19.ISSIZ ANKARA: SUİKAST Mİ KAZA MI

750 58 1
                                    





Bu bölüm yazar anlatımından olacaktır.





Tomris Bilge evden çıkıp siteden ayrıldığından itibaren takip ediliyordu.
Takip edenlerin amacı savcıyı korkutup trafikte iki tır arasında sıkıştırıp kaza yapmasını sağlamaktı.
Saldırıya kaza süsü vermekti.

Ünlü savcı otoyolda ilerlerken direksiyon hakimiyetini kaybederek iki tır arasında kalarak kaza yaptı.

Ancak Bilge'nin takip edildiğini anlaması ve aracını oldukça profesyonel kullanması planlarını değiştirdi.

Bilgenin aracını iki tır arasında sıkıştıramayınca çareyi Bilge'ye ateş etmekte buldular.
Ancak beklemedikleri ise savcının onlara karşılık vermesiydi.

Yinede planları başarılı oldu ve Savcı vurulup direksiyon hakimiyetini kaybetti.

Bu anlarda Bilge'nin evinde ise tüm tim toplanmış kahvaltı yapmaktaydı.
Timin erkekleri ,Bilge'nin evde olmadığını görünce birde üstüne üstlük İlker'in yanına gittiğini öğrenince hepsinin iştahı kaçmış huysuzlanmaya başlamışlardı.

O sırada Kaan'a Bilge den gelen arama ise herşeyi değiştirmişti.
Bilge'nin takip edildiğini öğrenen
Beyza hemen bilgisayarın başına geçip Bilge'nin yerini bulmaya çalışıyordu.

Halil ise önce merkezi arayıp ekiplerin hazır olmasını istemiş daha sonra Maçkalıyı arayıp durumdan haberdar etmişti.

Bilgenin sesinin kesilmesi hepsni telaşlandırmış korkutmustu.

Fatma Hanım ve Cennet dayanamayıp ağlamaya başlamışlardı.

Dışarıdan en sakin olan Kaan görünüyordu ama o Bilge için kendini tutuyordu.
Ona destek olmalıydı içten içe sakin ol Bilgenin sana ihtiyacı var diyerek kendini teskin ediyordu.

Telefondan silah seslerinin gelmesiyle herkes nefesini tutmuş bilgenin konuşmasını bekliyorlardı.

Bilge'nin sesini duyunca hepside derin bir nefes aldı ama aldıkları nefes bilgenin sözleriyle boğazlarına takıldı.

Bilge'nin vurulduğunu söylemesiyle hiçbiri gözyaşını tutamadı.
Hepsine ayrı ayrı anne abla kardeş evlat olan kadın vurulmuş canıyla uğraşırken ona yardım edememek yanında olamamak hepsine azap geliyordu.

Bilge'nin çığlık atması ise bardağı taşıran son damlaydı.
Bu zamana kadar kendini frenleyen Kaan bile artık dayanamamış eline ne geçerse fırlatıp atmış ortalığı yıkmıştı.
Beyza'nın yerini bulmasıyla evde sadece Fatma hanım ve Beyza kalmıştı.
Beyza kullandıkları sistemi herkesin telefonuna yüklediği için Bilgeyle herkes konuşabiliyordu.

Bilge'nin can çekiştiği anlarda ise İlker arkadaşları ile oturmuş sohbet ediyordu.
Bir gözü kapıda sevdiği kadının gelmesini bekliyordu.

Özlemişti İlker ...

Telefonunun çalmasıyla gözlerini kapıdan çekip telefona baktı.
Arayan kızıl elma kodlu numaralardan biriydi.
İçine sıkıntı çöktü.
İlkerin kulaklarına telefonun sesi bir kötü haber geldiğini hissetmiş gibi acı acı çalıyordu.

ISSIZ ANKARA YENİ HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin