84.ISSIZ ANKARA:ZİYAN OLAN HAYAT

525 44 25
                                    

Herkese iyi akşamlar...

Kayıp yazarınız yeni bölümle karşınızda.

Hemde bölüm sonunda size bir sürprizle...

Tabii inşallah geçen sefer ki gibi Wattpade yüklemede bir sorun çıkmamışsa.

Arkadaşlar bölümleri geç yayınlıyorum!
Farkındayım ancak yazarınız ayıptır söylemesi 🤭🤭
🤰 32 haftalık hamile🤰

Tahmin edersiniz ki hem çalışıyordum, hem de 3 buçuk yaşında bir kızım da var.

Okul, ev, çocuk, hamilelik beni fazlasıyla yorduğu için, bu kadar uzun aralıklarla bölüm yayınlamak zorunda kalıyordum.

Bitirdiğim işi yarım bırakmamak gibi bir huyum var.
Bu konuda oldukça inatçı bir insanım..

Bölüm yayınlama aralıkları uzun sürebilir ama siz bilin ki ben günde 100 kelime de olsa bölüm yazmaya devam ediyorum.

İlk göz ağrımın finalini görmeden pes etmek yok...👍

Oy Verip Yorum Yapmayı Unutmayın.

Keyifli Okumalar Dilerim...


"Nerede kaldı?"
Kulağıma çalınan sabırsız ses İlker'e aitti.
Onun sesini duymak bile, beni mutluluktan ağlattı.Akan gözyaşlarımdaki tuz, tenimdeki yaraları yaktı.
Önümdeki açık kapının kulpuna tutunarak attığım iki adım özgürlüğüme değilde, boşa geçen ömrüme attığım adımlardı.

Görüş açıma giren İlker, sabırsızca sağa sola bakıyordu.
Aylar öncesine kadar, deli gibi aşık olduğum, Hayatımı paylaştığım sevdiğim adam!

Hayır!!!!! İki dakika sonra, hayatımdaki en büyük kazığı atacak olan adam...

"Herşey hazır Adem! " Rusça ilk kez  duyduğum başka bir ses tonuyla, gözlerim soluma kaydı hızla.

Dikkatimi çeken ise, duyduğum isim oldu.
Bu Adem, Adem Tepeli olabilir miydi?
Bahçede ayakta olup bana arkası dönük olan 3 adam vardı.
Birinin heybetinden genç olduğu belliydi.
Diğer  ikisi yaşlı gibi dururken birinin elinde baston vardı.

"Bilge!! Canım!" İlker'in haykıran sesini duymamla, anında  bedenim iki kol tarafından sıkıca sarıldı.
Sanki bütün bedenim İlker'in sarılmasını bekliyormuş gibi, o kadar acıya rağmen kendini ona bıraktı.
Başım aylar sonra, kokusunu tanıdığı bir göğse yaslandı.

"Bilge!! Bilge!! Sevgilim!! Yaşıyorsun!! " Ağlayan İlker'le,  kollarım ona sarılmak için yavaşça havalandı.

"Damadın senden önce kızına kavuştu Adem Tepeli!! "
Rusça duyduğum, 7 kelimelik cümle, içimdeki merakı uyandırdı.
Havada asılı kalan kollarım, usulca iki yana düştü.

Ona sarılmadığımı farkeden İlker'de, yavaşça geri çekilirken bedenimi ayaklarımın taşıyamayacağını bildiğim için aceleyle İlker'in koluna tutundum.

ISSIZ ANKARA YENİ HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin