KEDİ YAVRUSU?

103 42 0
                                    


İyi okumalar❤

-Sen neden geldin ben sana gelme dedim.

-O an onu düşünemezdim heralde.

-İyi de kızım Yiğit'le Ateş'e niye haber

vermeden tek geliyorsun?

-Diyorum ya aklıma o anda gelme-

Sözümü kesti.

-Gelecek!

-Giray şuan konumuz bu mu?

-Evet. Evet bu!

Birden yağmur dinmişti ve hava kararmaya başlıyordu... Saatin kaç olduğuna bakmak için telefonumu çıkardım ama şarjım çoktan bitmişti...

-Allah kahretsin ya!

-Ne oldu?-Şarjım bitmiş senin telefonunu versene Yiğit'lere haber vereyim.

Giray gözlerini gözlerimden ayırmadan izledi beni.

-Ya hadi.

-Kumsal sence telefonumun şuan üzerimde olma olasılığı kaç?

-Ne yani telefonunu aldılar mı?

-Ya kızım sen uyuz musun? Olsa niye vermeyim.

-Off ee ne yapacağız?

-"Öff öe nö yöpöcöğöz" oturup ölmemi bekleyeceğiz ne yapacağız

-Harbiden terbiyesizsin

-En azından uyuz değilim.

-Bana uyuz deyip durma artık!Diye bağırdığımda Giray, ağır ağır doğrularak bana doğru yaklaştı o kadar yakındı ki bana kendi nefesimi bile duyamıyordum... Birden yutkundum ellerim ve dizlerim titremeye başladı. Giray her baktığında neden üzerimde böyle bir etki yaratıyor anlayamıyorum... Korkuyorum ondan. Her baktığında aklım çıkıyor bir yerlere zarar verecek diye...

-Uyuz olduğunu kabul et Kumsal.

Dedi ve bakmaya devam etti. Bende kedi yavrusu gibi bir sesle

-Değilim ama...

Dedim. Ya bu nasıl bir ses bu çocuk niye böyle... O böyle olmasa ben hiç böyle kasılmam. Birden gülmeye başladı-Oğlum bu nasıl bir ses.

-Yok ben anladım sen iyisin baya hiç yaralı gibi bir halin yok.

-Cidden ama bak "Diğilim ima" aynen

böyle çıktı işte sesin.

-Of ben gidiyorum. Sende kal burada tamam mı ölmeyi bekle.

Dedim ve ayağa kalkıp hızlıca ilerledim. Giray arkamdan seslendi

-Sen hiç şakaya gelemiyorsun anladım ama geç otur şuraya! Yaralı olabilirim ama ayağa kalkarsam kötü olur

Yavaşça kafamı çevirerek gözlerine odaklandım

-Beni tehdit mi ediyorsun?

-Bu bir tehditse evet tehdit ediyorum.

-Neyse ben gidiyorum Yiğit'le Ateş'ibulacağım sen bekle.

Dediğimde Giray yine arkamdan bağırdı ve

-Kumsal hayır dedim! Şuan bir yere gidemezsin etraf sessiz ve başına ne gelir bilmiyoruz ortada bir katil var ve sen şuan hiç bir yere gitmiyorsun!

-Beni neden bırakmıyorsun?

-Keyfimden değil başına bir şey gelirse bütün planlarım mahvolur o yüzden geç otur!

İstemeyerekte olsa oflayarak oturdum yere. Bağdaş kurarak ellerimi çeneme koydum ve yeri izlemeye başladım. Giray ise sürekli öksürürüyordu... Birden duvara yasladığı kafasını çevirerek masum masum baktı gözlerime ve nefes nefese kapattı gözlerini. Hızlıca ayağa kalkarak yanına koştum. Elimle kafasını tutarak uyandırmaya çalıştım... Sesleniyorum ama Giray açmıyor gözlerini. Bu yıkık dökük...

Devamı gelsin mi?..❤

ESİR! Kitap Olacak!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin