59. fejezet

67 3 0
                                    

A Holland és az Olasz nagydíjon is ott voltam, Monzát semmiképp nem is akartam kihagyni, szeretem azt a pályát, meg jó megérzéseim is voltak a versennyel kapcsolatban, amik be is jöttek. Seb, ha ugyan továbbra is amellett volt, hogy jobb lenne, ha nem utaznék veled, de az ő szempontjából az alapján, amit láttam rajta, szerintem jobb volt így.

Ezután volt két hét kihagyás a következő, Szingapúri nagydíjig. Nem volt túl könnyű otthon, mert fel kell készülnünk majd a baba érkezésére is, a házzal is kell foglalkozni, intézni a dolgokat és a dolgok nagy részét mind nekem kell intéznem, mert Seb egyre inkább a bajnoksággal van elfoglalva, amit persze teljesen megértek és egyáltalán nem okolom emiatt, igyekszem mindenben segíteni neki, amiben tudok és támogatni őt. Ha vége lesz a szezonnak, minden lenyugszik majd egy kicsit. Legalábbis nagyon remélem.

A házunkkal annyi szerencsénk van, hogy nagy átépítésekre nincs szükség, mivel alapvetően egy kész ház, csak a magunk ízlésére kell faragni. Festés, bútorozás, ehhez hasonlók. Seb először kitalálta, hogy fessünk, aztán lebeszélte, róla, hogy van neki elég gondja anélkül is, én meg nem szeretném belélegezni azt a szagot, így elfogadta és kihívtunk egy festőt, aki már meg is csinálta. A szobákat kellett csak festeni, a miénket, a babáét, meg az egyik vendégszobát, aminek nem tetszett a színe. A többinek az állapota is jó volt, mert újonnan lett megcsinálva és nem volt rá szükség. Elég izgatott vagyok a ház miatt, nagyon szép, nagy kert is van hozzá, medencével, nagy füves résszel, biztos nagyon jó lesz ott tölteni majd az időt, már családként.

A kisfiúnk várhatóan február első felében fog megszületni, tehát pont mielőtt beindul az új szezon. Nem lesz sok időnk együtt, Sebnek már gőzerővel kell majd készülnie, de megpróbáljuk majd a legtöbbet kihozni belőle.

Tartottunk már egyeztetéseket a munkámmal kapcsolatban, a szezon végén minden feladatmat át fogom adni, pontosabban szét fogják osztani a dolgokat, a jövő szezonban én egészen biztosan nem leszek bevethető, utána pedig nem tudom még, hogy mi lesz. Nincs szó felmondásról vagy hogy elhagynám örökre a csapatot, de egy időre biztosan.

Beszéltem Brianaval a lakásunkról. Egyszer eljött Angliába hozzám, aztán együtt töltöttünk egy napot, elmondtam neki, hogy fiúnk lesz és megemlítettem neki azt is, hogy arra gondoltam, hogy ideköltözhetne, ha szeretne, mivel akkor meglenne a sorsa is, ha mi elköltözünk. Nem esnék kétségbe akkor sem, ha üresen maradna, mivel kell majd járkálnunk ide, de valószínűleg jelentősen kevesebbet és egészen máshogy. Én már nem fogok napi szinten ott dolgozni, az egészen biztos, Sebnek meg alapból is sokkal ritkábban kell oda bemennie. Először azt mondta Bri, hogy kizárt, szó se lehet róla, ő ebbe nem megy bele, mert tudja, hogy úgyis nem hagynám, hogy rendesen fizessen, aztán elkezdtem győzködni, hogy ez nem így lesz, majd megállapodunk. Akkor természetesen nem hozott még végleges döntést, de fontolóra vette és ahogy én láttam rajta, alapvetően tetszett neki az ötlet, kedveli ezt a környéket és tudna magának könnyen a közelben munkát találni.

Bri már évek óta él külföldön és jóval nehezebb vele tartanom a kapcsolatot emiatt és sajnálom, hogy én pont most fogok elköltözni, mikor visszajön, de eljött az ide, hogy családot alapítsunk és ezt a döntést már meghoztuk, hogy ezt hol fogjuk tenni. Ha eddig működött a kapcsolatunk, azután is fog, csak sajnálom, nem a legjobbkor jött ez, de legalább ki lehet használni a költözésünk adta lehetőségeket, hogy megürül a lakás.

Furcsa lehet, hogy már jelentősebb ideje együtt vagyunk Sebbel és csak most lesz közös házunk, ez nyilvánvalóan nem azért van, mert eddig ne tehettük volna meg, teljes mértékben kivitelezhető lett volna, de számunkra ez eddig pont elég volt és nem volt szükségünk másra, illetve többre.

Bri végül belement a lakás-ügybe, előre érzem, hogy nagyon érzelmes lesz, ah mi elmegyünk innen, ő pedig beköltözik. Jó kezekben lesz az otthonunk, ebben biztos vagyok, Brinek pedig kényelmes lesz itt, ő ennél sokkal kisebb lakásokat nézett korábban, rosszabb feltételekkel is, ez neki egy nagyon jó választás.

Úgy, mint mindig az utolsó futam Abu Dhabiban lesz és ezúttal is ott fog eldőlni a világbajnoki cím sorsa. A Szingapúr és Abu Dhabi közötti futamokat kénytelen voltam kihagyni, de hiába volt neccesen megoldható és kezdtem már eléggé terhes lenne addigra, a szezonzárót semmi pénzért nem hagytam volna ki. Úgy érzem, akkor megszegném az ígéretemet. Ott kell lennem.

A bajnokság nagyon izgalmasan alakult, az utolsó futamra csupán két ponttal, de Seb vezetett az összetettben, nagyon sokat izgultam miatta és nehéz volt otthon maradni, nagyon furcsa a tévéből nézni csak őt ennyi futam után, amiken mind ott voltam és egyből vele lehettem utánuk lényegében.

Az orvosommal kellett egyeztetnem a repülőút előtt, de rendben talált mindent és ha kicsit húzva is a szájját, de rábólintott, nem is tudom, mit tettem volna, ha nem mehetek el és nem szurkolhatok neki a helyszínről, az nagyon fájt volna, de szerencsére ez nem így történt.

Emellett már a ház ügyében is elég előrehaladott állapotban vagyunk, a versenyt december elején tartják, ha minden igaz, akkor pedig a hónap közepén be is költözhetünk már és ott tölthetjük majd a karácsonyt. Akkor kezdődött lényegében az egész, csak már három éve. A leglején nem gondoltam volna, hogy eljutunk idáig, de nagyon boldog vagyok miatta.

A futam előtti napok már nagyon feszülten teltek. Volt néhány jobb pillanata, de szinte egész héten már teljesen feszült volt Sebastian, nem is csodálom. Néhány éve kapott egy otthoni szimulátort, fogalmam sincs, hogy mennyi időt tölthetett el vele a hét elején, de elég sokat, nem mintha nem ismerné a pályát úgy, mint a tenyerét, biztosra akart menni, Talán túlságosan is. Nagyon nehéz lenne feldolgoznia, ha ez is elmenne, szerintem az pillanatnyilag már sok lenne neki. Nincs könnyű dolga, mert több pilóta is van pontügyileg elég közel, leginkább Max és tudom, hogy tart tőle, mert szeretné megmutatni, hogy attól függetlenül, hogy idősebb nála, sokszor leírták már korábban ő is meg tudja nyerné. Erről nem beszél, de nem mellesleg szerintem nem akar kikapni pont Red Bull pilótától a múltja miatt. Végülis ott nyerte a négy világbajnoki címét. Legalábbis ezt látom rajta.

Ha nem is túl gyorsan, de eljött az indulás ideje Abu Dhabiba. A csapat gépével utaztunk, Seb szerintem kicsit meg akart őrölni az út alatt, mert aggódott, pláne a felszállásnál, hogy minden rendben legyen, de úgyis volt, felesleges volt az aggódás, bár én rosszabb vagyok nála ezen a téren, de mire leszálltunk én is egyre jobban kezdtem érezni, hogy mekkora súlya van is van ennek a hétvégének, nem mintha eddig nem lettem volna ezzel tisztában, de már jobban átérzem. Meg kell lennie ennek. Egy hét múlva ilyenkor már túl leszünk az egészen. Már csak pár nap és eldől minden.

Elkezdődött a végjáték.

Zsarolva [Sebastian Vettel]Where stories live. Discover now