39:ISSIZ ANKARA: DOĞUM GÜNÜ

655 53 6
                                    

Sevgili okuyucular oy verirseniz sevinirim.

İyi Okumalar Herkese :)



İlker ve kardeşlerinin sürpriz ziyaretinin üzerinden saatler geçmiş ve biz hep birlikte Ali abimin ayarladığı güzel bir restorana maaile olarak yemeğe gelmiştik.

Öğlen İlker'in bana olan aşkını dile getirmesinin ardından babam "hayırlısı olsun ben dün kızıma da söyledim üzerimize düşen görev ne ise yerine getiririz diye Siz aranızda karar verin biz size uyarız evladım."

Babamın sözleri ile İlker'in yüzü birden aydınlandı.

Daha sonra Mehmet abim yine beyefendiliğini konuşturarak
"bu oda da babam ve annem varken abileri olarak bizlere söz düşmez ancak senin bu şekilde Mardin'e gelip bizimle tanışman bizimle hiç çekinmeden bu konuşmayı yapmanı takdir ettim."

"Ben Mehmet abisi olarak artık içim daha rahat önemli olan Bilge'nin mutluluğu o ne derse o bizim için."

Abimin sözlerinin ardından diğer Ateş erkekleri hiç sesini çıkarmadı.

Aslında hepsi de İlker'i beğendi sevdi ama illa bir abilik yapacaklar.
Fırat abim İlker'in ona abi demesinin ardından daha yumuşamış duruyordu ama gıcıklığından ödün vermeyerek İlker'le yan yana oturmamıza izin vermemişti.
Bir türlü yan yana gelememiştim uzak kalmıştık birbirimize.
Şimdi ise Eymen ve Enes'in ortasında oturuyordum İlker de Mehmet ve Fırat Abimin arasında oturuyordu.

Öğlen ki sessizliğe göre şimdi herkes birbiriyle konuşuyor muhabbet ediyordu.

Rojin yengemin seslenmesiyle ona baktım.
"Berfin düğün için aklınızda bir tarih var mı "
"Henüz bu konuları konuşmadık ama İlker adlî tatilde olmasından yana"
Rojin'e cevap vermemin ardından Alp benim cevabıma karşın İlker'e yönelik konuştu.

"Abi Ağustos da düğün zor olmaz mı hava çok sıcak oluyor"

"Başka bir zaman bu kadar uzun tatilimiz yok o yüzden Ağustos'ta olmasını düşünüyordum."

"Ağustos'ta yapsanız düğünü neredeyse 3 ayınız var hazırlıklar yetişir gibi."

Fatma Annemin de söze girmesiyle konu yeniden bizim meseleye geldi.
Her kafadan farklı ses çıkıyordu.
Erkekler kendi aralarında havanın sıcak olmasından yakınıp İlker'e baskı yapmaya çalışıyorlardı.
Annemler ve kızlar ise düğün hazırlıklarından bahsediyorlardı.

Allah'ım ben daha doğru düzgün evlilik teklifi bile alamamıştım şu hale bak.
Şu konuşulan konulara bak.
Masada uğultulu bir konuşma hakim iken masaya 4-5 tane takım elbiseli adamın yaklaşmasıyla uğultu yerini sessizliğe bıraktı.

"Afiyet olsun Hayırlı Bayramlar Musa Amca "
İçlerinden birinin konuşmasıyla
Babam ve abimler ayağa kalkarak gelen kişilerle merhabalaştılar.

Babama selam veren adam masada olan bizlere tek tek baktıktan sonra babama dönerek konuşmaya başladı.

"Sizin kızın davası tekrar açılmış ortalık bayağı bir karışmış sizin bu konudan haberiniz var mı siz mi istediniz."

Babam dik duruşuyla kendinden ödün vermeden konuştu.

"Hayır Agit Ağa biz de yeni öğrendik.
Bizim de haberimiz yoktu."

ISSIZ ANKARA YENİ HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin