51. fejezet

72 2 1
                                    


-Leah Wilson, te aztán nagyon gyanús vagy nekem -emelte fel egy kicsit a hangját. -Mit tudsz? Mondd el!

-Először is, a nevem immáron jó ideje Leah VETTEL, ha nem vetted volna észre, drága apukám, másodszor pedig...

-Másodszor? Másodszor mégis mi a fene? -kezdett elég ingerlékeny lenni.

-Nem lehet ilyen hangon beszélni egy terhes nővel! -szólt közbe Seb is a beszélgetésbe, ezzel elárulva minket.

-Mi...? -képedt el teljesen apám. -Hogy...hogy te vagy terhes? -kérdezte tátott szájjal, mire én csak félszegen bólintottam. -És ezt mikor akartátok nekünk elmondani, hm?

-Hát még mi sem tudjuk igazából olyan nagyon régóta, én másfél hete körülbelül, Seb meg hétfő óta, még másnak sem mondtuk, nem akartam, hogy el legyen kiabálva, mert... tudod... Nem is örülsz? kérdeztem félve, azt hittem boldogabb lesz.

-Viccelsz? Örömben fel tudnék zabálni egy doboz extra csokis fánkot, csak előtte kicsit felhúztatok, de nagyon örülök egyébként. Fel is hívom anyádat, videóhívásban, hogy lássam a reakcióját, ezt neki is tudni kell! -mondta, mi pedig nem akartunk ellenkezni. -Sara! El nem hiszed mivel sokkolt a lányod az imént!

-William, hányszor megmondtam már neked, hogy mikor a nagymamát öltöztessük, ne zavarj! -háborgott anya a vonal másik végéből.

-Jó, de, na!

-Mi na, hm? -kezdtek veszekedni.

-Elég4 -szóltam közbe.

-Oh, szia kislányom! -integetett anya nekem.

-Szia!

-Üdv Mrs Wilson.

-Seb, Sara, oké? Sa-ra? -javította ki anya, mire ő csak bólogatott.

-Visszatérhetnénk végre a mondandómra? -vágott közbe apa, mindenki más pedig elcsendesült.

-Jajj, mondjad, Will, de gyorsan, ezer dolgom van még!

-Hát, úgy tűnik, termékeny vejünk van.

-APA! -szóltam rá, nem hiszem el, hogy fejezheti ki így magát?

-Várjunk, mi? Ez azt jelenti, amire gondolok? Leah, mondd el rendesen, mert apád ennyi idősen is képtelen még kifejezni magát.

-Anya, kisbabánk lesz -mondtam ki, ezután pedig én is és ő is sírtunk a beszélgetés további részében, ami nem tartott már túl sokáig, mivel menni kellett és nálunk is kezdett későre járni, készülnünk kellett a másnapra és apa is hazament, de persze előtte kiselőadást kellett tartanom neki, hogy mik a várható következményei, ha bármit is elfecseg bárkinek is, aztán megnyugtatott, hogy nem mer a terhes nőkkel veszekedni és nem fog mondani semmit, de csak kizárólag majd a bejelentésig. Azért sikerült jól elhúznia apámnak a délutánunkat, nagyjából már csak arra maradt időm, hogy felkészüljek a másnapra, utána már le is feküdtünk aludni, hogy korán fel tudjunk majd kelni.

Hatkor csörgött az ébresztő, Sebbel egymásra néztünk, mindketten kivoltunk, ráadásul én már reggelente kezdtem rosszul lenni, így hamarosan az is beütött és kellett menjek a fürdőszobába. Ezt sose fogom tudni megszokni. Visszamentem a hálóba, addigra Seb is eljutott odáig, hogy felüljön, így el is kezdtünk öltözni, majd egy gyors reggeli után nemsokára el is indultunk.

Ugyan repülővel megyünk, mivel azzal lehet időben odaérni, de ennek ellenére is ott kell lennünk majd hamarabb, mert a Räikkönen ház nincs túlságosan közel, nekünk meg kettő körülre kéne ott lennünk náluk.

Zsarolva [Sebastian Vettel]Where stories live. Discover now