82.ISSIZ ANKARA:KAYIP TUTSAK

427 35 46
                                    


İyi Geceler Herkese!

Çok Şükür Günler Sonra Bölümü Bitirebildim.

Sizleri De Çok Beklettim Umarım Beğenirsiniz.

Biraz Geçiş Bölümü oldu.

Gerçekler, Saklanan Sırlar, Söylenen Yalanlar Tek Tek Ortaya Çıkacak.

Bu  Bölüm İpuçlarıyla doluydu.

Oy Verip Yorum Yapmayı Unutmayın.

Keyifli Okumalar Dilerim.

❤️

10 ŞUBAT PAZAR
BRÜKSEL

Tamam biz buraya iş için gelmiştik ama en azından bir kere gezip, bir kahve içeydik bir yerlerde diye
düşündük.
Agresif'le otelde kahvaltı yaptıktan sonra, otelden ayrılıp şehirde biraz tur atmayı oradan da havaalanına geçmenin planlarını yaptık.

İkimiz de odadan aynı anda çıkarken, koridordaki kalabalık dikkatimi çekti.Göz ucuyla çantamı karıştırıyor gibi yapıp etrafıma bakarken, kadınlı erkekli kalabalık grubunda dikkati bana döndü.

Ne olduğunu anlamaya çalışırken, yanımdaki Agresif'le aynı anda çalan telefonlarımız içime korku salmadı desem yalan olurdu.

Çünkü karşımda gördüğüm grubtaki kişilerin fiziki yapısı, giyim tarzları normal sıradan insan olmadıklarının göstergesiydi.
Kadında erkekler gibi kaslı ve vücutluykan daha fazla çalan telefonu mu açmamazlık edemedim.
Arayan Savaş'tı.
Agresif'te onu Kaan'ın aradığını söyleyerek aramayı yanıtladı.

"BİLGEE!"
Telefonu kulağıma götürürken beraber, Savaş'ın haykırışı doldu kulağıma.

"Çabuk Konsolosluğa geç! Interpol hakkında yakalama emri çıkartmış. Sistemlere düştün kızım, Kırmızı Bültenle aranıyorsun!"
Savaş'ın telaşlı sesiyle, dediklerini duyduğum anda olduğum yerde kala kalırken kötü haber Agresif'e de ulaşmış olacak ki, hızla büyüyen gözleri bana döndü.

Benim gözlerim ise koridordaki grubtan ayrılmazken o grubunda adımları bize yöneldi.
Birde birinin elinde az önce olmadığına emin olduğum kamera ile.

Gelmişlerdi!
Yüzümde kırık bir gülümseme oluştu.
Vakti gelmişti demek ki!!

Kulağımda bağıran Savaş'ı susturdum hızla!!

"Çok geç Savaş, geldiler!"
Dedim cebinden rozetini çıkaran adamın gözlerine bakarak.

"NEE!! "

"Sizi çok seviyorum Savaş! Ben başımın çaresine bakarım.
Öğrettiğin gibi.
Annemle Tonton'a dikkat edin, üzülüp hasta olmasınlar. Hakkınızı______"
Ben Savaş'a son sözlerimi, söyleyemeden, erkekten hallice olan  kadın, hızlı hızlı Almanca konuşarak telefonumu kulağımdan çekip aldı.

ISSIZ ANKARA YENİ HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin