14. Ortak Nokta

42.1K 1.4K 199
                                    

Selam bebekler👼 Öncelikle umarım bu bölümü beğenirsiniz. Diğer bölümde bombe var jshsjsjs

Bir de şu arkadaşınızı sevindiririn bir beğenin noğğluur 😪

Ayla ve Azrayı mutfakta bırakıp salona giderken Azranın adımı söylemesi ve yine kalbimin deli gibi çarpması bir oldu. Sabahki olayla ilgili konuşacağını zannetmiştim. Öyle olmadığını anlayınca rahatladım. Bana yeryüzündeki en güzel kadın olduğunu kanıtlayan gülümsemesiyle kahvaltı için teşekkür etmişti.

Yine de bana kızacak sanıp nutkumun tutulduğunu itiraf etmeliyim.Bundan sonraki süreçte Azrayla yalnız kalmamaya çalışacaktım. Çünkü ilk fırsatta sabahki öpücüklerimin hesabını soracak olma ihtimali korkmama yetiyordu. İstemsizce ellerimle bacaklarımın arasını kapatmıştım bile. Oraya tekme yemeyi hiç istemiyordum.

Kolla kendini Kerem.

Yine de o birkaç dakikalık öpücüğe değerdi. Onu öperken eğer elimden kaçmasaydı daha ileri gidebilirdim. Ancak görünüşe göre buna daha zaman vardı.

Telefonumun çalmasıyla Burakın geleceğini hatırladım. Metin arıyordu.

-"Alo? Tamam Metin gelsinler"

Burak ve Can içeri girdiklerinde Burak gözleriyle etrafı radar gibi taramıştı. Azranın burada olduğunu duyup merak etmişti.

-"Abi getirmişsin Azrayı eve?" deyip sinsice gülen Cana baktım.

-"Büyüklere karışma lan. Hadi sen mutfağa geç Ayla seni bekliyor"

Can heyecanla mutfağa girerken Burak çoktan yerine kurulmuştu.

-"Anlat bakalım. Ne dolaplar çeviriyorsun? Bu kızın senin yanında kendi isteğiyle kalacağını düşünmüyorum" dedi. Bunları söylerken şüpheyle beni inceliyordu.

-"Oğlum abartmayın lan. Ev sahibi piçse ben ne yapayım? Korkut sana anlatmadı mı?" dedim sinirle. Olayları tekrar hatırlamak beni sinirlendirmişti.

-"Anlattı. Ama ben yine de sorayım dedim. Hem nerde bu meşhur Azra? Tanışalım"

-"Sakın ona sulanma Burak. Canını yakarım" derken çenem gerilmişti. Ellerimi istemsizce sıkıyordum.

-"Lan şerefsiz miyim ben? Kuzenimin sevdiği kadına asılmam"

-"Uyarmadı deme" dedim sinirle.

Burak kalkıp mutfağa giderken içimdeki koruma içgüdüsü ile bende peşinden gitmiştim. Can ve Azra çoktan tanışmıştı.

Burak da Azraya kendini tanıtıp elini sıkıyordu.

Azraya ortama ve çevreme iyi uyum sağlamış gibiydi. Geleceğe yatırımdı bunlar hep. Beni kabullenmesi daha kolay olacaktır.

Herkes benim peşimden sırayla salona geldiğinde gözlerim Azrayı takip ediyordu. Burakla çok yakınlaşmasını istemiyordum. Dediği gibi ona sarkıntılık yapmazdı belki ama işimi garantiye almam gerekiyordu.

Azra ve Ayla yan yana oturunca hemen karşılarına yerleştim.

Can ve Burak diğer köşeye otururken gözlerimle Buraka uyarıcı bakışlar atıyordum.

Buraksa işin gırgırında gibiydi.

-"Çok güzelmişsin Azra" dediğinde Burak'ı tokatlamak istiyordum.

Beni sinirlendirmek için yapıyordu belki de ama bu işten kendisi zararlı çıkacaktı.

-"Teşekkür ederim" diye kibar ve mesafeli bir şekilde konuşan Azraya bakınca aferin dedim içimden.

AYKIRI SEVGİLİM +18(TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin