Bu bölüm İlker'in anlatımından olacaktır...
Oy vermeyi sol alttaki yıldıza basmayı unutmayalım...
İyi okumalar...
Bilge ile birbirimize tam kavuştuk derken önce kaza sonra aile meselesi Bilge'nin Mardin'e gitmesi ile doğru düzgün hiç birlikte vakit geçirememiştik.
Bilge'yi seviyordum ona yıllardır aşıktım şimdi gözlerine bakıp ellerini tutuyorken bir an önce işi resmiyeti dökmek evlenmek istiyordum.
Zaten yeterince bekledim daha fazla beklemek Bilge'den ayrı kalmak istemiyordum.Bayramda Bilge'nin yanına Mardin'e bilerek gittim.
Ailesi birlikteliğimizi görsün beni tanısın en kısa zamanda evlenirken de bir sorun çıkmaması için konuşmak için gittim.
Beklediğim gibi olmadı oldukça anlayışla karşıladılar.
Tabii abileri ikimizi de zor yan yana getirdiler kaldığımız süre boyunca.Bilge'nin kardeşi Eymen'in sahne aldığı mekana gittiğimizde Bilge'nin sahnede doğum günü çocuğu diye söyleyene kadar doğum günüm oldu aklımdan çıkmıştı.
Bana o kadar güzel bir hediye verdi ki 34. yaş günüm en güzel doğum günüm oldu.
Bilge'nin her şeyine hayrandım.
Her gün farklı bir yönünü ortaya çıkarıyordu.
O sahnede şarkı söylerken ben onu o kadar kıskandım ki benim gördüğümü benim ışığımı başkaları da görecek diye.
Bilge'yi içime sokup saklamak istedim.Ha bi' de üzerindeki elbise beni çıldırttı.
Nereden baksam elimde kalırdı elbise.
Bacağının biri olduğu gibi görünüyordu.
Sonradan fark ettim sırtı da açıktı.Bilge'nin kıyafetlerine ne giydiğine karışacak zihniyette bir adam değildim ama bazen sınırlarımı çok zorluyordu.
Bir tek bana giyinsin ben göreyim isterdim ama şimdilik ağzımı açamıyordum.
Şarkıyı söylemesi sahnedeki hareketleri bana olan çapkın gülümsemesi, göz kırpması beni bitirdi.O kadar çok yalnız kalmayı istedim ki o an anlatamam pasta geldi herkes doğum günümü kutladı ama ben gözlerimi Bilge'den alamadım.
Aslında büyük bir şaşkınlık vardı içimde.
Yıllardır tanıdığım dışarıdan o kadar soğuk görünen kızın içinden bu denli cilveli seksi bir kadın çıkması beni hem oldukça şaşırttı hemde beni bitirdi.Buna mutlu olmadığımı söyleyemem tabii ama bir yandan da Bilge'nin böyle olması beni çok zorluyordu.
Ben ona karşı kendimi frenlerken onun bu şekilde cilveli ateşli olması beni çok zor duruma sokuyordu.
Bu yüzden bir an önce evlenmeyi istiyordum tabii bunun için önce Bilge'ye evlenme teklif etmem gerekiyordu.Bilge Mardin'den döndüğünden beri sürekli aklımda nasıl evlenme teklif edeceğim vardı.
Günlerce düşünüp durdum hafta sonu 2 günlük bir kaçamak yapmayı düşündüm ama bu sefer de bir hafta sonu benim nöbetim bir hafta sonu da Bilge'nin nöbeti vardı.
Tatil meselesi yalan oldu denk gelmedi.En sonunda aklıma civciv geldi.
Bir gün akşam onu aradım Cennet'le buluştuk.
Ona sordum ne yapabilirim siz Bilge'yi benden daha iyi tanıyorsunuz diye.İyi ki de Cennetle konuşmuşum ilk dediği cümle,
"sakın romantik mum ışığında yemekte evlenme teklifi etme ablam dizide filmde görse güle güle eğlenirdi hiç sevmez öyle şeyleri komik bulur.
Sen size özel olan bir durumda bir konuda bir yerde hiç beklemediği bir anda teklif et"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ISSIZ ANKARA YENİ HAYAT
Ficção GeralTomris Bilge Aktan Teşkilat ve Adalet için savaşan güçlü bir kadın... Genç gözükara vatansever bir Savcı... Hayatı yalnızlıkla sınanmış.. Ve bu hayati bir kazayla tersine dönerse Sizce hangi hayatı daha acısızdır. Ya da Tomris Bilge Aktan gerçekt...