Bevezető

555 28 31
                                    

Emberek. Kétszínű emberek mindenhol. Rajonganak azért akit a lemezkiadóm a Big Hit alkotott meg, de nem én vagyok. Még az arcom se a valóság. A vastag smink és a túl retusált képek elfedik a valóságot, hogy minél eladhatóbb legyek.

Az egyetlen ami igaz és én vagyok, azok a dalaim. Csakhogy amit igazán szeretnék, azt nem adhatom ki. Azt amit a lemezkiadóm jónak talál, amiből majd sok pénzt tehetnek zsebre, azt fogadja el. Azt és semmi mást. Ami a valódi érzéseimről és gondolataimról szólnak, mind a füzetemben végzik. A füzetemben ami pedig a fiókom alján, vagy ha betelik akkor a padláson.

Nem tudom hogy karrieremben melyik volt az a pont amelyikben megutáltam az embereket. Talán amikor befutottam és lett egy nagyobb vagyonom amit zsebre tehettem. Megjelentek az őrült rajongók, majd a kétszínű barátok és rokonok. Mire feleszméltem az egész családom hozzám jött pénzt kölcsönkérni, amit természetesen nem fizettek vissza. Mindig csak egy "kis" összegről van szó. Ami szerintük nekem kicsi a sokból. Majd jönnek az "egy család vagyunk", "mindenben segítjük a másikat amiben tudjuk" szövegek. Ezzel csak egy gond van. Hogy ők semmit nem adnak nekem cserébe. Semmiben nem segítenek. Azért vagyok meghívva nagy összejövetelekre mert rám sózzák a számlát.

Egy éve viszont betelt a pohár, mikor rádöbbentem minderre. Egy nagy vacsora után a puccos étteremben ott hagytam őket mielőtt fizettem volna. Rájuk hagytam. Dühös üzenetek érkeztek még aznap este, de egyikre se válaszoltam. Ők voltak felháborodva.
Azóta persze próbáltak kibékülni velem. Bocsánatot kérni. Hiszen rájöttek, hogy nélkülem nincs semmijük.
Én viszont nem békültem ki velük és nem is tervezek. Nincs szükségem olyanokra akik csak a pénzemet akarják. 

Egy ideje éppen ezért a társas kapcsolatokat se keresem. Eleinte bejött hogy a lányok oda meg vissza vannak értem és elmentem egyel-kettővel randira. Volt akivel össze is jöttem. De mindegyik csalódás volt.

Na de nem azért vagyunk itt hogy a családi és baráti problémáimat ecseteljem. Ez egy másmilyen mese. Nem a múltamról szól, hanem a jelenemről. Pontosabban Róla. De hogy hogyan ismertem meg? Miként találkoztam Vele és ki is Ő, aki megváltoztatta a gondolkodásmódomat és az életfelfogásomat? Ő Kim SeokJin. Egy jelentéktelen senki. Legalábbis eleinte azt hittem.

----------------------------------

hǎo mindenki!
Ez lenne a Semmiség bevezető része! Remélem eddig tetszik! 😁
Ezt követően minden hétfőn, szerdán és pénteken lesznek részek, kivétel mikor előre szólok az insta oldalamon (xagamywattpad) hogy elmarad mert túl sok dolog volt és az írásra nem jutott időm.
Találkozzunk ugyanitt hétfőn! 💜

𝕊𝕖𝕞𝕞𝕚𝕤𝕖́𝕘 |𝐍𝐚𝐦𝐉𝐢𝐧 𝐟𝐟|Where stories live. Discover now