„Sebastian Vettel" -ez a név állt a papíron. Ez már valóban érdekes. Lássuk mi újság a Forma-1 táján.
-Kérem készítse elő a kihallgatószobát! -mondtam a kollégámnak, aki bólintott, majd miután kiment belemerültem Vettel mappájába.
Nem mondanám, hogy nem olvastam igazán pikáns és érdekes részeket, bár próbáltam titkolni, ravasz mosollyal mentem a kihallgatóba. Már megvan a terv.
-Jó napot, Mr Vettel -ültem le a német pilótával szemben. -Leah Wilson a nevem, nyomozó vagyok és én fogom kihallgatni. A vádak szerint maga illegálisan használt és hozott országunkba tiltott hangulatjavítószert, aminek származása ismeretlen. Először felvázolnám, hogy ilyen esetben mi is történik. Nem számít drognak, így máshogy is kezeljük az ügyet, ám ez sem azt jelenti, hogy ne járna érte büntetés. Feltenném a kérdést, igazak az imént említett vádak? -nem érkezett válasz, de megértettem egyből. -Rendben, most jön gondolom az, hogy ügyvéd nélkül nem válaszol -bólintott. -Ez esetben máshogy játszunk. Tudok segíteni.
-Valóban?
-Igen. Nyilván tisztában azzal, hogy patthelyzetben van. Nem tudom mennyire voltam ismerős, az apám William Wilson -mondtam, szerintem ő meg enyhén lesokkolódott. Hát igen, aki ismeri az F1-et az általában tisztában van az apám nevével, nem beszélve arról, aki benne él.
-Nem tudtam...
-Gondoltam, általában a háttérben maradok. Felajánlok valamit és, ha sikerül megegyeznünk, akkor tudok segíteni az ügy elsikálásában. Ha pedig nem sikerül... akkor nem tehetek semmi -mondtam egyszerűen, ő pedig bólintott. -Tisztában vagyok a jelenlegi helyzetével, miszerint nincs ülése jövőre, tekintve, hogy nem tudtak megegyezni a Ferrarival -kezdtem bele, ő pedig láthatóan elkezdett feszengeni. -Csapatunkban, egyes sajtóértesülésekkel ellentétben még nagyon is kérdéses a jövő évi felállásunk.
-Ezzel most azt akarja mondani, hogy, ha leszerződöm magukhoz, akkor felejtve van az ügy? -kérdezte meglepetten.
-Olyasmi. Persze nem várom el, hogy azonnal döntsön, de érdemes megfigyelni, hogy mennyit fejlődtünk az elmúlt években. Jövőre ígéretesnek nézhet ki a helyzetünk, az utána következő szabályváltozásokról nem is beszélve. Tudok adni egy hetet és gondoskodom arról, hogy semmit ne tudjon meg a sajtó.
-Miért segít?
-Nézze, ez egy nagyon érdekes ügy. Őszintén, szerintem nem járhatna érte akkora büntetés, legyen szó bármilyen értelemben róla, de azért nagyon nem tréfa az ilyesmi. Nem fogok átmenni pszichológusba, nekem nem kell magyarázkodnia.
-Átgondolom -mondta, majd vég ért a kihallgatás és elment.
Hamarosan én is hazamentem. Még kicsit dolgozgattam, majd összepakoltam és elindultam. A kocsiban hazafelé, amikor a pirosnál álltam küldtem apának egy üzenetet:
Mit szólnál, ha azt mondanám leszerződtettem jövőre Vettelt?Alig fél perc sem kellett, már csörgött a telefonom, amin keresztül drága apukám hívott.
-Szia, apa! -köszöntem.
-TE MÉGIS MIRŐL BESZÉLSZ?
-Nem hiszed el ki jelent meg ma nálam.
-Kitalálom, Sebastian.
-Bingó.
-De mi volt, besétált és azt mondta: hé, jöhetek jövőre hozzátok? Nem igazán értem.
-Hát azért ez nem egészen így történt... -mondtam és elmeséltem apának a történéseket.
-Szóval megzsaroltad.
YOU ARE READING
Zsarolva [Sebastian Vettel]
FanfictionAz üzlet vajon milyen hatással van két emberre, akik találkozása közel sem mondható átlagosnak? A nyomozóként dolgozó Leah Wilson egy nap érdekes ügyet kap. Felcsillan a szeme, előre mosolyog magában, hogy F1-es csapattulajdonos apja mit fogsz szóln...