BEN ONUN GÖKYÜZÜNE ESİR OLDUM

63 31 0
                                    

İyi okumalar...🦋

Siz peki bile bile simsiyah bir gökyüzüne Esir olmayı tercih eder miydiniz?

istemiyorum. Bu hayatı yaşamak
zorunda değilsin.

Giray'a doğru iyice yaklaştım. Kafamı kaldırıp gözlerine odaklandım.

-Bu hayat benim için başından beri zordu zaten. Benim içinde bulunduğum ateş hep vardı Giray. Ve ben her zaman tek başımaydım. Şimdi ise yalnız değilim. Benimle beraber dört kişi daha bu yolda benimle. Ve sen... Seninle iyi bir başlangıç yapmamış olabiliriz ama seni tanıdıkça, seni anladıkça hissettim seni... Bu yüzden ben bu zorlukları seninle ve sizinle aşmak istiyorum.

Dediğimde Giray'ın gözleri dolmuştu. Hızlıca beni kendine doğru çekerek sımsıkı sardı belimden. Bende sıkıca sarıldım boynuna. Ben Bu yolda, ya rengarenk, masmavi bir gökyüzüne ya da simsiyah, kapkara bulutlara bürünmüş bir gökyüzüne esir olacaktım. Ben simsiyah bir gökyüzünü seçtim. Ben onun gökyüzüne esir oldum...

-İyi ki varsın Kumsal...

-Sende iyi ki varsın...

Yiğit yanımıza geldi ve gülümseyerek...

-Ee artık olursunuz siz.

Dedi. Giray'la ben birbirimize bakıyorduk.

Giray hafif bir tebessüm etti. Ama ben... Ben bunu yapamazdım. İçinde bulunduğumuz bu durum bunu engellerdi... Sonumuzun ne olacağı bile belli değil. Her şey aniden olup bitiyor.

Bu yüzden ne kadar sevsem de... Aşkımı içimde yaşamak zorundayım... Belki bana kızacaksınız, belki de saçmaladığımı düşüneceksiniz ama benim kafam allak bullak. Şuan bunlara ayıracak vaktimiz yok. Zamanımız kısıtlı.

Yiğit'e doğru dönerek...

-Nasıl yani anlamadım?

Dedim.

-Ee birlikte olursunuz işte, değil mi yani? Sonuçta ikinizde birbirinizi seviyorsunuz...

-Yiğit, böyle bir şey olmayacak.

Dediğimde Giray kaşlarını çatarak beni izliyordu...

-Başımızda bunca bela varken "ask"yaşayamayız.

-Ama Kumsal... Bu olaylar neden
sizin aşkınızı engellesin ki?

-Yiğit anlamıyorsun... Sonumuzun ne olacağı bile belli değil. Ben hazır değilim...

Giray araya girdi.

-Daha ne kadar bekleyeceğiz
Kumsal?

-Belki de ömür boyu... Ama bu olaylar çözülmeden imkansız.

-korkuyorsun yani...

-Korkmak değil Giray!

-Ya ne o zaman!

-Hazır hissetmiyorum!

-Bu olay çözülmedi diyelim. O zaman hiç kavuşamayacağız yani

öyle mi?

ESİR! Kitap Olacak!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin