Egy pár napra rá sikerült is megszervezni, hogy eljön a csapathoz, bemutatjuk neki és ilyesmik. Aznap reggel, mint mindig mikor munkába megyek egy sportosan elegáns szettet állítottam össze magamnak. Egy gyors reggeli után már rohantam is, mert jött apa értem. Nem szokott jönni értem, egyedül szoktam menni a gyárba, de most volt bőven megbeszélnivalónk.
-Szia, apa -ültem be mellé az autóba.
-Szia, Leah -kaptam egy puszit és elindultunk. -Hányra jön?
-11-re.
-Szuper és mit gondolsz? -kérdezte, de nem volt teljesen egyértelmű.
-Mármint?
-Belemegy? -tette világossá.
-Meglepne, ha nem -mondtam és ezzel le is zártuk ezt a témát, sok minden mást kellett még megbeszélnünk.
Miután odaértünk szétváltunk, mentem a nevemmel ellátott irodához, majd előkészítettem a szükséges papírokat. Van már egy kész szerződés is nálam, nagyon örülnék, ha a mai nap végére alá is lenne írva, de, ami késik, nem múlik.
A német pilóta meg is érkezett a megbeszélt időpontra. Átjártuk vele a gyárat, majd tartottak egy kisebb előadást a csapat terveiről és, hogy hová várjuk magunkat a következő években, természetesen az egészen részt vettem. Ebédidő volt mire ennek a végére értünk. Mellém ült le.
-Szia -köszönt és foglalt helyet mellettem.
-Hogy tetszett? -kérdeztem reménytelien.
-Tetszett, látom azt a pluszt a csapatban, amit keresek és tetszik a légkör. Barátságos.
-A Ferrari után nem csodálom -jegyeztem meg halkan, de ő is hallotta és bólintott egyet.
-Hát, hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem várom már, hogy vége legyen ennek a szezonnak.
-Már csak egy verseny.
-Igen.
-Szerinted mikorra tudsz válasszal szolgálni?
-Még a héten -mondta, én pedig persze kicsit csalódott voltam, hogy ma még nem, bár nagyon meglepő is lett volna, ez is nagyon jó. Rendben lesz szerintem, tényleg láttam rajta lelkességet.
Még mutattak neki pár dolgot ebéd után is, de én akkor már a papírmunkámat csináltam, nem vagyok túl gyakran bent, mivel az őrsön is sok dolgom van, így kicsit felhalmozódtak a dolgok. Seb aranyos volt, beköszönt mielőtt elment, egész megkedveltem ez a rövid idő alatt, nem lenne rossz, ha nálunk versenyezne, de, ha nem, nem. Nem fogok utána futni.
Haza már egyedül mentem, mert apának korábban el kellett mennie, mert közbejött valami. Hazadobattam magam valakivel, otthon pedig szó szerint beestem az ágyba, ezek a napok mindig nagyon leszívnak.
Másnap reggel az ébresztőmre keltem, vagyis azt hittem. Nem az ébresztő volt, hanem az értesítés, hogy üzenetet kaptam. Sebastian küldte.
„Hol kell aláírni?"
Azt hittem abban a pillanatban kiugrok a bőrömből. Sikerült! Sikerült leszerződtetnem Sebastian Vettelt, a négyszeres világbajnokot! Oké, oké, lehet, hogy nem a legszabályosabb körülmények közül, de ez akkor is nagyon nagy dolog és előrelépés a csapat számára. Hirtelen nem is tudtam, hogy őt hívjam-e fel vagy egyből meséljem el apának. Végül úgy gondoltam, jobb lenne személyesen közölni apámmal és beállítani az irodába, ezzel sokkolva őt, ezt a hetet úgyis kivettem a szezonzáró miatt. Így hát csörgettem az újdonsült pilótánkat.
-Jó reggelt! -köszönte, mikor felvette.
-Jó reggelt, gondolom megkaptad.
-Igen, ezért hívlak. Mikor lenne jó neked?
-Ha lehet még ma, holnap már utaznom kell Abu-Dhabiba.
-Akkor mondjuk két óra múlva az irodában?
-Az jó. Egyébként... te most keltél? -kérdezte és muszáj volt elnevetnie magát.
-Szabadságon vagyok, jó?
-Elnézést, főnökasszony.
-Előbb írjad alá azt a papírt.
-Hát én azon lennék...
-Na jó, akkor két óra múlva, na szia!
-Szia!
Még utána is nevettem, komolyan nem hiszem el. Mi lesz akkor, ha nálunk lesz? Jaj, előre félek. Gyorsan előkészültem és bementem, hogy előkészítsem a papírokat. Nagyban pakolásztam épp, amikor apa jött be.
-Kislányom, hát te? Mit csinálsz itt? -lepődött meg, amikor meglátott.
-Előkészítem a szerződést -mondtam fel sem nézve a nagy kereséséből.
-Várj, várj, milyen szerződést? Visszajelzett?
-Igen, sikerült! -mondtam és abban meg is találtam a papírokat.
-Le a kalappal, Leah -dicsért meg és ez apától tényleg nagy szó.
Elvégeztem még az utolsó simításokat és addigra meg is érkezett. Átbeszéltünk minden fontos információt és sikerült aláírni. Csütörtök este lesz egy fontosabb vacsora, ott tervezzük bejelenteni. Fontos még a hétvégén, hogy jövőhét elejére tudjuk őt is nevezni a tesztekre, így is nagyon az utolsó pillanatban vagyunk. Persze ehhez még az is kell, hogy elengedje őt a Ferrari, bár meglepne, ha ezzel bármi gond adódna.
A legfontosabb kérdést ezzel sikerült is megoldani. Természetesen betartottam az ígéretemet és elintéztem az ügyét, bár muszáj lesz majd beszélnem egyszer vele erről, mert nem igazán hagy nyugodni.
Szerdán tehát elutaztam velük. Ilyenkor mindig nagy a nyüzsgés, ez már a reptéren feltűnt. Mire a hotelbe értünk teljesen kivoltam, fájt, zúgott a fejem, alig álltam a lábaimon és teljesen ki voltam merülve. A kipakolás és egy gyors zuhanyzás után egyből le is feküdtem aludni, nagy nap lesz holnap.
VOUS LISEZ
Zsarolva [Sebastian Vettel]
FanfictionAz üzlet vajon milyen hatással van két emberre, akik találkozása közel sem mondható átlagosnak? A nyomozóként dolgozó Leah Wilson egy nap érdekes ügyet kap. Felcsillan a szeme, előre mosolyog magában, hogy F1-es csapattulajdonos apja mit fogsz szóln...