31.

219 24 72
                                    

"- Amíg iszol és eszel, addig mesélek - megyek bele a játékába, úgy, hogy egyértelműen én jövök ki győztesként. Muszáj meginnia a meleg vizet és ennie is egy kicsit."

Bólint, hogy belemegy a játékba és átveszi a poharat, majd ajkaihoz emeli és úgy tesz mint aki éppen iszik belőle, de látom, hogy nem teszi, engem nem tud átverni.

- Igyál is! Így nem ér! - figyelmeztetem.

- Iszok - mondja - csak lassan - teszi hozzá.

- Ennyire hallgatni akarod ahogyan a nővéremről beszélek? - vonom kérdőre nevetve.

- Minden érdekel ami veled kapcsolatos - jelenti ki, mire ledöbbenek - és szeretem a hangodat - rántja meg vállát. Most már semmi kétség hozzá, hogy a láz beszél belőle.

- Beteg vagy. Össze vissza beszélsz - mondom inkább csak magamnak, hogy lelassítsam szapora szívverésemet és csak reménykedni tudok benne, hogy nem pirultam el. Miért reagálok így arra amit mondd?

Szedd össze magadat Jin! Attól még hogy egy jóképű, híres, de közben beképzelt, faszfej, barom, mondd neked egy szájbakúrt kedvességet, nem kell egyből lehidalni! Ha az utcán beszól egy perverz csöves, akkor sem esel a nyakába egyből, hogy milyen rendes pali, úgyhogy gyorsan kapkodd össze a tökeidet! Ne add magadat ilyen könnyen, a láz beszél belőle! Lehet azt se tudja, hogy te ülsz itt, és valami jó csajt halucinál a helyedre!  - próbálom magamat lenyugtatni.

- Pirosabb vagy mint a faszom önkielégítés után - vigyorog Namjoon.

- Mi a fenéről beszélsz? Bevettél valamit? - ráncolom össze szemöldökeimet.

- Neeem - rázza a fejét, miközben elnyújtja válaszát.

- Mi az istent vettél be, amíg én kint voltam a konyhába? - emelem meg hangom aggodalmasan. A végén a jelenlétemben adagolja túl magát! - Ha meghalsz, 1000% hogy engem gyanúsítanak meg a meggyilkolásoddal, úgyhogy szépen elmondod, hogy mi volt, vagy én magam folytalak meg! - fenyegetőzöm, miközben ő csak bágyadtan mosolyog rám. A mamának és az ikreknek szükségük van rám!

- Aranyos vagy, amikor dühöngsz. Meg akkor is amikor szomorú vagy, vagy aggódsz, vagy mosolyogsz. Tudtad hogy a nevetésed olyan, mintha valaki ablakot tisztítana? Ragályos és nekem is nevetnem kell tőle - áradozik rólam, mialatt jobbját az arcom felé nyújtja, de én elütöm onnan és az éjjeli szekrénye fiókjában kezdek matatni. Nem kell sok idő, hogy kezembe akadjon az üres gyógyszeres doboz.

- Paroxetin - olvasom fel hangosan a dobozra írt feliratot, majd a leírását kezdem bogarászni - SSRI típusú antidepresszáns gyógyszer, depresszió, generalizált szorongás, pánikbetegség, poszt-traumás stressz szindróma (PTSD) és kényszerbetegség (OCD) kezelésére szolgál. 20 mg–50 m/ 24 óra.... - kis időbe telik mire felfogom, hogy mi ez és értelmezni sikerül a szöveget. - Namjoon, mennyit vettél be ebből? - kérdem újra.

- Nem tudom, nem számoltam, nem mindegy? - rántja meg a vállát, majd hirtelen szája elé veszi a kezét, mint akinek mindjárt vissza jön a reggelije, amit még meg se evett.

- Gyere - ragadom meg csuklóját és kihúzom az ágyából, ki a szobából, egészen a fürdőig meg sem állva, ahol a mosdó felé irányítom. - Ide. - mondom - Hányd ki.

Namjoon a vécé felé térdel és öklendezve várja, hogy vissza jöjjön aminek vissza kell jönnie.

- Miért van egyáltalán ilyen gyógyszered? - töröm meg a csendet.

- Nem egyértelmű? - néz fel rám két öklendezés között, és mivel nem felelek kérdésére, így folytatja - Már egy éve volt körülbelül hogy nagyon megromlott az állapotom és Jungkook pszichológust fogadott fel mellém. A rajongók nem tudhatják meg természetesen ezt az egészet, szóval ki ne kotyogd - újabb öklendezés. - Akkor írta fel ezt a gyógyszert. Szükségem volt rá, és most is szükségem van rá. Ha elkezdi az ember, nem szokhat le róla csak úgy, mert jönnek az elvonási tünetek, de ezt te nem értheted - legyint.

- Mennyit vettél be, amíg nem figyeltem? - kérdem ismét, de mielőtt válaszolhatna, végre sikerül kihánynia magából a gyógyszert és a tegnap esti vacsoráját is.

- Már úgyis mindegy. Nevetséges ez a hülye gyógyszer. A depresszióra felírják, de ha túl sokat veszel be "véletlen", felerősödnek a tünetek, amik közt ott van a hányás is, úgyhogy kihányod, mielőtt tenné a dolgát - húzza száját keserű mosolyra.

- Ki akartad nyírni magadat? - értetlenkedem.

- Csak most az egyszer gondtalan és boldog akartam lenni - húzza le a wc-t mondata végén.

Csak most az egyszer GONDTALAN...és BOLDOG akart lenni...

𝕊𝕖𝕞𝕞𝕚𝕤𝕖́𝕘 |𝐍𝐚𝐦𝐉𝐢𝐧 𝐟𝐟|Where stories live. Discover now