Nem akartam egyszerűen elhinni, ez...ez nem lehet. Miért és miért most? Nem bírtam és sírni kezdtem, amiből hangos zokogás lett, felszakadtak a régi sebek, nem történhet meg ismét. Seb bekopogott az ajtón, feltehetőleg meghallott.
-Leah, mi baj? -hallottam meg a hangját. Aggódott.
-Semmi... -szipogtam.
-Bejöhetek?
-Szerintem most jobb, ha nem...
-De mi a baj, édes?
-Seb, ez most a te érdeked, hogy nem mondhatom el -mondtam neki és muszáj volt erőt vennem magamon, kimennem és elkezdenem a napot, túl kell ezen lennünk.
Érezhető volt a feszültség egész délelőtt, emiatt és a szezonzáró miatt is. Az egész akkor volt a tetőponton, amikor már kint voltunk a rajtrácson és odamentem Sebhez sok sikert kívánni meg, amiket ilyenkor szoktam mondani.
-Szeretlek. Vigyázz magadra, jó?
-Leah, ha nem mondod el, hogy mi van, én el sem indulok -nézett halál komolyan a szemembe.
-Tessék? Ne viccelj már! Ezt nem teheted! -akadtam ki.
-Nem viccelek. De akkor miért nem mondod meg?
-Mert nem akarlak felzaklatni jobban, egész héten ígyis olyan feszült voltál.
-Kérlek -nézett rám úgy, hogy tudtam, hogy vége van és el kell mondanom, mert nem fog addig leszállni rólam.
-Seb, én ma reggel megtudtam, hogy...hogy lehet megint terhes vagyok -mondtam ki nagy nehezen. Seb teljesen elképedt.
-Hát...de...de
-Látod, ezért nem akartam elmondani...
-Ne aggódj, nem baj, hogy mondtad -simította meg a karom. -Ezért sírtál?
-Igen, de... ne haragudj ezért, én csak... tudod feltörtek bennem a dolgok, meg... nem állok rá készen, úgy érzem.
-Seb, idő van -szólt oda neki a mérnöke.
-A futam után megbeszéljük -indult el beülni az autóba.
-Sok sikert! -kiáltottam még utána.
Eljött az idő, én meg beballagtam a boxba és leültem apa mellé, aki egy fejhallgatót nyújtott felém. Aggódtam, izgultam, féltem és reménykedtem. Már csak pár perc volt hátra a mindent eldöntő futam kezdetéig.
-Apa, én úgy remegek -mutattam a kezemet felé.
-Ne aggódj, nekünk van a legjobb pilótánk -puszilta meg a fejem, engem pedig nagyon meghatott, hogy ezt mondja és tényleg így megszerette és ez most sokkal inkább magánéleti szempontból, hatalmasat változtak a dolgok.
-Üdvözlök minden kedves Forma-1 rajongóit innen, Abu Dhabiból a 2022-es Formula-1-es világbajnokság utolsó futamáról. Másodpercek kérdése és a mezőny elindul az év utolsó felvezető körére, hogy elrajtolhassanak. A pole pozícióban a hétszeres világbajnok, Lewis Hamillton, aki a bajnokságban is jelenleg az első helyet foglalja el, mögötte a rajtrácson is jelenleg második, négyszeres világbajnok, Sebastian Vettel öt ponttal lemaradva. Jó eséllyel kettejük között dőlhet el a mai futamgyőzelem és ebben az esetben az is lesz a világbajnok, meglátjuk, hogy a nagyon jól összerakott kvalifikációs kör után harmadik Carlos Sainz beleköphet-e a sokszoros világbajnokok levesébe. Időközben elindultak a felvezető körre. (...) Már itt is jönnek a célegyenesben, az élen Lewis Hamiltonnal és ahogy mondtam őt követi Vettel, Sainz, Verstappen, aztán Russell, Stroll, Leclerc, Norris, Perez és Gasly a top 10. Hölgyeim és uraim a lámpák kialszanak és kezdeté veszi az év utolsó futama, itt, Abu Dhabiban! Az első kettő nagyon jól jön el, szoros, hátrébb Sainz visszaesik, akit megelőz a címvédő, Max Verstappen. Az élen nagyon nagy a csata, Hamilton és Vettel fej-fej mellet, vajon ki fog elfordulni elsőként, talán Vettel, nem, nem, Hamilton! Igen, Hamilton vezeti a versenyt, mögötte szorosan Vettel és tőle kicist lemaradva Verstappen, de ez még nincs lejátszva, de még mennyire nincs, mivel a német újra bepróbálkozik és ezúttal...igen, ezúttal megelőzi brit riválisát, lássuk Hamilton vissza tud-e jönni, nem, vagy mégis? Igen, visszajön, ismét ő áll az első helyen...
YOU ARE READING
Zsarolva [Sebastian Vettel]
FanfictionAz üzlet vajon milyen hatással van két emberre, akik találkozása közel sem mondható átlagosnak? A nyomozóként dolgozó Leah Wilson egy nap érdekes ügyet kap. Felcsillan a szeme, előre mosolyog magában, hogy F1-es csapattulajdonos apja mit fogsz szóln...