Mióta Namjoonnál vagyunk, a napok nagyon gyorsan elrepülnek.
Észbe se kapok és már három hete nála vagyunk, és még mindig nem volt időm lakást nézni, a nyomozás és a pereskedés pedig egy évig is elhúzódhat, a lány pedig még most is szabadlábon, úgyhogy a régi lakásunk szóba se jöhet.
- Min agyalsz ennyire? - heveredik mellém Namjoon az ágyamra. ... Akarom mondani az ő ágyára, amit ideiglenesen kölcsön vettem. Vagy inkább kölcsön kaptam.
- Mi? - kapom fel rá a fejemet, és hiába kérdeztem vissza, az agyam felfogja kérdését mielőtt megismételhetné azt, úgyhogy gyorsan válaszolok is - Nem, én nem. Csak olvasok - mutatom fel a kezemben lévő könyvet.
- Még hogy nem mennek a nyelvek - nevet fel Namjoon.
- Mi? - értetlenkedem, mire a könyvre mutat.
- Ez a könyv kínaiul van írva... ráadásul fejjel lefelé tartod - nevet mégharsányabban.
- Ssshh! Felkelted a kicsiket! - szólok rá suttogva, amitől észbe kap és egyből lejjebb veszi a hangerőt.
- Szóval? Min gondolkodtál?
- Csak hogy milyen gyorsan repül az idő... még lakást se volt időm keresni - simítok hajamba kínosan és leteszem a kínai könyvet amiből egy szót nem olvastam el. Lapozgatni akartam mert érdekesnek tűnt, de útközben elvesztem a gondolataimban.
- Nem kell sietni sehova - nyugtat Namjoon a vállamra simítva.
- De igenis kell. Már három hete a te pénzedből élünk. Konkrétan minden kiadásunk a te pénztárcádat karcsúsítja! A kaja, a vízszámla, a suli, a pszichológus. A benzinről nem is beszélve - sorolom és fogalmam sincs hogy ezt mégis mivel fogom meghálálni neki. - Csak olyan gyorsan telnek a napok, egyfolytában van valamid és oda megyek veled, vagy itthon csinálom a házimunkát, bevásárolok, a kicsikért megyek, tanulok velük, és mire észbe kapok megint késő este van és hulla fáradt vagyok és még csak állásom sincs. Mi lesz ha felvesznek? Mégkevesebb időm marad és ...
- Hé! - szakít félbe Namjoon. - Ne idegeskedj ezen, oké? Nekem ez tényleg nem teher. Azzal fizeted vissza hogy ételt csinálsz nekem és rendben tartod a lakásom, oké? Megmentetted az életemet és most még szebbé is teszed, úgyhogy ne aggódj - húzza biztató mosolyra ajkait.
Már pont válaszolni akarnék, amikor megszólal a csengő, és a frászt hozza mindkettőnkre.
- Ki lehet az ilyenkor? - kelek ki az ágyból, de Namjoon beelőz és végig siet a folyosón.
- Oppa! - szólít egyből Jiu a vendégszobából, úgyhogy én feléjük veszem az irányt.
- Igen? - nyitok be a szobába.
- Mi volt ez? - kérdi.
- Valaki csengetett. Namjoon éppen most nézi meg, hogy ki lehet az.
- Betörő? - remeg meg Eunu hangja.
- Nem, a betörők nem csengetnek. Biztos csak a futár hozott levelet - nyugtatgatom őket. Mondjuk én se hiszem el saját szavaimat, hiszen milyen futár szállít házhoz este 10-kor, mikor semmit nem rendeltünk? - Mindjárt kimegyek és megnézem. Aludjatok nyugodtan tovább, rendben? - próbálkozom tovább.
- M-m - rázza meg Jiu a fejét és egy pillanattal később már kint is terem az ágyból, Eunu pedig szorosan követi. Meg sem állnak a kis tapmancsok, egészen addig, amíg mellettem nem teremnek.
- Hát jó - sóhajtok nagyot. - Akkor együtt nézzük meg, hogy ki volt az - fogom meg a kezüket és közösen kisétálunk a szobából.
A nappaliból nevetés hallatszódik és ahogy oda érünk, egy ismerős arc bámul vissza rám.
Ledermedek.
Ő?...
Mit keres itt?
Hogy talált ide?
Honnan ismerik egymást?
Miért pont most?- Te... - hüledezem.
- Erre aztán nem számítottam - nevet fel. Vagy tíz éve nem hallottam ezt az őszinte nevetést tőle.
- Tiii ismeritek egymást? - értetlenkedik Namjoon, de nem tudom rávenni magamat hogy megszólaljak. Csak tátott szájjal bámulok az újonnan érkezett felé.
- Igen, mi igen, viszont TI.. ti ketten honnan ismeritek egymást?
- Öööhm, megmentette az életemet egy koncerten... onnan pedig már történelem. Hosszú sztori - válaszol helyettem Namjoon.
- Oppa, ő kicsoda? - húzza meg a pólóm ujját Jiu.
- Ő...
- Park Jimin - mondja ámuldozva Eunu, majd felém fordul - Hyung, te ismered PARK JIMINT??? Ő a világ egyik legjobb táncosa és énekese!!
YOU ARE READING
𝕊𝕖𝕞𝕞𝕚𝕤𝕖́𝕘 |𝐍𝐚𝐦𝐉𝐢𝐧 𝐟𝐟|
FanfictionNehéz egy szuper sztár közelébe kerülni, főleg ha az elzárkózik az emberektől. Kim Namjoon egy híres rapper aki már többször megtapasztalta hogy a körülötte lévők előszeretettel használják ki vagyonát és kapcsolatait. Kim Seokjin pedig egy átlagos...