BÖLÜM 68

62 29 0
                                    

İyi okumalar❤

bahçeye çıktık. Batu ve Çınar bizi bahçede bekliyorlardı. Bizde yanlarına doğru ilerledik.

Çınar söze girdi. -Vay tam bir gezi kızı gibi olmuşsunuz.

Hafif gülerek teşekkür ettim. Ama garip olan bir şey vardı... Batu çok sakin, çok masum duruyordu. Neden böyleydi bilmiyorum... Belki de Çınar'ın yanında bize karşı bir tepki gösteremeyeceğini düşünüyordu. Bazen insanlar, bazı insanların yanında susarlar. Söyleyecekleri, haykıracakları çok şey vardır ama yine de susarlar... Çünkü bilirler ki haykırdıklarında cehenneme dönecek etraf, hiç söndürülemeyecek bir yangına esir düşecek olan biten her şey. Ama bazen de birini çok seversin ve susarsın ya hani işte o zaman da cehenneme verirsin her şeyi fakat kimse görmez. Gördükleritek şey içinde yaşadığın cehennemin önünde ki gülümsemendir. Bırak onlar senin ateşini görmesinler... İçinde yaşa, içinde yaşat ve içinde haykır. Çığlıklarını kalbine göm sadece. Zamanı geldiğinde ateşe verirsin Her şeyi, içinde gömdüğün onca umut, hayal ve hatırayla birlikte.

Batu elini uzattı bana.

-Merhaba Kumsal.

-Merhaba

Dedim kısık bir ses tonuyla. Ardından Çınar araya girdi. -Evet, hazırsak artık servise doğru ilerleyelim çünkü birazdan otobüsü kaçıracağız.

Hep birlikte onaylayarak, servise doğru ilerledik ve sırayla ilerleyerek oturduk koltuklara. Şimdi gidiyorum... Giray'ın nerede olduğunu bilmeden gidiyorum bu yerden. O kadar olay

Bu bölüm biraz kısa oldu farkındayım değerli okurlarım... Ama devamı gelecek...💗

ESİR! Kitap Olacak!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin