11.ISSIZ ANKARA:KÖŞE KAPMACA

1.4K 77 34
                                    











Gece rahatsız bir şekilde uykumdan uyandığımda yatağımda olduğumu farkettim.
En son hastanede Deniz'in yanından den çıkmış arabada olduğumu hatırlıyordum.

Demek ki ben uyuyunca Kaan beni odaya çıkarmıştı.
Saat sabaha karşı 5 e geliyordu.
Hazır uyanmışken tekrar yapmayıp spor kıyafetlerimi giydim.İhmal ettiğim koşuları yapmaya karar verdim.

Kulaklığımı takıp hafif tempolu yürümeye başladım.
Oturduğum site yürüyüş yapmak için çok musaitti .
Sitenin etrafında hem koşu parkuru hemde site çıkışına doğru küçük bir korumuz vardı.
Tercihimi parkurdan yana kullanıp hafif ısındıktan sonra koşmaya başladım.

Spotify müzik listemden en sevdiğim şarkılardan biri çıkınca tempomu azaltıp hızlı yürüyerek şarkının keyfini çıkarmaya başladım.

Geçiyor gündüz gece bir bir takvimlerden
Tutamam zamanı, kayar teker teker elimden
Alıyorsun insanın aklını başından
Kaybolurum gülüşünde en güzelinden

Gözlerimin önüne İlkerin arabadaki muzip muzip gülümsemeleri geliyordu.Ben hangi ara gülüşünde kaybolacak gülüşüne ölecek kadar aşık olmuştum bilmiyordum.

Ah, sordum bir bilene, dedi "Yok ki bi' çare"
Öylece kaldım, düştüm yine derde

Yıllardır benim çarem yanı başımdaymış da ben geç kalmışım yada o bana geç kalmış.
İçimi kaplayan huzur mutluluk çok farklıydı.Uzun zamandır böyle hissetmiyordum.

Oysaki çok erken konuşmuşum.Benim bu dünyada tadacak çok fazla duygum varmış.
Bu hissettiğim duygular ileride tadacak hissedecek olduğum duyguların yaninda bir hiçmiş.

Gelsen bu gece biraz geçince kimseye söylemeden
Bulsan bi' yolunu, ah, içimde külleri sönmeden
Yaklaş yanıma, otur, çekinme, seyrine bırakırsan
Geçiyor bak yıldızlar bir bir, manzara önümüzde

Karıştın kanıma, dolaşır hep içimde
Ve sen duman olsan, çeksem bi' nefeste


İkilem
Kaybolurum gülüşünle

Site etrafında beş tur kostuktan sonra kendimi eve attım.
Tonton daha uyanmamisti.
Banyoya geçtim.
Sıcak bir duş iyi gelecekti.

Sıcak suyun altında uzun bir süre kaldım.
Bütün kaslarım yumuşamıştı.
Duştan çıkıp odaya geçip hazırlanmaya başladım.

Fatma Teyzenin beni İlker konusunda sıkıştırmaları eşliğinde kahvaltımızı yapmıştık.
Önce bana tavır yaptı.
Ona söylemediğim için .

Gerçekleri anlattım sahte bir birliktelik olduğunu söyledim ama bana inanmadı.

Ben gözümün gördüğüne inanırım.
Sizi gördüm gözleriniz hiç yalan söylüyor gibi değildi diyerek beni darlamaya başladı.

En sonunda imdadıma Ragıp abi yetisti de kurtuldum sorgudan ya da ben öyle sandım.

ISSIZ ANKARA YENİ HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin