Medya Tomris Bilge nin yemekteki kıyafeti ama saçlarıni pek beğenmedim siz biraz daha dalgalı düşünebilirsiniz.
Mesai bitimi eve geçmiş hızlıca bir duş almıştım.
Şu anda tam 40 dakikadır giyinme odasını kesiyordum.
Avını izleyen bir aslan edasıyla gözlerimi kısıp kıyafetlere bakıyordum.
Bu uzun bakışmalar da bir sonuç vermeyince hiç istemesemde bizim kızlardan yardım almaya karar verdim.Alt tarafı bir yemek yiyecektik ya balık ya biftek ya pirzola tipik erkek menüsü erkekler genellikle restoranlar da para vererek bir yemek yiyeceklerse en azından param boşa gitmesin dolu dolu yiyeyim diye düşünerek seçimlerini bu üçlüden yana kullanıyorlardı.
Gerçi düşününce mantıklı neden tabağa iki kaşık konulan bir yemeğe dünya kadar bir para verelim ki.
Neyse unuttum ne yapacağımı en iyisi kızları görüntülü aramak.
Bu işlerde en iyi Seren di .onu aradım.
"Nasılsın barones"
"Heyt yavrum hepsi senin mı"
Ben bornozlu olunca tabi barones fırsatı kaçırmadı. arada bir bize sarkıntılık yapabiliyorda.Allahtan zararsız.
"Dalga geçme yardımına ihtiyacım var"
Cümlem üzerine hemen ciddilesti.
"Sorun ne "
"Sorun bu "
diyerek telefonu ön kameradan arka kameraya çevirdim.
Giyinme odasıni gösterdim."Anladım ben seni ne kadar vaktin var "
Saate baktım.İlker 7 de gelecekti.
"1 saat 10 dakika "
"Tamam daha zaman varmış.
Şimdi sen genelde takım giyiyorsun o yüzden takımları eliyoruz.
Bilge elbiseleri yakından göstersene"Kamerayı elbiseleri görecek şekilde daha yakın bir konumda tuttum.
"Kuzu bence renkli giyinme kırmızı bordo abartı olur bak orda siyah saten gözüküyor onu göstersene "
Dediği elbiseyi askıdan çıkarıp kapıya astım.
Siyah kumaşı saten düğmeli bir gömlek elbise şeklindeydi.Güzelde bir yırtmacı vardı.
"Bunu giy üstünede siyah uzun kaşmirini al.
Ayakkabı zaten klasik ona bakmaya gerek yok""Tamamdır barones teşekkür ederim "
"Önemli değil abla"
Serenin bu yönünü çok severdim.
Beyza veya Cennet gibi değildi çözüm odaklıydi.Tam kapatacakken Serenin seslenmesiyle ona döndüm .
"Abla dur kapatma"
"Ne oldu Seren"
"Abla aramızda kalsın da bugün Kaan abiyle Halil abi konuşurken duydum.
Daha doğrusu tartışıyorlar di.
Kaan abi çok sinirliydi.
Tam duyamadım yukarıdan bir emir gelmiş Kaan abi ona itiraz ediyordu
Seninde adın geçti .
Zaten tehdit olayından dolayı çok sinirliydi.
Ondan sonrada böyle tartışınca barut gibi kapıyı çarpıp çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ISSIZ ANKARA YENİ HAYAT
Ficción GeneralTomris Bilge Aktan Teşkilat ve Adalet için savaşan güçlü bir kadın... Genç gözükara vatansever bir Savcı... Hayatı yalnızlıkla sınanmış.. Ve bu hayati bir kazayla tersine dönerse Sizce hangi hayatı daha acısızdır. Ya da Tomris Bilge Aktan gerçekt...