NamJoon:
- Egyszerűen nem tudom mi ütött belém - dőlök az asztalra. - Nem is értem miért ajánlottam fel neki a munkát. Ügyetlen és semmi hozzáértése nincs.
- Én tudom mi lehet a baj. Itt siránkozol három órája ugyan arról a személyről, részegen. ÉS MÉG MINDIG NEM TUDOM HOGY MIÉRT KELLEK ÉN IDE - akad ki Jungkook.
- Azért hogy meghallgass. És amúgy is, kapsz érte piát. Önszántadból mentél bele hogy eljössz hozzám - vonom meg a vállam és az asztalom mintázatát kezdem bámulni. - Tudod mi lett a kedvenc színem?
- Mi? Öh, a kék? - tippel, gondolom a mikrofonom színe miatt a kékre.
- Neem - mosolyodom el bágyadtan. Lehet túl sokat ittam? Áh, dehogy. Nem vagyok részeg - A mogyoró barna. Olyan gyönyörű. Ártatlan, mintha egy őz szeme lenne. Aranyos és iszonyat helyes.
- Oké, szerintem eltértél a színtől, de még az őztől is és MEGINT ugyanott lyukadtál ki - állapítja meg Jungkook. Mikor volt szó őzekről?
- Remélem holnap megint elront valamit és örökké nekem fog dolgozni - álmodozom. Hogy lehet rám ilyen hatással? Csak egy rajongó az isten szerelmére. Pontosabban még az se.
- Te teljesen belezúgtál. Első látásra szerelem?
- Igazából...nem tudom. Amikor megláttam, egyből elöntött egy különös bizsergés és hevesebben kezdett dobogni a szívem - gondolok vissza arra az estére.
- Talán mert majdnem kilapított egy lámpa - szól közbe Jungkook.
- Neeem, az más volt. Minden esetre azóta nem bírom kiverni a fejemből. Egyszerűen nem megy. Folyton Rá gondolok és minél többet tudok meg róla annál jobban beleszeretek. Nem mintha eddig olyan sok mindent tudtam volna meg róla... Hmmm. Holnapra mi a program?
- Holnap? Vasárnap? Szerencsére nem lesz semmi.
- Akkor jó - nyugtázom magamban.
- Ééés, mi a terved?
- Elviszem valahova. Vagy csak ide hívom dolgozni.
- Vasárnap is munkába akarod hívni? Nem gondolod hogy hamar fel fog mondani ha szabadnapja se lehet?
- Ki ne akarna nekem dolgozni? Hülye lenne felmondani! Én pedig holnap is látni akarom!
- Gyerekes vagy - állapítja meg Jungkook.
- Na és akkor? - húzom össze szemem és hunyorgok rá. - Fel is hívom, hogy holnap jöjjön ideeee, 8-ra.
- Ne tedd - ellenkezik a menedzserem.
- Miééért?
- Egyrészt mert részeg vagy és holnap még meg fogod bánni, másrészt pedig mert hajnali 1 van. Arról nem is beszélve hogy rohadtul ki leszel ütve holnap 8-kor.
- Nem vagyok részeg! - ellenkezem és nagy lendülettel egyenesedem ki a székemen, amibe beleszédülök. Megkapaszkodom az asztalban, és a telefonomat kezdem keresni a tekintetemmel. Itt kell lennie valahol.
- Neked megvan a srác telefonszáma? - csodálkozik Jungkook.
- Meg kellett adnia a szerződéseknél, én meg beleírtam a telefonomba - magyarázom és a farzsebemben rá is akadok a keresett készülékre. - Egyébként meg nem "srác" hanem "Féllábú"!
- Féllábú? - vonja fel a szemöldökét Jungkook.
- Igen. Én adtam neki ezt a becenevet - büszkélkedek.
- Nem túl kedves - húzza el a száját, én pedig kihasználva a beszélgetést, behozom a híváslistát.
- Tudom. Az a lényeg hogy ne legyen kedves.
- Mi? - értetlenkedik Jungkook.
- Ha kedves vagyok, rájöhet hogy tetszik nekem és sebezhetővé válok. Könnyen ki tud használni. Úgyhogy nem szabad kedvesnek lenni, és úgy kell a közelébe férkőznöm.
- Így csak meg fog utálni és sosem jöttök össze - rázza a fejét Jungkook.
- Eleve nem működne. Túl nagy a társadalmi különbség. Neki nincs semmije, nekem pedig mindenem megvan. Nem menne neki a híres élet, és mit szólnának a rajongóim ha egy fiúval jönnék össze? - sorolom az okokat hogy miért marad plátói szerelem az egész, majd gondolkodás nélkül rányomok a "Féllábú" szöveg melletti, kis, zöld telefonra. Hívás.
- Add ide - nyúl érte Jungkook hogy még időben lerakja, én viszont elrántom előle és véletlen ledőlök a székről. Fájdalom nyilal belém ahogyan földet érek, de nem bánom. Várunk. Kicsöng.
- Halló? - szól egy álmos hang a telefonba. Százezer közül is felismerném. Ő az.
- Holnap nyolcra gyere el hozzám. Takaríts ki, csinálj nekem kávét, és gyógyszer is kelleni fog fejfájás ellen. Aztán kelts fel olyaaan tíz-tizenegy körül. - sorolom a teendőit.
- Namjoon? - csodálkozik Jin a túloldalról. - Te vagy az?
- Persze hogy én vagyok. Hiányoztam?
- Részeg vagy? Holnap....várj, az a holnap, ma van? Miért hívsz hajnali egykor? Akarom mondani... vasárnap van. Nem tudtam hogy így is be kell mennem - az álmos hangja rekedt és nagyon jól áll neki. Olyan szexi.
- Csak gyere! - nyomom ki a telefont. Ezzel meg is oldottuk a dolgot. Jönni fog.
YOU ARE READING
𝕊𝕖𝕞𝕞𝕚𝕤𝕖́𝕘 |𝐍𝐚𝐦𝐉𝐢𝐧 𝐟𝐟|
FanfictionNehéz egy szuper sztár közelébe kerülni, főleg ha az elzárkózik az emberektől. Kim Namjoon egy híres rapper aki már többször megtapasztalta hogy a körülötte lévők előszeretettel használják ki vagyonát és kapcsolatait. Kim Seokjin pedig egy átlagos...