Emlékezetessé sikerült az évünk vége is. Karácsonyra sikerült beköltöznünk, kemény két nappal Szenteste előtt, így még nagyon nem volt az igazi, de volt egy kis fánk és kettesben ünnepeltünk este a kandalló előtt ülve. Sebnek nagyon tetszik a környék, szeret nagyon a szabadban lenni és itt bőven meg is van rá a lehetősége, nekem is szimpatikus a környék, otthonos. A terhességem miatt utazni már nem szerettem volna, így egyikünk családjához se mentünk el, de ők meglátogattak minket a következő két napban, bár a látogatás jobban szólt még a költözködésről, mint az ünneplésről, ugyanis volt még bőven mit csinálni, amihez segítségre volt szükségünk.
Hamarosan Bri is be fog költözni és ugyan fájt eléggé a szívem a volt otthonom miatt, örülök, hogy most az övé lehet és ezzel segíthetünk neki. Ugyan úgy beszéltük meg, hogy fog majd bérleti díjat fizetni, mivel ragaszkodott hozzá, de nem ezért csináljuk, még ingyen is képes lettem volna kiadni neki. Kár, hogy most se lesz a közelemben, de a mostani munkahelyén lazább a munkaidő és nem is kell mindennap bentről dolgoznia, sokkal kötetlenebb és egyszerűbben el tud szabadulni hosszabb időkre is.
Szilveszterre már teljesen berendezkedtünk, még kicsit szoknom kell, de szeretem az új helyünket és alig várom, hogy sok szép emlék kössön ide. Elhívtuk néhány barátunkat, köztük például Brit is természetesen, de Sebnek is voltak itt barátai többek között Németországból, akikkel felnőtt lényegében ás most újra kicsit egyszerűbbé válik a találkozás. Csendesebb környék volt, nem voltak a közelben nagy tűzijátékozások, inkább csak a tévéből láttuk, meg néha valamit nagyon messziről. Jól éreztük magunkat, elég sokáig itt is voltak, bár volt, aki reggelig, mert nem mindenki tudott hazamenni, szabad szobánk pedig volt néhány.
Sokkal hamarabb meg kellett volna lépnünk ezt a költözés dolgot, tényleg nem értem mégis mi történt ennyi ideig és miért nem tettük meg korábban. Sebnek erre volt szüksége, látom mennyire szereti és ez nekem is egy sokkal szabadabb környezet. Én csak korlátozottan már a terhességem miatt, de szoktam elmenni vele sétákra a környéken a havas tájon, néha pedig ahová én nem tudok menni elmegy egyedül is kicsit hosszabb túrára, szereti a hegyeket, valóban jó elfoglaltság így gyalogolni.
Az év elején elkezdtük berendezni a babaszobát, ugyanis már csal körülbelül másfél hónapunk van a kis Vettel megérkezéséig hátra, én pedig egyre jobban izgatott vagyok, de van bennem egy kis félsz is, nem szeretném elszúrni. Félek, hogy hogy fogok tudni bánni vele és milyen anya leszek, de Sebbel majd valahogy biztosan átvészeljük közösen.
Halványkék szobája lesz, még ugyan nincs meg minden, de a főbb dolgokat már nagyjából beszereztük, van bent kiságy, szekrény, egy karfás szék, ahol lehet majd a kicsivel ülni, néhány apróság... Már alakulunk, de persze még nem tökéletes. Február 17-re írtak ki, feltehetően akörül érkezik majd meg, ha csak nem előbb.
A kicsi nevével kapcsolatban szinte biztos voltam korábban, hogy nem fogom ezt megtenni, de sokat gondolkoztam, beszéltem Sebbel is és kitaláltuk, hogy két keresztnevet fogunk adni neki, ám még nem ez a meglepő része a dolognak, hanem, hogy mi lett a második. Az elsőszámú keresztneve Martin lesz, Martin Vettel és biztos vagyok benne, hogy meg fogom bánni, de ehhez hozzá fog jönni a William is, apám után. Mindig nagyon erősködött, hogy kapja meg a gyerekem a nevét, én tiltakoztam ellene, de ahogy felnőttem mégis úgy döntöttem, hogy megkapja. Rengeteg hülyeséget csinált eddig és sokszor égetett be életem során, de sokat köszönhetek az apámnak, lényegében mindent, ami most történik velem. A munkám, a házasságom. Nélküle sose kerültem volna ilyen közel a Forma-1 világához és Sebet sem ismerhettem volna meg. Tehát a kisfiúnk neve Martin William Vettel lesz. Apámat viszont a születéséig nem fogom beavatni, legyen meglepetés. Bár, ha lányom született volna, a Wilhelminát biztos nem kapta volna meg... Muszáj lesz majd letisztáznom viszont vele, hogy nem szólíthatja Willnek, csak Martinnak. Biztos meg fogja próbálni.
YOU ARE READING
Zsarolva [Sebastian Vettel]
FanfictionAz üzlet vajon milyen hatással van két emberre, akik találkozása közel sem mondható átlagosnak? A nyomozóként dolgozó Leah Wilson egy nap érdekes ügyet kap. Felcsillan a szeme, előre mosolyog magában, hogy F1-es csapattulajdonos apja mit fogsz szóln...