8. Göz Yaşı

50.5K 1.3K 224
                                    

Sabah büyük zorluklarla uyandıktan sonra banyoya girip hızlıca işlerimi halletim. Üstümü giyinip telefonu da yanıma alınca hazırdım.

Aşağı indiğimde kendime hızlıca atıştırmalık hazırladım.

Yarım saat sonra Metin aradı.

Alo? Söyle Metin. Korkut ve Burak mı sadece? Tamam gelsinler.

Korkut ve Burak eve girip selam vererek hızlıca mutfağa girdiler. Sanki kendi evleri gibi kullanıyorlar burayı zaten.

Biri sandviç diğeri de kahve hazırladı ve yanıma gelip beraber günün geri kalanı hakkında konuştuk.

Korkut merakla sordu.

-"Kerem Pelin ne zaman geliyor? Yani Ayla ve Pelin. Neredeyse 1 ay olacak" dedi.

-"Sana ne oğlum bırak kızlar eğleniyor işte. Aylayı bilirsin herkesle samimiyet kuramaz çabucak. Pelinle anlaşabiliyorken bırak gezip eğlensinler" dedim Korkuta bakarak.

Yüzündeki merak hala yerli yerindeydi.

Sorusunu hemen cevaplayıp onu ödüllendirmeyecektim.

Korkut Peline karşı ilgi duyuyor gibiydi. Aslında Pelinin de ilgisi olmasına rağmen bunu Korkuta söylemedim.

Sürünsün işkolik it.

Bir saat sonra Doğu ve Melis de geldiğinde evimi iyice yolgeçen hanına çevirdiler diye düşünüyordum.

-"Siz niye sürekli toplanıp evime geliyorsunuz? Evsiz misiniz lan?" dedim gülerek.

Korkut peşim süre konuştu.

-"Hem toplantılar benim evde yapılacak diyorsun hem de niye geliyorsunuz diyorsun. Dengesiz misin Kerem?"

-"Abi işle ilgili hiçbir belgeyi bile evden dışarı izinsiz çıkaramıyoruz. Evi ofise çevirdin ya" dedi Doğu.

Tamam orası doğruydu. Bu evi boşuna bu kadar güvenlikle donatmamıştım. Ama tekrar söylüyorum hani tatildeydik.

-"Bu arada abi Cana mesaj atmıştım o da gelir birazdan" dedi Doğu gözünü kaçırarak.

Acaba daha küçük bir eve mi taşınmalıyım diye düşünüyordum.

Can da gelip son model teknolojik saatini ve özelliklerini heyecanla ekibe anlatırken bende onları izliyordum.

Her ne kadar onlara sinirlensem de onlar uzun zamandır benim ailem gibi olmuştu. Aramızda en yeni olan Can olmasına rağmen onun yeri bende ayrıydı. Can yetimdi. Ailesi yoktu ama oldukça zeki bir bacaksız doğrusu. Onun hünerleri çok değerliydi. Ayrıca öğrenmeye çok açıktı. Tıpkı benim gençliğim gibiydi. Onu yanıma aldığımda duygulandığına eminim. O yüzden sürekli abi diyordu bana.

Kısacası olmayan ailemi bu ekip kapatmıştı.

Yakın zamanda onların arasında Azrayı da görmek istiyordum. Bunun için küçük sinsi planlarım devam ediyordu tabi ki.

Büyük bir ciddiyetle konuştum.

-"Herkes beni dinlesin. Azrayı sizinle tanıştırdığım zaman sürekli iş mevzusunu açmanızı istemiyorum. Özellikle sen Korkut. Azranın gözünde doyumsuz veya paragöz imajı çizmek istemem. Eğer işle ilgili bir konu olursa toplantı odasına gideriz. Orayı her zamanki gibi kilitleyeceğim. Ayrıca en önemlisi de şu ki Azranın yanında saçma şakalar veya utanç verici herhangi bir şey yapmayın" dedim hepsine teker teker bakarak.

AYKIRI SEVGİLİM +18(TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin