Selam 🐾🐥 nasılsınız umarım iyisinizdir. Uzun sayılabilecek bir aradan sonra buradayım.
4 ayda neredeyse 500 k okunma aldık. 😘🌸Bunun şerefine çooook uzun bir özel bölüm geliyor (Bölümü yazmak 4 saatimi aldı beğenirseniz sevinirim). Birkaç özel bölüm daha var. Zamanla onları da yayınlarım.
Ayrıca kitap 1 milyon olunca yeni hikaye yayınlayacagım. Onu da seveceğinize eminim. Azra ve Keremi sevenler yeni hikayeyi de severlee bence.
Bu özel bölümde 1. Bölümün gerçek bakış açısını yazdım. Merak ettiğiniz bölümler varsa buraya yazarsanız yayınlayabilirim.
İlk Karşılaşma (Özel Bölüm)
Siyah çerçeveli gözlüklerimi düzeltip Jeepimi RC şirketinin önüne park ettim. Aracı olabildiğince açık bir alana bırakmıştım. Bugünün planında aksaklık olmasını istemiyordum.
Uzun zamandır heyecanımı zirveye taşıyan o planım...sonunda başlamıştı.
Bilgisayar çantamı yanımdaki koltuktan alıp dizlerime koydum. Bir elim telefonumda bir elim ise bilgisayar çantamdaydı.
Aklımda ise Azrayla olacak ilk karşılaşma anımızın hayali vardı. Telefondaki titreşim ile gözlerimi şirket kapısından çekip aramaya cevap verdim.
"Alo! Söyle Korkut" dedim heyecanla. Bayramlıklarını giymeyi bekleyen küçük bir çocuk gibiydim. Uzun zamandır Azrayı izliyordum ve sonunda onunla karşılaşacak olmak beni heyecanlandırmaya yetiyordu.
"Kerem...abi emin misin? Gel vazgeç bu işten. Lan kadın polis...bile isteye eve bir polis aldığını ekiptekiler duysa ağzıma sı-"
"Duymayacaklar"dedim ani bir yükselme ile. Ekiptekiler Azrayı asla gerçek kimliği ile öğrenmemeliydi.
Korkut öfkeyle nefes alıp verdi.
-"Nasıl olacakmış o! Güldürme beni Kerem. Eğer o çok güvendiğin planların tıkırında gitmez de kadın açığını bulursa sana kelepçeyi takacak. O zaman ne diyeceğim ekibe. Kusura bakmayın biz biliyorduk da Kerem kadına aşıktı engel olmadık mı?" bu sözleri söylerken öfkeli sesini kısmaya çalışır gibiydi. Sonrasında normal bir ses tonuna gelip konuştu.
"Kerem gel vazgeç bu işten. Ne var bu kadında anlamıyorum ki! O polis köstebeğin kovboya da güvenme"
Kovboyu duyunca küçük bir sırıtış yüzüme yayılmıştı. Ah ortak...o aptalın ipiyle kuyuya inilmeyeceğini biliyorum tabi ki. Ancak Korkut da bir yerde haklıydı . Onun Murat Dağlı ile olan işbirliğimden haberi yoktu. Emniyet müdürüyle ortaklık kurduğumu bilse bana beyaz ışığı gösterirdi .
"Korkut ben kararımı verdim. Merak etme her şey planım dahilinde olacak. Ayrıca kovboy sadece gizli polislerin belgesini değiştirip kendi adamını yerleştirecek. Bizim olayla bir bağlantısı yok. Boşver onu"
Korkut pes edercesine konuştu.
"Eğer kodesi boylarsan karışmam. Asla kurtarmam seni bunu bil...asla. Ne yaparsan yap"
Onun sözlerini gülerek dinliyordum. Sonrasında kendimden emin bir şekilde konuştum.
"Hadi ama ortak...ben hapsi boylarsam beni ne olursa olsun kurtarırsın bunu sende biliyorsun"
Öfkeyle bağırdı.
-"Siktir! Haklısın tamam mı? Her türlü boku yemene rağmen sana hep yardım ediyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYKIRI SEVGİLİM +18(TAMAMLANDI)
Romance#gençkız1. (03-03-2022) #romantizm18. (07-03-2022) -"Hadi güzelim...onu yuvasından çıkar ve sev...seni istiyor" dedi gözleri zevkle kapanmış halde gülerek. Boxerından içeri ürkek bir hareketle elimi soktuğumda sıcak ve sert erkekliğini hissetmiştim...