8 Mart Cuma
Dün gece dedemi aramış ve duymaktan korktuğum cevabı vermişti.
İlker gece yarısına doğru evden ayrılmıştı.
Gitmeden de beni üzülmemem kendime dikkat etmem konusunda bol bol tembihlemişti.Sabah duruşması olduğu için gelemeyeceğini ama öğleden sonra erken çıkacağını ifade etmişti.
İlkerden gelirken ondaki pembe dosyayı getirmesini istemiştim.
İlk öğrendiğim gün konuştuğumuzda dosyanın İlker'de kalmasını istemiştim.Kaan'da kalsa timdekilerin görme olasılığı yüksekti.
Zaten Kaan da İlker'de kalmasının daha doğru olduğunu söylemişti.Gece boyunca uyuyamadım.
Dönüp durdum yatakta her hareketim de bacağım sızladı.
Çok zoruma gitti.
İçerledim kalbim acıdı canım yandı.
Yıllarca çocukluğumu hatırlamıyorum diye isyan ettim.
Annemle babamla ailemle anılarım çok az onlarla geçirdiğim zaman çok az diye kendimi yiyip bitirdim.
Ailemle hatırladığım zaman aralığı sadece 2 buçuk yıldı.
O iki buçuk yılda da onlar işte ben okulda geçti zaman akşamları bile nadir yanımda olurlardı.Aklımda türlü türlü senaryolar hikayeler kurdum.
Yazıp oynadım hepsini.
Tek tek düşündüm .
İhtimalleri neler olduğu hakkında aklımda fikir yürütmeye çalıştım.Neden bir insan bir çocuğu ailesinden ayırırdı ki?
Beni neden kim öldürmek ister gibi darp etmişti.
Hakan ve Hale Aktan ile yolum nasıl kesişti.Kafamda dönüp durdu bu sorular .
En sonunda dayanamayıp yataktan kalktım .
Bugün itibariyle çatı katıyla ilişkimi kesmiştim.
Artık kendimi kapatmayacak yalnız kalmayacaktım.
Ruhsuz suratsız Bilge olmayacak eski halime geri dönecektim.Merdivenlerden kanedyen bostonumla seke seke indim aşağı.
Kendi halime gülerken aklıma Barış Manço'nun şarkısı düştü.Mutfağa geçtim.
Telefondan aklıma gelen şarkıyı açtım.
Bakalım agresif bugünde çatı katına uçacak mıydı.Hal hal, hal hal, hal hal
Hal hal, hal hal
Hal halAkşam olup gün batınca
Dağlara hüzün çökünce
Lale sümbül boynunu eğip
Kurt kuzuya kem bakıncaEn güzel yerine gelince yüksek sesle söyledim şarkıyı.Nedense keyfim yerindeydi .
Köye döner Nazo gelin
Yavru ceylan gibi kaçar
Seke seke, çaydan geçer
Nazo gelin ayağına takarHal hal
Bir bakışı canlar yakar
Gülüşüne cihan değer
Nazo gelin ayağına takar
Hal halBok yerindeydi keyfin Bilge ne keyfi sen kendini avut anca.
Hayatın alt üst olmuş sen mutfakta tek ayakla seke seke krep yapmaya çalışıyorsun.
İç sesimin haklılığından nefret ediyordum.
Ama gene haklıydı.Ayağında gümüş, hal hal
Ayağında gümüş, hal hal
İnce nakış gümüş, hal hal
İnce nakış gümüş, hal hal
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ISSIZ ANKARA YENİ HAYAT
Fiksi UmumTomris Bilge Aktan Teşkilat ve Adalet için savaşan güçlü bir kadın... Genç gözükara vatansever bir Savcı... Hayatı yalnızlıkla sınanmış.. Ve bu hayati bir kazayla tersine dönerse Sizce hangi hayatı daha acısızdır. Ya da Tomris Bilge Aktan gerçekt...