İyi okumalar❤
başladı. Ateş te beni kendine doğru çekip önüme geçerek korudu beni ve ben yine korkmuştum... Giray sinirlendiğinde ne yaptığını bilmiyor ani krizler geçiriyor ve ben daha ne kadar bu duruma dayanacağım bilmiyorum... En sonunda Ateş'i çekerek Giray'ın kolundan tuttum.
-Giray...
Öfkeyle baktı bana.
-Ben söyledim hastaneye götürelim diye...
Giray gözlerime yorgun bir bakış atarak yatağa doğru oturdu ve eliyle başını destekledi. Nefes nefese kafasını kaldırmadan yeri inceliyordu.
-Ama bak gerçekten bir şey olacakdiye çok korktum.
-Ya Kumsal beni düşünmenizi istemiyorum. Bu olay benden daha önemli ailemin başına kim ne getirdi bilmiyorum ve artık kafayı yiyeceğim.
Elini tutarak gözlerine odaklandım.
-Biliyorum ama onlara kızma onların bir suçu yok ben söyledim... Ben israr ettim.
Giray kafasını kaldırıp sinirli bakışlarla Yiğit'e ve Ateş'e baktı. Ardından bana dönerek uzun uzun inceledi yüzümü.
-Tamam sorun yok Kumsal. Konuşmak istemiyorum... Tamam mı?
Şaşırmıştım... Benim tanıdığım Giray'ın şimdiye bana bağırıp odadankovması gerekiyordu... Ama o sadece "tamam" dedi... Yiğit ve Ateş'e o kadar haksız yere bağırıp çağırdı ama ben suçlu olduğum halde neden bana... Neyse kafamın içinde binlerce soru varken bir de bunu düşünemem.
Giray'ın sorusuna kafamı sallayarak cevap verdim. Hemşire gitmemize izin verdikten sonra hastaneden çıktık. Yiğit ve Ateş telaşlılardı çünkü evilerimizin bir anda patladığını Giray'a nasıl açıklayacaklarını bilemiyorlardı... Ateş boğazını temizleyerek konuşmaya başladı.
-Ee Giray... Ev, eve artık gidemeyiz.
Giray anlamsız bakışlarla bir Yiğit'e birde Ateş'e bakıyordu...
-Nasıl yani?
-Ev... Evi yakmışlar.Ateş bir anda her şeyi söylemişti... Yiğit gözlerini sıkıca yummuş Giray'ın ne tepki vereceğini hazır bir şekilde bekliyordu
-Kimin evini?
-Senin ve Kumsal'ın...
Giray gözlerini bana doğru çevirdi ve uzun uzun baktı. Ellerini sıkıca yumruk yapmıştı
-Hangi it yaptı bunu!
-Bilmiyoruz ama polis araştırıyor.
Giray koşarak gitti. Bizde peşinden gittik eve doğru geldiğinde nefes nefese yanmış olan evini inceledi ve yere doğru çöktü. Ağlıyordu... Giray ağlıyordu...
-Bir sürü anım vardı bu evde bizşimdi ne yapacağız... Bunu kim yapıyor ya kim yapıyor! Yoruldum artık...
Hepimiz Giray'ın yanına oturarak onu sakinleştirmeye çalıştık ama bir faydası olmuyordu... Giray bir anda ayağa kalktı ve
-Bunu kim yaptıysa açığa çıkacak! bu gece her şey
-Ne yapabiliriz ki?
Ateş'in sorusuna Giray iyice sinirlenmişti.
-Ne gerekiyorsa yapacağız. Şimdi mekana gidiyoruz ve bu gece orada kalıyoruz her şeyi düşüneceğiz bu en son şeydi. Evimi benden aldılar ailemi aldılar anılarımı hiçe sayıp yaktılar şimdi sıra bizde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESİR! Kitap Olacak!
Teen FictionYıkılmış bir hastanede olan biten olayları bir fotoğraf karesi içerisine almak isteyen Kumsal'ın tehlikeli bir yola nasıl "Esir" düştüğünü, bu yolda kimlerle karşılaşıp hayatına nasıl yön verdiğini anlatan biraz korku, biraz acı ve biraz da gerilim...