"Csak egy őrült rajongó, nem igaz?"
A kártyám a leolvasóhoz tartom és a zár kattan. Zsebre teszem a műanyag lapot, ami mellesleg a kulcsom az otthonomhoz, majd lenyomom a kilincset és belépek a lakásba.
Minden tettem visszhangzik a nagy, ürest térben.Lekapom a cipőmet, és balra fordulva mezítláb sétálok végig a világos szürke folyosón. A nappaliba érve kikerülöm a földön épített könyvkupacokat, benyomom a tévét és lehuppanok a széles kanapémra.
- Legfrissebb híreink: Kim Namjoon ismertebb nevén Rap Monster koncertje alatt a fényszórókat tartó állvány kilazult csavarok és helytelen felállítása miatt lezuhant. A rappert agyonnyomta volna a zuhanó fém szerkezet. Szerencsére az egyik rajongója időben észrevette a közelgő veszélyt és ellökte a hírességet alóla. A fiatal rajongó azonban megsérült és kórházba szállították. Információnk szerint Rap Monster-nek nem esett baja. A továbbiakban ....
Felemelem a távirányítót és a piros gombot megnyomva kikapcsolom a tv-t. Előhúzom a telefonom és a szokásos helyről a már megszokott módon rendelek vacsorát magamnak. Fél óra múlva itt lesz.
Átvánszorgok a karosszékembe, felkapom a tegnap megkezdett könyvemet és olvasásba fogok egészen addig amíg a korgó gyomrom és a kapucsengő nem jeleztek hogy ideje enni.
352. oldalon járok....352. oldal. Megjegyzem, bezárom a könyvet, vissza teszem a helyére és kicsoszogok az ételért ahonnan vissza cammogok a nappaliba és ismét a kanapén foglalok helyet. A vacsimat leteszem az asztalra és gondosan kiveszem a zacskóból a fogásokat. Ez egyben a holnap reggelim is. Hűtőbe fogom tenni, reggel megmelegítem és majdnem olyan mint újonnan. Ráadásul spórolok a szállítási díjjal. Nem mintha rászorulnék, de nem szeretek pazarolni. A pénzt értelmesebb dolgokra is lehet költeni mint étel. A kaja csak egy szükséges életfeltétel. Ha szereted, ha nem, muszáj. De több százezret költeni rá őrültség lenne.
A tonhalas kimbap ízlelése közben számomra érthetetlen okból eszembe jut a mai koncertemről az az őrült rajongóm. Vajon hogy van? Eltört a lába? Össze kellett varrni a sebeit? Biztosan bent van még a kórházban. Milyen lehet a kórházi koszt?
Megrázom a fejemet, de hiába próbálom kizárni a gondolataim közül, a nap hátra részében többször is eszembe jut, még az ágyamban fekve is.
Miért gondolok ennyiszer Rá? Lehet azért mert megmentett? Igen...az lehet az oka. Meg kéne hálálnom neki? Talán akkor kimászna a fejemből.Kipattannak a szemeim és felülök az ágyamban. A telefonomért nyúlok és kikeresem a menedzserem számát. Még csak este 10 van. Ilyenkor bőven elérhető.
- Tudod mennyi az idő? - veszi fel a telefont, kicsit sem kedves hangnemben.
- Nem amiatt hívtalak - felelek köszönés helyett.
- Haha - érkezik a válasz unott hangon és biztos vagyok benne, hogy forgatta közben szemeit. - Remélem nem engedélyt akarsz kérni arra hogy kimenj valahová, mert tudod hogy úgyse adhatom meg.
- Nem. Én nem megyek sehová. Csak neked kell valamit elintézned.
- Már megint mit?
- Volt az az őrült rajongóm aki ma rám vetette magát... - kezdek bele.
- Igen. Mi van vele? Beperelnéd?
- Mi? Nem! Dehogy! Megmentett. Meg akarom neki hálálni.
- Te? Hálálni? Egy rajongódnak aki rád vetette magát? Megszállt valami? - Erre már én forgatom szemeim.
- Tudod ki ő vagy hogy melyik kórházba vitték? - térek vissza a lényegre.
- Nem, de kideríthetem. Mi a frászt forgatsz a fejedben? Minek az neked?
- Meg kéne találnod és állni a költségeit a kórházi számlájának - nyögöm ki végre az ötletem. Szerintem tökéletes gesztus ha már azért sérült meg mert engem akart védeni. Vagy lehet csak egy szerencsés véletlen volt és le akart taperolni? Mindegy, nem számít. A lényeg hogy ezzel letudjam a hálámat és ne kelljen rá gondolnom többet.
- Csak ennyi? - ásít nagyot a készülékbe, amire rám is rám jön a kényszer.
- Igen, ennyi.
- Holnap elintézem - nyugtázza.
- Még ma - ellenkezem. Biztosan nem tudnék nyugton aludni ha nem tudnám hogy el lett intézve.
- Rendben. Akkor ma. De ezért meghívsz egy soju-ra hétvégén.
- Persze. De most te jössz hozzám. És NEM alhatsz itt, nem érdekel mennyire részegedsz le.
- Igenis anyaaa - nyújtja el második szavát.
- Na jó, én leteszem. Ne felejtsd el még ma elintézni nekem. Írj amint megvan - ezzel bontom a hívást és vissza dőlök az ágyamba. Egy gonddal kevesebb.
YOU ARE READING
𝕊𝕖𝕞𝕞𝕚𝕤𝕖́𝕘 |𝐍𝐚𝐦𝐉𝐢𝐧 𝐟𝐟|
FanfictionNehéz egy szuper sztár közelébe kerülni, főleg ha az elzárkózik az emberektől. Kim Namjoon egy híres rapper aki már többször megtapasztalta hogy a körülötte lévők előszeretettel használják ki vagyonát és kapcsolatait. Kim Seokjin pedig egy átlagos...