"Ekkor hirtelen kinyílik a bejárati ajtó, és apró lábdobogás hallatszik a padlón"
Jin egy pillanat alatt ellök magától és két méterrel arrébb áll,majd onnan nézi az érkezőket.
- Eunu, nem vetted át a cipőd! - kiabál Jiu.
- Mert folyton az utamban vagy és nem férek el! - válaszol fennhangon Eunu.
- Au! Ne lökdöss! - rivall öccsére Jiu.
- Akkor menj arrébb!- Minden rendben volt? - fordul az ajtóban állóhoz Jin.
- Igen - bólint Taehyung.
- Köszönöm, hogy hazahoztad őket, most elmehetsz - mondom a sofőrömnek, aki egy meghajlást követően kisétál és bezárja maga mögött az ajtót.
- Milyen napotok volt? - kérdi Jin a kicsiket.
- Kaptam matricát az iskolában! - meséli büszkén Jiu.
- Én is! - vágja rá Eunu.
- Ez nem igaz! Te fekete pontot kaptál mert rólam másoltad a szünetben a házit! - árulja be öccsét Jiu, mire Eunu meghúzza nővére haját. - Áu!
- Hé! Elég legyen! - szól rájuk Jin. - Ne civakodjatok! Még minimum 12 évig nem szabadultok egymástól, úgyhogy próbáljátok meg nem tépni egymást! Inkább menjetek játszani!
- 12? - fordulok Jinhez kérdőn.
- 6 évesek és biztosan nem fogom őket külön gimibe járatni, úgyhogy igen. Majd ha leérettségiztek, mehetnek más egyetemre és az még minimum 12 év mire eljön. - Válaszára mindent értően bólintok.
- Mikor lesz vacsi? - érdeklődik Eunu.
- Öööhm - fordul Jin a pulthoz, ahol a félbehagyott étel található - Még nem most. Olyan... egy óra múlva - méri fel a helyzetet a konyhában.
- Miii? Dehát éhes vagyoook. Miért olyan sok időőő? - méltatlankodik Eunu.
- Mert VALAKI elvonta a figyelmemet, úgyhogy nem tudtam haladni - feleli Jin mosolyogva.
- Valaki? Csak nem Namjoon oppa? - vigyorog Jiu.
- Neeem, biztos Rapmon volt, igaz hyung? - ötletel Eunu.
- Igeeen. Rapmon volt - mosolyog kínosan Jin és ken mindent szegény kutyámra.
- A kutya érdekesebb nálam? - kérdem suttogva miközben Jin derekára csúsztatom a kezemet.
- Sokkal - feleli és elhúzódva tőlem minden figyelmét a vacsora készítésének szenteli.
Egy ideig még várok, majd mikor úgy ítélem, hogy esélytelen hogy rám is szentelje figyelmét, és próbálkozásaim sikertelenek, elballagok a kicsik ideiglenes szobájába.
- Sziasztok, mi jót játszotok? - érdeklődöm.
- Semmit! - vágják rá egyszerre, mire felvonom az egyik szemöldökömet. - Vagyis... titkos - mondja Jiu.
- Hát jóó, ha titkos akkor nem kell elmondani. Meg akartam kérdezni, hogy játsszak e nektek valamit, de akkor ha éppen titkosat játszotok, nem zavarok - fordulok a kijárat felé, mikor Eunu utánam szól.
- Ne! Játssz valamit neküüünk! - kérlel, mire mosolyogva vissza fordulok és leülök az asztalhoz a szintetizátorom elé. A vendég szobában tartom, de azt hiszem ideje lenne új helyet keresnem neki, hogy Jiu és Eunu tudjanak ennél az asztalnál tanulni és játszani.
Játszani kezdek a hangszeren, minek hangja bezengi a csendes lakást.
Egészen vacsoráig a gyerekekkel vagyok, majd együtt eszünk és Jin fürdetés meg persze fogmosás után lefekteti a kicsiket.
- Hétvégi program? - kérdi Jin mikor kijön a vendégszobából.
- Holnap megyünk a kórházba, aztán nekem be kell mennem még a stúdióba. Valószínűleg el fog húzódni. Vasárnap pedig lesz egy interjúm egy reggeli showban ahova meghívtak, majd egy marketinges megbeszélés a cégnél - sorolom.
- Akkor ez a hétvége is jó zsúfolt lesz neked - állapítja meg Jin.
- Ahogy mindegyik nap - nevetek fel egy aprót. - Ez a hírnév ára. De ha te nem lennél velem, ennél is nehezebb lenne. Kaját csinálni vagy egészségtelen gyorskaját rendelni, porban és mocsokban itthon lenni... szörnyű. Még jó hogy vagy nekem - jelentem ki, mire Jin elvörösödik és elfordítja a fejét, az én arcomra pedig elégedett mosoly kúszik.
- Egyébként... - kezdek bele egy kis hallgatás után - a késő délutánom szabad lesz hétfőn, úgyhogy ha gondolod... megtarthatnám neked az első magán angol órád - vetem fel az ötletet.
- Késő délután? - vonja össze a szemöldökét Jin és karba teszi a kezét - Az ikrekkel mégis mit csinálunk addig?
- El tudnak játsszani egymással. Vagy ha mégsem, ők is tanulhatnak valami újat - vonom meg a vállamat. - Ez alól már nem tudod kihúzni magadat. Kell az a modell állás, nem? Akkor meg ne kéresd magadat. Hétfőn angolt fogsz tanulni velem!
YOU ARE READING
𝕊𝕖𝕞𝕞𝕚𝕤𝕖́𝕘 |𝐍𝐚𝐦𝐉𝐢𝐧 𝐟𝐟|
FanfictionNehéz egy szuper sztár közelébe kerülni, főleg ha az elzárkózik az emberektől. Kim Namjoon egy híres rapper aki már többször megtapasztalta hogy a körülötte lévők előszeretettel használják ki vagyonát és kapcsolatait. Kim Seokjin pedig egy átlagos...