Diyerek kapıya doğru hızlı adımlarla ilerledim. Çocuk aniden ayağa kalkarak kolumdan tutup beni kendine doğru çevirdi
-Otur oturduğun yerde şuan çıkarsan her şeyi berbat edersin!
-Ya sanane bıraksana beni!
Yiğit arkadan konuşmaya başladı
-Kumsal dur! Bir cinayet işi için buradayız biz ne olur çıkma...
Gözlerim yine kocaman açıldı beynim zonklamaya başladı, kulaklarım yanıyordu... Bir "cinayet" nasıl bir "cinayet" b-bu nasıl olabilir... Bu hastanede bir cinayet işlendi ve bende burda bir cinayetin ortasında mıydım yani... Başıma gelmeyen bir bu kalmıştı sanırım.
-Ne!
-Ya biz geçen sene işlenen bir cinayeti araştırıyoruz. Araştırmak da zorundayız çünkü arkadaşımız için bu çok önemli ve o kişi şuan burada olabilir o yüzden güvenlik için bu oda da kalmamız şart.
-A-ama bu çok garip...
Kolumu çeken çocuk yine yere doğru çöktü ve ellerini dizlerinde birleştirdi.
-Garip. Evet
-Sen ne gıcık bir çocuksun ya...
Dedim. Yüzümü kırıştırarak. O da gözlerini üzerime devirerek cevap verdi
-Teşekkür ederim. Uyuz kız...
-Aaa manyağa bak. Sensin "uyuz"
Ateş araya girdi.
-Şuan cidden bunu mu tartışacağız. Giray kapat konuyu olan oldu şimdi ne yapacağımıza odaklanalım.
Kafamı çevirerek
-Adin Giray mı?
Diye sordum.
-Ne yapacaksın?
Diye sordu. Bu nasıl bir cevap isminle ne yapabilirim ki... Şuan hayatımda en saçma anlara bir isim versem bu anı söylerdim. Hem saçma hem tuhaf hemde gıcık...
-Nüfüsuna alır mısın acaba diye sormak istedim.
Diyerek dalga geçtim. Aniden Yiğit ve Ateş gülmeye başladılar. Giray ise gözlerini ikisinin üzerinde gezdirerek bozulmuş bir şekilde bakıyordu... Onlar gülerken yine duyduğum tıkırtı sesleri yankılanmaya başladı.
-Az önce de duymuştum ben bu sesleri.
-Bizde duyuyoruz deminden beri.
Sesler iyice yaklaşıyordu Giray birden ayağa kalkarak kapıyı kollamak için bakıyordu ve sesler iyice yaklaşınca...
-Durun! Geliyor şu kutuların arkasına geçin çabuk!
Dediğinde. kutuların arkasına doğru ilerledik burası boş bir bodrum katı gibi bir yerdi... Kapı aniden aralandı elinde el feneriyle kapının dibinde
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESİR! Kitap Olacak!
Teen FictionYıkılmış bir hastanede olan biten olayları bir fotoğraf karesi içerisine almak isteyen Kumsal'ın tehlikeli bir yola nasıl "Esir" düştüğünü, bu yolda kimlerle karşılaşıp hayatına nasıl yön verdiğini anlatan biraz korku, biraz acı ve biraz da gerilim...