FIGYELEEEEM!
16+OS TARTALOM TALÁLHATÓ A RÉSZBEN, ÚGYHOGY AKI MÉG NEM TUDJA MI VAN A FIÚK LÁBA KÖZÖTT ÉS ABBÓL A PISIN KÍVÜL MI LÖVELLHET MÉG KI, AZ NE OLVASSA CSAK SAJÁT FELELŐSSÉGREEE!
Jó olvasást!🥰💜
-------"Megcsókolt. Ma már másodjára csókolt meg.
KIM NAMJOON MEGCSÓKOLT!"Ledermedve követem Namjoont, aki éppen a háló felé vezet kezemet fogva. Olykor hátra pillant és ellenőrzi a reakcióimat, és mivel én nem tiltakozom, megy tovább és csak az ágyhoz érve áll meg. Ott felém fordul és vállaimnál fogva a puha matracra borít.
Ismét megcsókol és felém tornyosulva kezdi fürkészi tekintetemet. A pólóm aljához ér, de még nem kezdi lehúzni rólam az anyagot. Mire vár? Beleegyezésre? Visszaigazolásra?
Lesiklik a tekintetem a mézédes ajkaira amiken még érezhettem az epres soju ízét, majd méglentebb, ahol a kockás hasán kezdem legeltetni a szemeim. Olyan tökéletes. Olyan gyönyörű. Olyan sima.
Résnyire nyílnak ajkaim a csodálatos látvány hatására, így ismét vissza pillantok Namjoon arcára, hogy megtudjam mire vár még. A nadrágom egyre jobban feszül és a szívem éppen kiugrani készül a helyéről, úgyhogy igazán tehetne valamit.
Namjoon mintha csak olvasna a gondolataimban, egy gyors és ügyetlen mozdulatsorozattal leráncibálja rólam a felsőmet, aztán a nadrágomat, amit amint lehúz, elé tárul keményedő férfiasságom.
- Nincs rajtad alsó? - kérdi egy pillanatra leállva, mintha ez olyan fontos lenne.
- Ez a pizsamám - jövök zavarba a helyzettől. Pizsamában metróztam, és császkáltam a városban.
- És te nem hordasz a pizsid alatt gatyát? - jön az újabb kérdés.
- Komolyan ez a legfontosabb? - takarom el kezeimmel a vörösödő arcomat. Nem éppen így képzeltem el az első alkalmamat. Sőt, nagyon nem.
- Aranyos vagy amikor zavarba jössz - állapítja meg Namjoon és lassan lefejti a pajzsként szolgáló kezeimet az arcom elől, így elém tárul a vigyorgó képe.
- Szemét - állapítom meg, közben szúrós pillantásokkal ajándékozva.
- Igen? Szerinted szemét vagyok? - simít végig mellkasomon, mire kiráz a hideg és vággyal fűtve engedem el magamat a párnák között. Hagyom, hogy azt tegye amit akar. Bármit megtehet velem, csak ne hagyja abba.
Hirtelen öt hideg ujj öleli körbe férfiasságom, ami annyira váratlanul és, hogy testem összerezzen és egy apró, meglepett sóhaj hagyja el a számat.
Namjoon elégedetten elmosolyodik, majd miközben farkamat ingerli lehajol és nyálas csókokkal borítja be nyakamat.
- Ahhah - adok hangot élvezetemnek és hátra vetem a fejemet, hogy Ő jobban hozzáférjen nyakhajlatomhoz, ahonnan kisvártatva elkezd egyre lejjebb haladni.
A légzésem felgyorsul és meleghullám halad át testem minden porcikáján. Hiába lettem libabőrös, nem fázom. Sőt, inkább melegem van.
Érzem ahogyan minden vérem a hímvesszőmbe áramol és nem tart vissza sok, az orgazmustól.- Ahh...várj - lihegem és férfiasságára markolok.
- Mmmh - ad hangot tettemnek, majd jobban rámarkol álló húsrudamra. Viszonzásul én is azt teszem övével, mire egyszerre felnyögünk.
- Énh...mindjárth.. - kezdem, de Namjoon félbevág.
- Én ish - feszül meg a teste és lehajol hozzám egy szenvedélyes csókra, miközben keze mozgását felgyorsítja. Én is ezt teszem és a csókunkba nyögök.
Meleghullámok árasztják el a testemet, az izmaim megfeszülnek, a fejem hátra hanyatlik az eufórikus érzésre. Nem kell sok ahhoz, hogy elélezzek és hiába száll ki belőlem minden erő, nem hagyhatom így Namjoont.
Minden erőmet beleadva mozgatom kezemet a felettem térdelő férfiasságán, addig meg sem állva amíg teljes testében meg nem remeg és ragacsos ondója mint a hasamon nem landol.
Testén izzadságcseppek csillognak, száját eltátva liheg és fáradtan dől mellém az ágyra.Most... nem lehetett részeg... vagy mégis? Csak az alkohol miatt tette..? Vagy mert ki akarta elégíteni magát valahogyan és pont kéznél voltam? Csak egyéjszakás voltam számára vagy többet akar?
Félve pillantok Namjoonra, azonban Ő már nincsen ébren. Fárasztó napja lehetett...
Erőt veszek magamon és kibotorkálok a fürdőbe. A lábaim gyengék, de még maradt annyi energia bennük, hogy beálljak a zuhany alá.
Megengedem a vizet, ahogyan azt Namjoon megmutatta nekem, beállítom a vízhőmérsékletet és lemosdok, közben pedig igyekszem kiüríteni a fejemet is. Túl sok a megválaszolatlan kérdés. Túl gyors volt nekem ez az egész. Alig ismerjük egymást, és amúgy is, túl hamar kerültem az ágyába meztelenül. Nem kellett volna csak úgy.... az egész hiba volt.
YOU ARE READING
𝕊𝕖𝕞𝕞𝕚𝕤𝕖́𝕘 |𝐍𝐚𝐦𝐉𝐢𝐧 𝐟𝐟|
FanfictionNehéz egy szuper sztár közelébe kerülni, főleg ha az elzárkózik az emberektől. Kim Namjoon egy híres rapper aki már többször megtapasztalta hogy a körülötte lévők előszeretettel használják ki vagyonát és kapcsolatait. Kim Seokjin pedig egy átlagos...