İyi okumalar herkese...
Oy vermeyi unutmayalım...
Teşekkür ederim...
Öğleden sonrası, çok çabuk geçti.
Yeni gelen herhangi bir dosya yoktu.
Elimdeki davalara ağırlık vererek onlar üzerinde çalışmaya başladım....
Bayram günü nöbette iken, otopsi isteminde bulunduğum dosyada, adlî tıptan otopsi raporunun çıkmasıyla dosyayı kapattım.
Sanık için, kovuşturmaya yer olmadığına karar vererek, takipsizlik kararı çıkarttım.
Ulus tarafındaki, bar kavgasında kullanılan ateşli silah ve kesici aletler üzerinde, kriminalden gelen rapor üzerine o gece müşteki olarak ifade veren üç kişi için tutuklama kararı çıkarttım.
Bu hızda devam edersem, iki üç hafta içinde elimde dosya kalmayacaktı.
Mesai bitimi koşa koşa eve gittim .
Kapıyı annem açtı.
Onları evde, böyle işten gelince yanımda görmek, küçük Berfin'i havalara uçuruyordu.Anne babasına, şımarıklık yapmak isteyen tarafım hiç durmuyordu.
Bana sürekli sevgilerini gösterseler de, sevgiye ilgiye aç olan küçük Berfin asla yetinmiyordu.
Gösterilen ilgiye, sevgiye doymak nedir bilmiyordum.
Belki de bu hayatta, tek bencil olacağım konu, annemin babamın gösterdikleri sevgiydi.
İki annem ve babamla, evimizde ilk yalnız akşam yemeğimizi yedik.
Bugün gün boyu, ne yaptıklarını anlattılar.
Öğleden sonra Ragıp abi gelmiş, babamla tanışıp, oturup sohbet etmişler.
Babam sohbetini çok sevdiğini söyledi.
Yarın Ragıp abiyle dışarı çıkıp gezeceklermiş.
Belki Paşa'nın yanına çay içmeye de gideriz diye konuşmuşlar.Güzel plan yapmışsınız diyerek destekledim.
Mardin'de de sürekli evde duruyorlardı.
En azından buradayken evde olmalarını istemiyordum."Altın kızlar, yarın için sizin planınız ne? "
diyip göz kırparak annemlere sordum."Sana çeyiz bakmaya gideceğiz. "
İkisinin aynı anda konuşmasıyla güldüm ikisine.
Hemen birbirlerine benzemişlerdi.Babamdan, yemek sonrası müsade alarak, bir saatliğine işim olduğunu söyledim.
Merkeze gidecektim.
Hem Levent gün içinde arayıp, akşam uğramamı söylemişti.Hem de Seren, time abimle birlikte olduğunu anlatacaktı.
İnşallah, herhangi ters bir tepki vermezlerdi.Üzerimi değiştirip, arabanın anahtarını alarak evden çıktım.
Ben çıkarken annemlerde çay içiyordu.Yol boyu merkeze gidene kadar, Seren'le telefonda konuştuk.
Kendini merkezin tuvaletine kitlemiş.
İlk duyduğumda, orada kilitli kaldı sandım.
Sonra gerçeği söyleyince, ne söyleyeceğimi bilemedim.
Çok heyecanlı ve çok korkuyordu.
Merkeze geldiğimi söyleyerek telefonu kapattım.
Saate baktığımda çoktan 8 olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ISSIZ ANKARA YENİ HAYAT
Genel KurguTomris Bilge Aktan Teşkilat ve Adalet için savaşan güçlü bir kadın... Genç gözükara vatansever bir Savcı... Hayatı yalnızlıkla sınanmış.. Ve bu hayati bir kazayla tersine dönerse Sizce hangi hayatı daha acısızdır. Ya da Tomris Bilge Aktan gerçekt...