17.ISSIZ ANKARA:İLKER ÇELİK 2

917 52 5
                                    







Bu bölüm İlker'in anlatımından...




İLKER ÇELİK

19 Ocak Mahkeme günü


Bugün Bilge'nin iki aydır çalıştığı operasyonun soruşturma aşaması tamamlanmış olup bugünkü duruşma ile sona erecekti.

Soruşturmanın bana devredilmesini hiç hoş karşılaşmamıştım.
Bunu da bu emri verenlere net bir dille ifade etmiştim ama bu konuda bizim söz hakkımız yoktu maalesef...

Bilge gözümün önünde günlerdir bu soruşturma için gecesini gündüzüne katıp çalışıyordu.
Soruşturmanın bana devri emek hırsızlığından başka birşey değildi.
Ama buna mecburduk.
Bize verilen görev bu yöndeydi.

Bilge öyle bir soruşturma başlatmış öyle bir dosyalar oluşturmuştu ki elimdeki dosyaları yapılan operasyon planlarını okudukça Bilge'nin zekasına hayran kalmamak mümkün değildi.
Kendi alanı olmamasına rağmen operasyon sürecinde emniyet ile bire bir görüşmeler yapıp bütün baskınlarda yer almış ve bütün ifadeleri kendi gözetimi altında almalarını istemişti.

Gerçekten çok mükemmel bir operasyon yönetmiş ve soruşturmayı tamamlamıştı.
Bilge'nin zekâsına gördükten sonra Teşkilata neden alındığını anlamış oldum.
Dava bana devredildi ancak Bilge bana yapacak fazla birşey bırakmamıştı hatta iddianameyi bile onun hazırladığı taslağın üstüne oluşturmuştum.

Şimdi ise duruşma öncesi Bilge'yi görmek için bir bahaneyle yanına gidiyordum.
Ancak yarı yolda karşılaştık o da benim yanıma geliyormuştu.
İçten içe sevinmiştim.
Birlikte odaya geçip bulduğum bahaneyle ilgilenmeye başladı.
Duruşma saatinin gelmesiyle koridora çıktık.Bilge kendisininde duruşması olduğu için katılamayacağını söylerken koridor bir anda karıştı.

Suçlu olan şahıs Bilgeye karşı tehditlerde bulundu.
İlk konuşmaya başladığında susturmaya çalıştım ama beni dinlemeyip devam etti Bilge ye karşı tehditlerine.

Bilge ise oldukça sakin bir halde adama ağzının payını vererek koridorda film izler gibi olanları izleyenlerede lafı çaktı.

Ona hayran kalmamak mümkün değildi.
Olaylara müdahale yöntemi bile oldukça iyiydi.
O konuşurken müdahale etmek istemedim.
Zaten bana kalmadan kendisi çok profesyonelce halletti.

3 saatlik duruşma sonrası istediğimi almış olmanın verdiği gurur ile kendimi Bilge'nin odasının önünde buldum.
Odaya girdiğimde telefonda Kaan diye biriyle konuşuyordu.
Konuşmalarından oldukça yakın olduklarını anlamıştım.
Hiç hoşuma gitmemişti.

Davanın kapandığını duruşmanın nasıl sürdüğünü konuştuktan sonra merakıma yenilip konuştuğu kişiyi sordum.Yakın olduklarını söyledi.Akşam yemek için sözleştikten sonra odama gectim.

Akşam için hazırlanırken Soner abinin gelmesine şaşırmıştım.
Yemek sonrası basın açıklaması sırasında Bilge'nin elini tutup basın önünde sahte bir birliktelik göstermemizi istedi.

Ben bunu Bilge ye nasıl yapardım.
Daha kendi aşkımla hislerimle tutmamış iken nasıl oyun için tutardım.
Karşı çıktım ama fayda etmedi.

ISSIZ ANKARA YENİ HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin