Ocak ayının son haftasına girdiğimiz günlerde hayatım olağan bir şekilde devam ediyordu.
Herhangi bir dikkatimizi çeken durum olmamıştı.
İlker'lerin timi benim bulduğum şahsı ne yazık ki üç gün sonra bulabilmislerdi.
Tabii ölü olarak.Karşı taraf çok dikkatli hareket ediyor arkalarında hiç bir iz ipucu bırakmamaya çalışıyorlardı.
Şahıs Eymir gölü yakınlarında çöp konteynırlarınin arkasında bulundu.
Bu havada kimse pikniğe gitmediği için o tarafa hafta da bir gelen belediye temizlik ekipleri cesedi bulmuşlardı.
Bu hafta içi birde bana nöbet kitlendi .
Savcı arkadaşlardan biri babalık iznine ayrılınca bu haftaki olan nöbeti bana devredildi.
Çocuk da 9 ay anne karnında durmuş durmuş babasının nöbetinin olduğu hafta doğmaya karar vermiş.Bu haftaki nöbet ile bana bir ayda tam 6 nöbet kitlenmiş oldu.
Gene kadın cinayetlerinin yoğunlukta olduğu vakalarla günler geçti.
Ocak ayının son haftası Deniz'in iyileşip evden ayrılmasıyla son buldu.
Deniz evden ayrılınca evin diğer üyesi Beyza hanımda kimsesizler evine dönüş yaptı.
Ev birden çok sessizlesti.
Nasilda alışmıştım yanımda olmalarına evde yemek kavgası yapmaya .
Bir hafta içinde Beyza ile bir olup Deniz'i çıldırtmıştık.
O da bize laf yetiştirmediği anlarda Çareyi Kaan'ı aramakta bulmuştu.
Kaan ve Murat ın da katılmalariyla evde sinema günleri yapmıştık.ne yazık ki hiç bir filmin sonunu görmemiştim.
Yorgunluktan filmin yarısından sonra sıcak battaniyeninde altında olunca mayışip uyuya kalmıştim.Bizim yaşı büyükler olarak günlerimiz sakin evde geçerken gençler olarak sinek üçlüyle kızların günleri oldukça hareketli ve alkollü geçmişti.
Civciv - Selim planı son gaz devam ediyordu.
Hep birlikte barlara gidip eğleniyorlar ancak bar eğlenceleri sinek üçlünün kızları kıskanıp kavga etmeleriyle son buluyordu.
Tabiki bu durumdan en çok memnun olan Civcivdi.
Selim'in kavga etmesi hoşuna gidiyordu.İlker le olan durumlarda herhangi bir gelişme yoktu.Onun da günleri çok yoğun geçiyordu.
Birbirimizi bu hafta sadece iki kez öğle yemeğinde görmüştük.
Arada birde mesajlasiyorduk.Bu mesajlasmalarımız nasılsın iyi misin bir gelişme var mı cümlelerinden öteye gitmiyordu .
O da biraz kendini geri çekmişti sanki ya da ben kafamda öyle kuruyordum.Bilmiyorum.Şubat ayının gelmesiyle aylık kızıl elma toplantısına katılmak üzere merkeze geçtim.
Uzun bir toplantı sonrası yeni operasyonlar planlanmış görev dağılımları yapılmıştı.
Ay sonunda çıkmam gereken 2 saha görevim vardı.Şubatın ilk haftasına yoğun bir tempoda giriş yapmıştım.Önce Kızıl Elma toplantıları sonra ise bu aya atanmış oldukça fazla mahkemem vardı.
Bu haftamı adliye ev emniyet üçlüsü arasında mekik dokuyarak geçirmiştim.
Adliyede dedikodular biraz daha durulmuştu.
Artık kimse eskisi kadar bize bakıp konusmuyorlardi.
Öte yandan gergin bekleyiş devam ediyor ne zaman harekete geçecekler diye her an tetikte olmaya çalışıyorduk.
Agresif ile Çöp Kadir son iki haftadır sokaklara dökülmüşlerdi.
İkiside sokaktan istihbarat konusunda çok iyilerdi.
Sokağın dilinden çok iyi anliyorlardi.
Halil abinin onların görev alanlarına yönelik konuşması ise "oğlum siz eski kulağı kesiklerden kim kaldı sözündeki kulaği kesik herifler siz olacaksınız"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ISSIZ ANKARA YENİ HAYAT
General FictionTomris Bilge Aktan Teşkilat ve Adalet için savaşan güçlü bir kadın... Genç gözükara vatansever bir Savcı... Hayatı yalnızlıkla sınanmış.. Ve bu hayati bir kazayla tersine dönerse Sizce hangi hayatı daha acısızdır. Ya da Tomris Bilge Aktan gerçekt...