47.

190 31 69
                                    

"- Kérleeek - teszi hozzá könyörgését.
- Jó - egyezek bele"

Megfogom a pólója alját és lassú mozdulattal lehámozom róla.

- A nadrágodat intézd el te - lépek el mellőle, mire lebiggyesztett ajkakkal a nadrágja gombjával kezd bajlódni. Nagy nehezen végül lehámozza magáról és a nadrággal együtt alsónadrágját is lehúzza magáról, majd kilép belőlük, és arrébb rúgja a földön, hogy ne legyen útban.

Nagyon nagy erőfeszítéseket kell tennem, hogy ne nézzek le férfiasságára, de végül megtörök és egy futó pillantással letekintek, amit remélhetőleg Ő nem vesz észre.
Óriási.

Elkapom a tekintetemet és ismét Namjoon arcát vizslatom, akinek a szája sarkában egy perverz, féloldalas mosoly bújkál.

- Na jó, állj be a zuhany alá - mondom és megnyitom a csapot.

- Ez hideeg! - hátrál ki egyből, úgyhogy aprót a másik irányba fordítom a csap fejét. - Sssz. Éget - ugrik hátra ismét.

- Na jó, nekem ez túl modern, old meg te - adom át Namjoonak a helyemet.

- A csapot mindig középen kell hagyni, mert érzékeny, utána a rajta lévő kijelzőn tudsz váltani, hogy milyen fokos legyen a víz, nem olyan nehéz - nyomkodja a kör alakú csap apró kijelzőjét miközben magyaráz, majd beáll a víz alá és engem nézve vár.

Veszem a lapot és most már meg se próbálom rávenni, hogy csinálja maga. Túl fáradt vagyok mégegy vitához. Kikeresem a tubusok közül a tusfürdőt, nyomok a kezemre és elkezdem habozni a testét.

- Átázik a ruhád - szólal meg Namjoon, hosszas hallgatás után.

- Semmi baj, jó így. Utánad lefürdök - ellenkezem mert tudom mire megy ki a játék, úgyhogy nem adhatom be a derekamat. Nem szabad, hiszen részeg. Nem tudja miket beszél és mivel is járna az amire kér.

Ő persze nem így gondolja. A pólóm alját két ujja közé csiptetve kezdi birizgálni. Úgy tesz mintha csak játszadozna a nedves anyaggal, de engem nem tud átverni.

- Mondtam, hogy nem! - szólok rá, mire lebiggyeszti ajkát és elengedi a pólóm.

Nem telik bele sok időbe, az intim részeket kihagyva, sikeresen befejezem a milliárdos, részeg főnököm fürdetését.

- Kész - simítok végig mellkasán és felnézek sötét szemeibe, amik vággyal telve tekintenek vissza rám.

Olyan hirtelen hajol előre, hogy időm sincs arra, hogy ellenkezzek. Száját az enyémre tapasztja és úgy falja ajkaim, mintha az életben maradáshoz feltétel nélkül szükséges étel lenne, amihez egy hete nem jutott hozzá.

Amint felfogom, hogy mégis mit művel, kezeimmel azonnal megpróbálom eltolni magamtól, de ő a csípőm köré fonja erős kezeit és ágyékához szorítja enyémet. Nem ereszt.

- Mmh - nyögök csókunkba és egy pillanatra elgyengülve, hagyom hogy azt tegyen velem amit akar. Erre vágytam. Ezt akartam, de... Nem!

Elfordítom a fejemet, kitörök Namjoon szorításából és elhátrálok tőle.

- Én... ne haragudj - mondom és sarkon fordulva kisietek a fürdőből. Nem tudom mit gondoltam. Nem szabadott volna... Mégis csak részeg az isten szerelmére. Nem tud tisztán gondolkodni, nekem kell figyelnem arra hogy ne csináljon őrültséget! Le kellett volna állítanom, erre hagytam hogy megcsókoljon és még vissza is csókoltam!

- Jin várj! - siet utánam Namjoon, mire ijedten felé fordulok. Más a hangja. Most már nem hangzik úgy mint amikor részeg volt. Valószínűleg a hűvös víz megtette a kellő hatását.

- Bocsánat, nem lett volna szabad - szabadkozom egyből, a földet bámulva. Nem merek a szemébe nézni. - Részeg voltál, én meg... nem reagáltam elég gyorsan és hagytam hogy a vágyaim vezéreljenek és... - kezdem hadarni, de Namjoon félbeszakít.

- A vágyaid? - kérdez vissza. Basszus! 

Érzem ahogyan teljesen elpirulok és zavaromba hirtelen nem tudom mit feleljek.

- Én... nem tudom mit gondoltam. Ne haragudj..kérlek - hajlok előre bocsánatkérően.

- Hé! - ragadja meg vállam és állít vissza egyenesbe. - Nézz a szemembe - kéri, de nem teszem meg, úgyhogy az állam alá nyúl, és óvatosan megemeli a fejemet, hogy felé nézzek.

Csodálkozva kezdem fürkészni az arcát.

- Én csókoltalak meg, miért te szabadkozol? - kérdi.

- Te sokat ittál, és nem tudtad irányítani a tetteidet, én viszont tudtam és nekem kellett vol... - nem tudom befejezni mondandómat meg hirtelen előrehajol és ajkaival betapasztja a számat, így belém szorítva a szót.

Megcsókolt. Ma már másodjára csókolt meg.

KIM NAMJOON MEGCSÓKOLT!

𝕊𝕖𝕞𝕞𝕚𝕤𝕖́𝕘 |𝐍𝐚𝐦𝐉𝐢𝐧 𝐟𝐟|Where stories live. Discover now