz hiçbir şey yapılmayacak. Anladınız mı? Benden- izin- almadan- bir şey- yapmak- yok!" derken son cümleyi tane tane söylemiştim. Ve artık onlara laf anlatmaktan yorulduğum için Korkutun geleceğini söylemem gerektiğini düşündüm.

-"Şimdi bunları boşverin. Korkut yolda birazdan burada olacak. Bir süre burada kalması gerekiyor. Malum Korkut abiniz anahtar ve kapı kilidi konusundan bihaber. O yüzden onun toparlanana kadar burada kalmasına karar verdim"

Ayla sevinçle elini yumruk yapıp zafer gülücükleri saçtı.

-"İşte bu! Korkut abiyle çok eğleneceğiz"

-"Ayla...boşuna sevinme Korkut da Cüneyti delik deşik etmene izin vermez" dediğimde sevinci bir anda silinip tekrar eski haline döndü.

Ardından Cana dönerek ciddiyetle konuştum.

-"Can sana her zamankinden çok ihtiyacımız var. Evin güvenlik sistemini ve kapı kilitlerini değiştirdim. Hepsi şifreli koruma içeriyor. Eğer sana da uyarsa burada kal. Evin güvenliğini üst düzeye çıkarsam da saldırı olursa senin hemen müdahale etmen gerek"

Can bir süre söylediklerimi düşündü. Kaşları çatılmıştı .Büyük bir odaklanma ile cevap verdi.

-"Kerem abi sen dert etme ben buradayım. Ancak ekipmanlarım yeterli olmayabilir. Bir süredir işe ara verdiğimiz için yanımda sadece oyun bilgisayarım var"

-"Tamam yarın onu hallederim. Bu arada yer yatağında yatabilirsin umarım" dediğimde neredeyse gülecektim.

Can ise şaşkın bakışları ile bir bana bir de Aylaya bakıyordu.

AYKIRI SEVGİLİM +18(TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin