Herkese merhaba...
Yeni bölüm geldi...
Oy verip yorum yapmayı unutmayın...
Keyifli okumalar dilerim...
&&&
Salondan eve geçmeden iki haftalık balayı tatiline çıkacağımız için tek tek herkesle vedalaştık.
"Sayın Savcım, son düşünceleriniz duygularınızı alalım.
Hadi bakalım aldınız Fıstık gibi Bilge Savcı'yı!"
Alayla konuşarak arabayı süren solumdaki İlker'e baktım.
Sözlerimle önce kahkaha atıp, göz ucuyla bana baktı.Bütün gece İlker'in yüzünden bir saniye bile gülümseme eksik olmadı.
"Aldım valla sizi Savcı Hanım! Sonunda aldım, karım oldun! İyi ki de aldım seni!"İlker ciddiyetle konuşup elimi tuttu.
Elimi kendine çekip, dudaklarını bastırdı.
Birbirimizle göz süzerek evimize geldik.
İlker benim inmemi istemedi, önce kendi inip arabadaki eşyalarımızı çantamızı indirip eve götürüp bıraktı."Hadi karım evimize girelim!"
Kapımı açan biricik kocam arabadan inmeme yardım edip, ayaklarım yere değer değmez beni bir anda kucağına aldı."Sevgilim sanki erken kucağına almadın mı?"
Kollarımı boynuna sararken sorumla başını hayır gibisinden salladı.
Bahçeden yavaşça yürüyüp, açık olan kapımızın önüne geldi."Hayatıma, ömrüme, evine hoşgeldin canım Karım!"
Kucağında olmama rağmen. gülümseyerek konuşup alnımı öptü.
Kapıdan içeri girip, ayağıyla kapıyı kapattı.
Antreye merdivenlerin önüne gelince, beni dikkat ederek yere bıraktı."Karım benim tek hayalim sendin, ve sayende gerçek oldu."
Konuşarak ellerini yanaklarıma koyup, gözlerini gözlerime sabitledi.
"Ben hep bu anı hayal ettim ama, Bilge aklım almıyor, ölecek gibi hissediyorum.
Bir yıl uzaktan baktığım kız, karım oldu.
Neredeyse 5 yıldır birlikte çalıştığım, meslektaşım karım oldu.
10 yıldır bana hayal kurduran, kendine deliler gibi aşık eden kadın karım oldu."
İlker gözyaşları içinde konuşmaya başlayınca, mutluluktan ağladığını bildiğim için konuşmasını bölmedim, karışmadan dinledim onu."Hayatımın, ömrümün yegane sahibi sensin.
Bana hayallerimin ötesini yaşatan kadın, kocana, evine hoş geldin!"
İlker'in sözleri, hali beni o kadar çok etkiledi ki, benim aşkımın onun aşkının yarısı bile olmadığını anladım.Ellerimi ellerinin üzerine koyup, gözlerimi kapatarak iki avuç içinede dudaklarımı bastırdım.
Ellerim tekrardan yüzünü buldu.
Yanağındaki gözyaşlarını sildim.
Ben sildim ama sildikçe yenileri daha hızlı geldi.
Ellerimi çekip dudaklarımı bastırdım gözyaşlarına.
Bütün yüzünü öptüm.
Her akan gözyaşının tadını alıp, hepsine buseler bıraktım.Sonunda gözyaşları durunca, Kocamın sağ eline uzanıp, eğilerek elini öpüp alnıma koydum.
Şaşırdı hareketime,
"Gerek yoktu neden öptün?" Diyerek şaşkınlığını dile getirdi.Sağ elini sıkıca tutup, gözlerine baktım.
"Kocamsın sen benim.
Ben nikahta söylediklerim de ciddiydim. Gönlümün efendisi, hayatımın aşkı olarak, evimin erkeği sensin, evimin reisi sensin, çocuklarımın babası sen olacaksın.
Bana aşkı sevgiyi öğreten, hayal kurmayı, aile kurmayı hayal ettiren senin aşkındı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ISSIZ ANKARA YENİ HAYAT
General FictionTomris Bilge Aktan Teşkilat ve Adalet için savaşan güçlü bir kadın... Genç gözükara vatansever bir Savcı... Hayatı yalnızlıkla sınanmış.. Ve bu hayati bir kazayla tersine dönerse Sizce hangi hayatı daha acısızdır. Ya da Tomris Bilge Aktan gerçekt...