GİZLİ NUMARA!

95 41 0
                                    

İyi okumalar❤

-Çünkü ne zaman polise gitsek onlara ihtiyaç duysak hep işlerimiz ertelendi. Bu yüzden Giray kesinlikle istemiyor.

Ateş araya girdi

-Şimdi uyumaya çalışalım. Yarın yine arayacağız Giray'ı...

Hep birlikte bankın üstünde uyumaya çalıştık. Başımı Yiğit'in omzuna koydum. Ateş'te üzerimize bir battaniye örterek benim dizime kafasını koydu ve uzandı... Hepimiz o kadar çok yorulmuştuk ki hemen uyumuştuk. Sabah olduğunda Yiğit'in beni uyandırmasıyla gözlerimi açtım ve yattığım yerden doğruldum.

-Kumsal sen okula gideceksin hadi.

-Ben Giray'ı bulmadan gitmek istemiyorum.

-Biz bir şeyler yapmaya çalışacağız ama sen okula gideceksin hadi.

Yiğit beni zorla ayağa kaldırdı. Bende mecburiyetten okula doğru yol aldım ama sadece Yiğit istediği için. Onlarda bilerek beni yanlarında tutmuyorlardı çünkü başıma az şey gelmemişti... Onlarda korkuyorlardı artık. Hava bugün çok kötüydü sürekli gök gürlüyordu. Ben okula doğru giderken aniden telefonum çaldı ama kimin aradığı gözükmüyordu... "Gizli numaraydı." açtığımda garip bir sesle karşılaştım hani şu videolarda olur ya insanlar seslerini değiştirir kalın bir ses duyulur işte o seslerden biriydi... Ve aynen şöyle dedi

"Giray'ı istiyorsan aşağıda ki dar sokağa gel"

Vücudum titremeye başladı telefonu tutamıyordum bile zorlanıyordum... Giray şuan birinin elinde "ESİR" mi tutuluyordu... Yoksa katilin elinde miydi? Ben olduğum yerde susarken telefonun arkasından sesler geliyordu fakat boğuktu ama dediği anlaşılıyordu Giray sesleniyordu... "Kumsal gelme" iyice korkmaya başlamıştım. Telefonu hızlıca kapatıp aşağı sokağa doğru koştum. Giray'ı o halde bırakamazdım. Ben koşuyorum gök gürlüyor... Adımlarıma eşlik ediyor yağmur ve çakan şimşekler. Hemen aşağı sokağa girdiğimde Giray'ı aradı gözlerim. En sonunda arkadan adımın seslenilmesiyle kafamı hızlıca çevirdim ve karşımda gördüğüm manzara...

Giray neredeyse beş çocugun önünde diz çökmüş her yeri kanlar içinde bana bakmaya çalışıyordu... Gözlerinin önünü kapatan saçlarınadan kurtulmaya çalışarak konuştu hatta konuşamıyordu bile...

-Kumsal... "Gelme demiştim"

Dedi ve öksürmeye başladı. Onu bu halde görünce ne yapacağımı şaşırdım. Yanına gitmek için bir adım attığımda çocuklardan biri Giray'ın önüne geçerek beni durdurdu ve

-Bir adım daha atarsan bu gördüğün kanlı yüzü bile göremezsin!Sesini seçebilmem mümkün değildi çünkü ses değiştiren maske vardı kafasında...

Tanıdık biri miydi yoksa başka biri miydi... Kesinlikle anlaşılamıyordu. Olduğum yerde kaldım. Giray kafasını kaldırmaya çalışıp bal rengi gözleriyle bakmaya çalıştı bana... Bütün bedeni kanlar içindeydi ama gözleri... Gözleri hala aynıydı... Hala parlıyordu.

-Kumsal git...

-Giray gidemem!

Giray'ı tutan çocuk konuşmaya başladı

-Git bence çünkü birazdan olacak olanları izlemek istemezsin.

-Sen ona hiç bir şey yapamazsın!

-Nelere yapabileceğimi merak ediyor musun?

Dedi ve üstüme gelmeye başladı. O benim üstüme geliyor ben ise geri geri gitmeye çalışıyorum. Birden gök gürledi ve yağmur iyice bastırdı. Giray öksürerek konuşmaya çalıştı.

-O-ona dokunursan...

Diyerek ayağa kalkmaya çalıştı ama arkadaki çocuğun tekme atmasıyla anında yere düştü. Giray çok yorgundu neredeyse ölecek gibi bakıyordu... Çocuk arkasını dönerek Giray'a baktı.

-Ne yapabilirsin, dokunursam ne yapabilirsin? Sen mahvettin her şeyi bu kız benim duydun mu onu kimse elimden alamaz ve sen "Giray Kaymaz" şuan hiç bir şey yapamazsın...

Dedi ardından bana doğru dönerek üzerime gelmeye devam etti. Beni seven ve beni isteyen biriydi bunu anladım ama neden Giray... Neden ona bunu yaptı. HİÇ BİR ŞEYE ANLAM VERİLEMEYECEK KADAR ANLAMSIZDI HER ŞEY...

-Bak sen kimsin bilmiyorum beni tanıyorsun onu da anladım hatta Kumsal'ı da tanıyorsun onu da anladım ama madem seviyorsun bırak onu gitsin...

-Bırakayım da senin eline kalsın değil mi!

-Sen olayı yanlış anlamışsın. Ben Kumsal'ı sevmiyorum duygusal olarak bırak arkadaş olarak bile sevmiyorum.

Giray'ın söylediği sözler... Duygusal olarak sevmesin zaten ama arkadaş olarak bile sevmiyorsa beni neden yanında tutmak istiyor neden bunu bana yapıyor. Bıraksın da gideyim o zaman ben artık yoruldum... Çok yoruldum. Kimsenin hayatına uyum sağlamak istemiyorum.  KENDİ HAYATIM BİLE YOKKEN BAŞKASININ HAYATINA NASIL UYUM SAĞLAYABİLİRDİM.

ESİR! Kitap Olacak!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin