66. Öp ve Huzura Kavuş

27.8K 659 52
                                    


Biraz oyun oynayalım.

Sanırım bir saattir Alfonsonun kucağında olduğum için bacakları sızlıyordu. Yüzünü buruşturarak kalktı.

Elleri arkasından bağlı koca adama baktım. Çok çaresizdi...iyi hissettiriyordu.

Onu çekiştirerek odanın kapısına kadar getirdim.

-"Anahtar nerede Alfonso"

-"Anahtar yok" dedi bir anda.

Seni yalancı...bu odanın anahtarı olduğuna eminim.

-"Alfonso bana yalan söyleme...Rana sana 'kızı odaya kilitle' demişti. Anahtarlar nerede?" derken sonlara doğru sesim öfkeli çıkmıştı.

Alfonso konuşmadan başıyla odadaki masayı işaret etti. Masaya doğru gidip çekmeceyi açarak anahtarı aldım.

Alfonsoyu odadan çıkarıp içerdekileri kilitledim.

Yanımda Alfonso ile içinde bulunduğum binayı geziyordum. Bir odayı görmemle durdum. Sanırım Rananın odasıydı. İçerisi onun parfümü ile dolmuştu.

Odadaki büyük yatağa göz atıp sırıttım.

-"Gel Alfonso...gel" diyerek onu odaya  alıp kapıyı kapattım.

Rananın iğrenç parfümünün sindiği yatağın tam karşısında Alfonso bana bakıyordu. Göğsüne sertçe vurmamla  yatağa sırt üstü düştü. Üzerine çıkıp tam kucağına oturmuştum. Bacaklarımla etrafını sarıp sıkarak yüzüne eğildim.

-"Alfonso"

-"Sen ne yapıyor Ayla" küçük bir yutkunma gördüğümde gülümsedim.

-"Göreceksin Alfonso" diyerek dudaklarına yöneldim.

Öpmüyordum. Sadece yakınında gezinmekle meşguldüm.

-"Ayla sen bunu yapmamalı" dediğinde yanağımı ona bastırıp elimle boynunu okşadım. Nabzının nasıl hızlandığını hissedebiliyordum.

-"Alfonso...öp beni ve huzura kavuş" dedim inlemeli sesimle.

Tek istediğim oyun oynamaktı. Benim için eğlenceli olacak bir oyun.

-"O-olmaz Ayla ben öpmemek"

Umursamadan dudağını öpmeye başladım. Karşılık vermese de zorlandığını anlayabiliyordum. Küçük bir gülümseme ile alt dudağını ısırdığımda inlemişti.

Gözlerini sımsıkı kapatmış halde önüme yatıyordu.

-"Alfonso aç gözlerini...ve beni öp...tek yapman gereken beni öpmek"

Alfonsonun dudaklarına yönelip dilimle her yerini istila ederken Alfonso hala direniyordu. Hadi ama...küçük bir öpücük Alfonso.

Küçük....masum bir öpücük ver bana. Böylece seni öldürebileyim.

Alfonso en sonunda dayanamayarak dudaklarımı hırsla öpmeye başlamıştı. Ahh harika...ölüme götürecek bir öpücük...kesinlikle harika.

Elimdeki çakıyı hala dudaklarımı öpmekle meşgul olan Alfonsonun koluma saplamamla dudaklarımı bırakıp acıyla bağırdı.

-"Ahh Ayla ne yapıyor sen"

Bıçağı çekip onun görebileceği şekilde kanlı tarafını elimle temizledim.

-"Seni öldürmeliyim Alfonso...beni öp ve huzura kavuş...hadi...sana istediğini vereceğim"

AYKIRI SEVGİLİM +18(TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin