6.

249 23 38
                                    

Namjoon:

- Ma kezdhetsz.

- Mi? - lepődik meg aprót. - Rendben, de csak hogy tisztázzuk; - folytatja miután fejét megrázva vissza tért a valóságba - 8 hónapig kell a te lakásodban elvégeznem a házimunkát. Napi öt változatos étkezést biztosítani számodra, portalanul tartani a műtárgyaidat, levinni a szemetet, mosni utánad, virágot öntözni és ezért bruttó 3.000.000 won-t kapok havonta? - ismétli el szavaim.

- Igen - bólintok, mire eltátja a száját. Már végig mértem mikor megérkezett és belépett a Big Hit egyik tárgyaló termébe. Szakadtas öltözéke visszataszító látvány. 

És hogy miért ide hívtam? A lakcímemet mégse adhattam meg egy rajongónak mielőtt titoktartási szerződést és egyéb papírokat alá nem íratok vele. 

- Ő itt a menedzserem, Jeon Jungkook. Gyakran találkozni fogtok. Mikor nem vagyok otthon, neked akkor is biztosítanod kell számomra a megfelelő ételt. Ő fogja veled tartani a kapcsolatot és tájékoztat mindenről. Persze csak miután aláírod ezeket - mutatok az előttünk tornyosuló papírokra.

- Rendben - vesz maga elé egy kupacot a fiú.

- De...nem akarod elolvasni őket?... - értetlenkedem

- Aaaz utóbbi fél órában mindent elmondtál, nem? - kérdez vissza.

- Igen, de, nem szeretnéd tudni hogy pontosan miket írsz alá?  - csodálkozom.

- Hát... muszáj végig olvasnom? - pillant az előtte tornyosuló kötegekre.

- Igen! Fontos! Majd vissza jövünk - intek a menedzseremnek és a testőreimnek, majd elhagyjuk a helyiséget. Azért mára tettem ezt a találkát mert amúgy is van itt bent a cégnél dolgom. Az új albumomról szóló megbeszélésen kell részt vennem. Három órás lesz, úgyhogy van ideje olvasgatni a fiúnak.

- Ránéztem az önéletrajzára. Még csak 28 éves, mégis több állása volt már mint ezelőtt bárki másnak. Ráadásul mind csak részmunkaidőben. Biztos jó ötlet felvenni? És ha kirabol? - ellenkezik Jungkook amint kilépünk a tárgyalóteremből és elindulunk végig a folyosón.

- Benne van a munkaszerződésében. Ha bármi eltűnik egyből elismeri hogy ő volt és egyéb bizonyíték sem kell, máris dutyiba kerül. Ne aggódj. Már rég akartam egy házvezetőt, ő pedig olcsón vállalta - vonom meg a vállam. - 28? Idősebb nálam? - veszem át tőle az iratokat mikor eljut az agyamig a mondandójának második információja. - Hm.

- Mi az? - tudakolózik Jungkook.

- Tényleg idősebb nálam - állapítom meg.

- Ez mit befolyásol? - értetlenkedik Jungkook.

- Semmit. Csak csodálkoztam hogy ne nevezett "hyung"-nak, de akkor ezért - bólogatok mindent tudóan.

- És abban biztos vagy hogy a rajongód? Mármint...nem tűnt úgy mintha az lenne.

- Belül ujjong, csak leplezi. Mi másért lett volna a koncertemen?

- Ingyen koncert volt, nem? - emlékeztet Jungkook.

- Igen az volt. Vagyis a nézőknek. A rendezőktől egy vagyont kaptam, de attól még a rajongóim jöttek el rá, nem pedig jött-ment alakok. És megmentett. Csak egy rajongó lehet.

- Te tudod - hagyja rám a dolgot Jungkook.

- Valami megfogott benne. Nem tudom mi. Talán csak hálás vagyok neki amiért megmentett - elmélkedem hangosan. - Tisztességes embernek tűnik.

A beszélgetés véget szakad, mert beérünk a helyiségbe és egyből minimum 40 szempár szegeződik ránk.

- Már csak magukra vártunk. Kezdhetjük? - kérdi az ügynökség vezetője.

- Elnézést, természetesen - foglalok helyet a számomra kijelölt helyen és az ülés kezdetét veszi.

Három teljes óra megszakítás nélkül. Statisztikák az előre várható bevételekről és kiadásokról, a vélhető meghallgatásokról és az album leendő hirdetődaláról. Azt is most tudtam meg hogy melyik dalaim lehetnek benne az albumomba és melyikek nem, emellett hogy hol fogom őket előadni fél év múlva. Eleinte csak akkor szerveztek nekem koncertet miután már biztos siker volt az album, most viszont már kassza sikert várnak el tőlem és nem hibázhatok. Pontosan olyan dalokat kell írnom amit megadnak hogy valószínűleg felkapott lesz. Mindezt csak a pénzért.

- Minden rendben? - érdeklődik Jungkook amint kilépünk a teremből.

- Persze - virítok egy műmosolyt, amit a fotózásokon is be kell vetnem, úgyhogy már teljesen automatikusan történik. Észre se veszem hogy már megint leplezem az érzéseim egy hamis mosoly mögé bújva. Dehát idol vagyok. Ez a munkám.

𝕊𝕖𝕞𝕞𝕚𝕤𝕖́𝕘 |𝐍𝐚𝐦𝐉𝐢𝐧 𝐟𝐟|Where stories live. Discover now