LÜTFEN SONUNA KADAR AÇIKLAMAYI OKU.
KİTABIN FİNALİ YAZIYOR.Bu satırları 14 Aralık perşembe gecesi 02:17 civarlarında yazmaya başlıyorum.
Şu an aşırı sinirli ve öfkeliyim.
Öfkemi tahmin bile edemezsiniz.
Bir yılı geçkin süredir emek verdiğim hikayemin son iki bölümünü yazarken, yani finali yazıyorken, Watpadd'e ortaya çıkan sorun yüzünden artık yazamıyorum.
Ve inanır mısınız bu emeklerimin çöp olması yüzünden artık yazma isteğimde kalmadı.Hepinizin bildiği gibi son bölümü yayınlayalı iki ayı geçti. En son bölümü 27 Eylül tarihinde yayınladım.
İyiki de yayınlamışım. Bir gün sonra daha günüm var iken acilen doğuma girdim.
Çok şükür sorunsuz doğum yaptım ve ikinci bebeğim oldu.
Biraz toparlayınca, 8 Ekim tarihinde diğer bölümü yazmaya başlamıştım. Günde 100 kelime de olsa yazıyordum.
Alta fotoğraf ekleyeceğim. Gerçekten de 8 Ekim tarihinde taslak oluşturup yazdığıma dair.
Size de yaklaşık 10 gün önceydi galiba yakın zamanda bölümü atacağım bitmek üzere demiştim. Gerçektende bölümü bitirdim, ha bugün ha yarın paylaşayım derken bir kaç gün unuttum yayınlamayı.
Daha sonra aklıma geldi, Wattpad'e girdim, son bir kez kontrol edip bölümü yayınlayayım diye düşünürken iki gün önce, o yazdığım tam 23 bin kelimelik yeni bölüm taslağı silindi.
Taslak açılmıyor yaa !!!!!!
Var mı böyle birşey!!
Mail attım watpadd'e.
Yardım destek bölümünden yazdığım metnin açılmadığına dair, durumu anlattım ekran fotoğraflarını da gönderdim.
Ne yazık ki bir kaç gün sonra gelen geri dönüşten de hiçbir sonuç alamadım.
Sanki Türk mantığıyla çalışıyorlar, benden oturumu açıp kapatmam falan bir sürü yazı yazılmış.Yani uzun lafın kısası iki aydır ya çocuk uyuturken ya da sesli klavye özelliği ile bebek emzirirken emek emek yazdığım bölüm hiç oldu.
Bu watpadd'in bana attığı ikinci kazık oldu diyebiliriz.
Daha öncede böyle bir bölüm silinmişti.
Ama o zaman vaktim vardı, tekrar baştan yazmaya devam etmiştim.
Ancak şimdi tekrar o 23 bin kelimeyi yazabilecek durumda değilim.O yüzden ben olsam böyle saçma şey mi olur diyip sövüp sayacağım şeyi maalesef üzülerek ben yapacağım.
Ki burada doğal olarak bana sövüp saymanız hakkınız, buna diyecek bir sözüm yok.
Dediğim gibi ben de olsam kesinlikle söverdim.Bir yandan da benimle empati kurmanızı istiyorum.
Sizlere sürekli asla kitabı yarım bırakmayacağım mutlaka final olacak dedim ama şu geldiğimiz duruma bakınca büyük konuştuğumu anladım.
Emin olun bunu tüm samimiyetimle söylüyorum ben bu hayatta neyi yapmam dediysem maalesef yapmak zorunda kaldım.
Allah işte!!!
Büyük konuşmamak gerektiğini, bana bir kez daha gösterdi.Sonuca gel yazar derseniz de;
Bu öfkeyle, zaten sıcak bir çay içecek vakti bile zor bulurken bu kitabı yazmak bölümleri tamamlamak için daha fazla uykumdanda, kendime ayıracağım vaktinden de feragat edemeyeceğim.
Beni anlarsınız umarım.Sizlere silinen bölümü kısaca özet geçip, final bölümünü ise artık kaç bölüm çıkarsa elimden geldiğince geniş bir anlatımla yazıp bitireceğim.
Şimdi bizim silinen bölümümüz
86. Uğurlanan geçmiş idi.
Onu alt kısımda özet geçtim.
Özetten sonra ise finalin ilk bölümü,
Issız Ankara Veda 1 var.86. UĞURLANAN GEÇMİŞ BÖLÜMÜNDE;
85. Bölümün sonunda Bilge en son hastane bahçesinde Ali ve annesiyle karşılaşıyordu.
86.bolum ise buradan devam ediyor, birlikte gidip bir kahve içerek sohbet ediyor bu üçlü.
Ali'nin annesi Hatice, Bilge'nin olaylara farklı bir bakış açısıyla bakması yönünde telkinlerde bulunuyor.
Konu, sohbet hep Bilge'nin hayatı üzerine dönmesiyle Bilge durumdan rahatsız olup, konuyu diğer arkadaşlarını sorarak değiştiriyor.
Ali'den aldığı haberle, arkadaşları Canan ve Hakan çiftinin bir kız bebek beklediklerini ve Canan'ın doğumuna yaklaşık 1 buçuk ay kaldığını öğreniyor.
Bu görüşmeden 3 gün sonra, Ali Bilge'nin yalnızlığa son vermek için yanına yoldaş arkadaş olsun diye cinsi Hint bülbülü olan bir kuş hediye ediyor.
Bilge kuşu fazla sevip bağlanırken, hastaneden de taburcu olmasına günler kala, hayatını nasıl devam edeceğinin planlarını yapmaya başlıyor.
Bu planlar doğrultusunda ilk yaptığı, aylardır kapalı olan telefonunu açmak oluyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ISSIZ ANKARA YENİ HAYAT
General FictionTomris Bilge Aktan Teşkilat ve Adalet için savaşan güçlü bir kadın... Genç gözükara vatansever bir Savcı... Hayatı yalnızlıkla sınanmış.. Ve bu hayati bir kazayla tersine dönerse Sizce hangi hayatı daha acısızdır. Ya da Tomris Bilge Aktan gerçekt...