ÖNEMLİ !!!!!!
Fark etmeden yaptığım hata sonucu bölümlerin yeri değişti.
Bu bölümden önce"4.ISSIZ ANKARA İLKER ÇELİK BÖLÜMÜNÜ OKUYUNUZ...
Emniyette ki toplantımız sona ererken, dosyaların güvenli bir şekilde Adliye'ye götürülmesi meselesini de halletmiştik.
"Savcı hanım " Kemal Müdürün seslenmesiyle, kafamı dosyadan kaldırdım.
"Buyrun Müdürüm"
"Savcı hanım basın kapıda bekliyor.
Sayıları da oldukça fazla bir açıklama yapacak mısınız ?Yoksa biz kendilerini, uygun bir dille gönderelim mi ?"
Şu an için açıklama yapacak bir durum yoktu.
Daha sonra İlker ile yapmamızın, daha doğru olacağını düşündüm." Hayır müdürüm şu an için bir açıklama gereksiz.
Ben otoparktan çıkarım ana kapıdan değil."Güldüm.
"Umarım otoparkınız halka açık değildir müdürüm"
Gülerek devam ettim,
"Bir basın ordusuyla orda da karşılaşmak istemem."" Anladım ben sizi Savcı Hanım içiniz rahat olsun, gerekli güvenlik önlemlerini hemen aldırıyorum.
Bir sıkıntı olmayacaktır.""Teşekkür ederim müdürüm sizinle çalışmak güzeldi.
Yardımlarınız benim için çok kıymetli, sizlerde çok emek verdiniz ileriki meslek hayatımda emekli olmadığınız sürece, bütün operasyonlarda birlikteyiz müdürüm.
Sizin gibi şeker bir müdürü, asla kaçırmak istemem.""Savcı hanım çok onur duydum.
Bu kadar genç yaşınızda olmanıza rağmen, çok bilgili zeki ve mütevazı bir insansınız asıl sizinle çalışmak bir zevkti.
Ayıptır söylemesi kızım yaşındasınız ama, ben sizde bir gram bile ego göremedim.
Çok takdir ediyorum sizi kendinizi çok güzel yetiştirmişsiniz.""Çok naziksiniz müdürüm, teşekkür ederim size iyi çalışmalar, benim artık Adliye'ye geçmem lazım müsaadenizle."
"Müsade sizin Savcı Hanım, buyrun eşlik edeyim size."
Otoparka kadar müdürüm ile sohbet ederek gelmiştim.
Çok utandım.
İlk kez duymuyorum bu cümleleri ama, insanlar tarafından böyle bilinmek, bu şekilde güzel hatırlanmak paha biçilemez.Emniyet'ten bir tane bile basın mensubuyla muhattap olmadan Adliye'ye geldim.
Kemal müdür dediğini yapmıştı.Baş savcı ile görüşmem gerekiyordu.
Yanımdaki dosyaları odama bırakarak, savcının odasına geçtim."İyi çalışmalar Baş savcım müsait misiniz? " diyerek odasına girdim.
"Gel Bilge otur lütfen "
diyerek karşısında ki koltuğu gösterdi." Soruşturmayı tamamlamışsın kızım çok kısa bir süre de çok şaşırttın bizleri ."
"Olması gereken buydu Baş Savcım ben işimi yaptım.
Zaten çok iyi bir ekiple hazırlanmıştık.
Ben üzerime düşeni yaptım efendim, bundan sonrası mahkeme aşaması."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ISSIZ ANKARA YENİ HAYAT
Genel KurguTomris Bilge Aktan Teşkilat ve Adalet için savaşan güçlü bir kadın... Genç gözükara vatansever bir Savcı... Hayatı yalnızlıkla sınanmış.. Ve bu hayati bir kazayla tersine dönerse Sizce hangi hayatı daha acısızdır. Ya da Tomris Bilge Aktan gerçekt...